اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم تابستان عزیز با نقش+ داستان و عکس ها

0

“فیلم تابستان عزیز″، فیلم ایرانی به کارگردانی امیرشهاب رضویان و تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۸ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. فیلم تابستان عزیز که برای اولین بار در همان سال اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن آی فیلم شهریور ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران فیلم تابستان عزیز با نقش ها و داستان فیلم تابستان عزیز بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم تابستان عزیز با نقش+ داستان و عکس ها

 

خلاصه داستان

فیلم “تابستان عزیز” روایتگر ماجرای “عزیز” و نوه اش است که حمید بدون هماهنگی با خانواده، از همدان راهی مشهد شده، در مسافرخانه بهشت، اتاقی اجاره می کنند. عزیز سال ها در پی سفر به مشهد بوده و فرزندانش به دلیل درگیری های کاری و خانوادگی نتوانسته اند با او به سفر بیایند.

خلاصه داستان فیلم تابستان عزیز

حمید نوه ماجراجوی او تنها کسی است که با او همدست شده و به سفر آمده است. عزیز به دنبال زیارت و حمید پیگیر مسابقه فوتبال آخر هفته تیم پاس در مشهد است.

دانلود فیلم تابستان عزیز

سیروس عموی حمید از همدان ردشان را پیدا می کند و برای بازگرداندن آنان به مشهد می آید، اما خود درگیر ماجرایی عاطفی می شود و این تازه اول ماجراست….

 

اسامی بازیگران فیلم تابستان عزیز به همراه نقش

هومن ذبیحی در نقش حمید در فیلم تابستان عزیز

عکس و بیوگرافی هومن ذبیحی در نقش حمید در فیلم تابستان عزیز

 

دیگر عوامل

کارگردان: امیرشهاب رضویان، تهیه کننده: سید کمال طباطبایی، فیلمنامه نویسان: علیرضا محمودی، امیرشهاب رضویان بر اساس طرحی از اصغر فرهادی، مدیر تصویربرداری: مسعود امینی، طراح صحنه و لباس: سیامک کاری نژاد، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، مدیرتولید: افشین قلی پور، طراح و اجرای گریم: مرتضی متقی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: عباس نظام دوست، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، دستیار اول تصویربردار: عباس رحیمی، مجری طرح: سیدسعید رضویان.

نظرات