معرفی بهترین مارک ساعت مچی زنانه ۲۰۲۰- ۲۰۲۱

0

معرفی بهترین مارک ساعت مچی زنانه ۲۰۲۰- ۲۰۲۱

کاربرد یک ساعت در استایل شما، چیزی بیشتر از صرفا آگاهی از زمان است. ساعت های مچی، به عنوان یکی از مهم ترین و کاربردی ترین اکسسوری های زنانه، در دنیای فشن و مد اهمیت بسیار زیادی دارند. به همین دلیل ما در این مقاله، چند مورد از بهترین مارک ساعت مچی زنانه ۲۰۲۰- ۲۰۲۱ را معرفی خواهیم کرد. بنا بر گزارش فروشگاه آنلاین پل کالا بسیاری از خانم ها زمان زیادی را برای انتخاب بهترین کیف یا کفش صرف می کنند ولی نسبت به انتخاب سایر اکسسوری ها، به ویژه ساعت مچی، بی تفاوت هستند. واقعیت این است که انتخاب یک ساعت مچی، شاید حتی بیشتر از انتخاب سایر اکسسوری ها اهمیت داشته باشد.  با این حال پیدا کردن بهترین ساعت مچی زنانه، دشوار تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. دنیای متنوعی از ساعت های مچی با کاربردها، استایل ها و  قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد و همین امر انتخاب را دشوار می کند.

 بهترین مارک ساعت مچی زنانه

بهترین مارک ساعت مچی زنانه ۲۰۲۰- ۲۰۲۱: رولکس

بدون شک ساعت های برند سوئیسی رولکس نیازی به معرفی ندارند. این نام با سبک زندگی لاکچری، خاص و گرانقیمت مترادف است. رولکس معمولا در ساخت محصولاتش از طلا، الماس، استیل ضد خش و سنگ های قیمتی استفاده می کند. در میان، استیل صدفی، یکی از مهم ترین و رایج ترین مواد اولیه ای است که رولکس از آن در ساخت ساعت های مچی خود استفاده می کند. ساعت های مچی زنانه برند رولکس، غالبا مورد توجه افراد ثروتمند، بازیگران ورزشکاران، کارآفرینان و زنانی است که بیشتر زمان خود را در سفر سپری می کنند. Oyster Perpetual Datejust 36 به عنوان مدلی محبوب و ترند از سوی این برند برای سال ۲۰۲۱ معرفی شده است.

بهترین برند ساعت مچی زنانه

Parker Two-tone از برند مایکل کورس

بهترین مـارک ساعت مچی زنانه ۲۰۲۰- ۲۰۲۱: اورینت

این برند ژاپنی به واسطه ارائه ساعت های مچی زنانه مکانیکی ( اتومات )در جهان معروف است. استفاده از مواد بسیار باکیفیت، شیشه های ضدخشو همچنین موتور بسیار دقیق و طراحی تقویم های چند لایه از جمله مهمترین نقاط قوت ساعت های اورینت به شمار می رود. محصولات برند اورینت گستره وسیعی از طرح ها و قیمت ها را شامل می شود.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه ۲۰۲۰- ۲۰۲۱: مایکل کورس

برای دوست داران دنیای فشن و مد، مایکل کورس نامی شناخته شده است. ساعت های تولید شده توسط این برند در دسته ساعت های مد و فشن قرار می گیرد و به واسطه تنوع موجود در مدل ها، می توانند نظر گروه بزرگی از مخاطبان را به خود جلب کنند. طراحی ساعت های مچی مایکل کورس مینیمال و خوانا است و معمولا فاقد جزئیات بسیار زیاد می باشد.  ساعت های زنانه سری Parker Two-tone موفقیت چشمگیر این برند در سال ۲۰۲۰ به شمار می رود.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه ۲۰۲۰- ۲۰۲۱: امگا

بسیاری ساعت های مچی برند امگا را با دقت، ابتکار و کیفیت بالایشان می شناسند. ساعت های برند امگا به قدری در زمانسنجی دقیق هستند که از سال ۱۹۶۵ تا به امروز، در بسیاری از سفرهای فضایی ناسا مشارکت داشته اند و توانسته اند رکوردهای جالبی، از جمله رسیدن به کره ماه را ثبت کنند. ساعت های این برند همچنین در میان بسیاری از ورزشکاران نیز محبوب هستند و در بسیاری از المپیک های جهانی به عنوان زمانسنج استاندارد مورد استفاده قرار گرفته اند. طراحان این برند در ساخت ساعت های مچی صاحب سبک هستند و کیفیت بالای محصولات این برند، بر هیچکس پوشیده نیست.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه ۲۰۲۰- ۲۰۲۱: کاسیو

ساعت های برند کاسیو طراحی جذاب، راحت، اسپرت و کاربردی دارند و طیف وسیعی از مخاطبان، در رده های سنی مختلف و حرفه های متفاوت را شامل می شوند. ساعت های این برند، به نسبت ماندگاری بالا و کیفیت استانداردشان بسیار مقرون به صرفه هستند. این برند ژاپنی در طراحی ساعت های خود به رنگ ها بسیار توجه می کند و همچنین بیشتر ساعت های تولید شده توسط این برند در عمقی بین ۵۰ الی ۱۰۰ متر زیر آب مقاوم هستند. اگر به دنبال یک ساعت مچی زنانه کاربردی و راحت هستید تا در طول یک روز کاری، در محل کار، دانشگاه، باشگاه و یا در سفر از آن استفاده کنید، ساعت های مچی کاسیو می توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند.  ساعت زنانه سری G-shock و همچنین ساعت هایی با مدل LRW200H-7BVCF برگ های برنده این برند در سال ۲۰۲۱ خواهند بود.

بهترین برند ساعت مچی زنانه

ساعت زنانه Prospex از برند  سیکو

بهترین مارک ساعت مچی زنانه ۲۰۲۰- ۲۰۲۱: سیکو

اگر به دنبال ساعت های مچی زنانه کلاسیک با دقت بسیار بالا، ظاهری زیبا و قیمتی مناسب هستید، محصولات این برند ژاپنی می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. برند ژاپنی سیکو در زمینه استفاده از تکنولوژی کوارتز در ساخت ساعت های مچی صاحب سبک است و محصولات این برند گستره وسیعی از مخاطبان را شامل می شود. بسیاری از ساعت های برند سیکو در دسته ساعت های کاربردی طبقه بندی می شوند. ساعت زنانه Prospex از این برند در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بسیار محبوب خواهد بود.

بهترین مارک ساعت مچی زنانه ۲۰۲۰- ۲۰۲۱: رومانسون

ساعت های برند رومانسون در جهان و به ویژه کشورهای آسیایی، بسیار محبوب هستند. این برند در حوزه طراحی و تولید ساعت های مجلسی و روزمره با کمک مواد اولیه بسیار با کیفیت فعالیت می کند. بسیاری برند رومانسون را به عنوان تولید کننده ساعت های کلاسیک با ظاهری مدرن و امروزی می شناسند. با این حال این برند در برخی از کلکسیون های خود، ساعت های لوکس جذابی را نیز ارائه داده است. ساعت های زنانه این برند در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب  مورد توجه اقشار زیادی بوده است.

نظرات