ساعت کاسیو از کجا آمد و کدام افراد مشهور آن را می‌پسندند؟

0

کاسیو یک برند مشهور ژاپنی است که در سال ۱۹۴۶ توسط فردی به نام تادائو راه اندازی شد. ساعت‌های ژاپنی به قدرت و دوام مشهور هستند و در رده محصولات اقتصادی قرار دارند. فرق کاسیو با سایر برندهای ژاپنی در این است که افراد مشهور و ثروتمند جهان هم از این محصولات استفاده می‌کنند و حتی چند مدل از این ساعت‌ها را در کمد لباس خود دارند. اگر کنجکاو شدید که چه چیزی باعث شده که افراد مشهور این برند را انتخاب کنند و اینکه کدامیک از سلبریتی‌ها تا کنون ساعت کاسیو استفاده کردند این مطلب را تا آخر مطالعه کنید.

ساعت کاسیو

رمز موفقیت کاسیو در چیست؟

کاسیو مسیر بسیار طولانی را برای موفقیت طی کرده و فراز و فرودهای زیادی را در این راه تجربه پشت سر گذاشته است. بنیان گذاران این برند آرزوی جهانی شدن آن را در سر می‌پروراندند و آرزو داشتند شعبه‌های فروش محصولاتشان روزی در سراسر جهان تاسیس شود.

این آرزو از طریق ارائه محصولات منحصر به فرد و ابتکارات خاص محقق شد. این روزها کاسیو یک ساعت نیست بلکه با ارائه امکانات متنوع موفق شده است به دستیار شخصی کاربران تبدیل شود. تا پیش از این کسی فکرش را نمی‌کرد که سلبریتی‌ها برندهای معروف سوئیسی را کنار بگذارند و حاضر شوند ساعت ژاپنی به دست کنند اما دامنه وسیع موفقیت‌های کاسیو باعث شده که خیلی زود علاوه بر عموم مردم سلبریتی‌ها و افراد شناخته شده سراسر جهان هم با علاقه ساعت کاسیو به دست می‌بندند. تنوع طرح و رنگ ساعت‌های کاسیو به حدی است که می‌تواند دل سلبریتی‌ها و عموم مردم را برباید.

این برند یک هلدینگ بزرگ است که علاوه بر ساعت مچی محصولات متنوع زیادی مثل ماشین حساب هم تولید و عرضه می‌کند. قدرت و کیفیت دو اصل کاری این برند است که سبب شده محصولات آن پرفروش باشند، در طی این سالیان کاسیو با پیشرفت تکنولوژی همراه شده و در هر سری از محصولات جدیدی که ارائه کرده است این همراهی و استفاده از فناوری‌ها را نمایان کرده است.

موفقیت‌های این برند تا حدی بود که خط تولید ساعت‌هایی را که افتتاح کرده هر کدام به یک برند موفق مستقل تبدیل شدند و دل بسیاری افراد را در سراسر جهان ربوده است. جی شاک یک نمونه موفق است که بیشتر با استقبال جوانان مواجه شده و برای استایل‌های اسپرت و نیمه رسمی بهترین انتخاب به شمار می‌رود.

معروف‌ترین افرادی که از ساعت کاسیـو استفاده کردند چه کسانی بودند؟

یک لیست بلند از افراد مشهوری وجود دارد که طرفدار محصولات کاسیو هستند، در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم، شما حدس می‌زنید کدامیک از افرادی که می‌شناسید طرفدار ساعت کاسیو هستند؟

 

  1. بیل گیتس

بیل گیتس مالک قبلی شرکت مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین مردان جهان طرفدار کاسیو است و از این ساعت‌ها استفاده می‌کند. اینکه یکی از مردان اول دنیای تکنولوژی محصولات این برند را انتخاب کرده است نشانگر آن است که این ساعت‌ها در استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا حرفی برای گفتن دارند.

معروف است که بیل گیتس دوست ندارد محصولات لوکس و گرانقیمت استفاده کند، بلکه ترجیح می‌دهد از ثروت خود برای کمک به دیگران استفاده کند. اینکه او از ساعت‌های ژاپنی استفاده می‌کند نشانگر آن است که به کیفیت این محصولات اعتماد دارد و قیمت منصفانه و عادلانه آن‌ها برای امکانات گسترده محصولاتش را می‌پسندد.

 

  1. باراک اوباما

تنها رئیس جمهور سیاه پوست آمریکا باراک حسین اوباما که در زمان ریاست جمهوی در بین مردم این کشور بسیار محبوب بود در جوانی از محصولات کاسیو استفاده می‌کرده است. اغلب جوانان در زمان او محصولات مد روز و مقرون به صرفه کاسیو را می‌پسندیدند و او هم از این قاعده پیروی می‌کرده است. انتخاب او  مدل DW-5600E-1VDF بوده که تا ۲۰۰ متر در برابر آب مقاومت دارد و جنس بدنه آن به نحوی است که به راحتی خراب نمی‌شود.

 

  1. ۵۰ cent

از دنیای فناوری و سیاست که بگذریم نوبت به هنرمندان می‌رسد، هنرمند جنجالی و رپر مشهور سیاه پوست  (۵۰ cent) هم در یک دادگاه ساعت کاسیو به دست داشت. جی شاک G-7900 انتخاب او برای آن روز مهم بود که به همراه یک کت و شلوار خاکستری ست شده بود. او همیشه در دنیای مد خلاف جریان آب عمل می‌کرده و انتخاب‌های جسورانه‌اش در انتخاب لباس توجه طراحان و منتقدان را به خود جلب کرده است.

 

  1. بریتنی اسپیرز

تا اینجای کار فقط به آقایان اشاره کردیم و شاید تصور کرده باشید ساعت کاسیو انتخاب خانم‌های مشهور جهان نبوده است اما حقیقت این است که خانم‌های مشهور زیادی این ساعت‌ها را انتخاب کردند. بریتنی اسپیرز خواننده معروف و شناخته شده آمریکایی یکی از آن‌ها است که در دوتا از موزیک ویدئوهای خود از ساعت‌های این برند استفاده کرده و از انتخاب خود هم راضی به نظر می‌رسد.

 

  1. سلنا گومز

سلنا گومز خواننده مشهور لاتین تبار بین المللی هم در یک موزیک ویدئو خود از ساعت کاسیو استفاده کرده است. این ساعت‌ها انتخاب خوبی برای نسل جوان به شمار می‌آیند و به همین دلیل طبیعی است که سلبریتی مورد علاقه جوانان دنیای مدرن هم از این ساعت‌ها استفاده کرده باشد. انتخاب او یکی از مدل‌های مشهور جی شاک کاسیو است که سیاه رنگ بوده و با استایل‌های مختلف نیمه رسمی ست می‌شود. مدل GMDS6900SM-1 بسیار چشمگیر و زیبا است و درعین حال سادگی آن شکوه خاصی به استایل گومز بخشیده است.

 

  1. جردن باروز

نوبتی هم که باشد باید به سراغ ورزشکاران برویم جردن باروز کشتی گیر محبوب آمریکایی و برنده مدال المپیک که در بین ایرانیان هم بسیار مشهور است طرفدار کاسیو است. انتخاب او مدل DW-6900PL-7 است که متعلق به جی شاک است و مدل DW-6900 را در کلکسیون ساعت‌های خود دارد.

او در بسیاری از عکس‌هایی که در اینستاگرام با دنبال کنندگان خود به اشتراک می‌گذارد ساعت‌های مختلف کاسیو را به دست می‌بندد و ثابت کرده است یکی از طرفداران اصلی این برند ساعت مچی است که البته امکانات خوبی هم در اختیار وزرشکاران حرفه‌ای قرار داده است.

 

کاسیو یک برند جهانی است که در بین عموم مردم و اشخاص مشهور محبوبیت زیادی دارد. کیفیت و کارایی این محصولات رمز موفقیت کاسیو است که سبب شده در رقابت با ساعت‌های سوئیسی موفق شود و جایگاه خاصی برای محصولات خود به دست آورد.

نظرات