اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم فصل آلوچه های سبز + خلاصه داستان و عکس ها

0

“فیلم فصل آلوچه های سبز″، فیلم جنجالی ایرانی به کارگردانی علی بیات و تهیه کنندگی محمد نجفی زاده است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام، اجتماعی و رمانتیک ساخته شده است. فیلم فصل آلوچه های سبز که به مراحل ساخت آن به پایان رسیده است، حالا قرار است به زودی به صورت عمومی اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن و اسامی و همه نقش ها …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم فصل آلوچه های سبز + خلاصه داستان و عکس ها

 

خلاصه داستان

فیلم “فصل آلوچه های سبز” روایتگر قصه عاشقانه در دهه ۵۰ است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ” نمی‌دونم آخرین باری که همو دیدیم. یادته چی بهم گفتی!گفتی بیشتر از یکی دو روز نمی‌تونی دوریمو تحمل کنی….

خلاصه داستان فصل آلوچه های سبز

ولی الان بیست روزی هست که رفتی و بی‌خبرم گذاشتی و به غیر از اون نامه‌ی از سرِ ناچاری، دریغ از یه تماس و نامه دلخوش کُنَک دیگه…. می‌بینی فرهاد!…. درست برعکس تو، من حساب روز و ساعتشم دستمه…. طوری شده که حالا به خودم می‌گم نکنه اون نگاه پچ‌پچای بعدش، تنها. بهونه ساز و آشپزی و خورشت گوجه سبز و داشته و من کج‌خیال، همه حرفای گفته و ناگفته تو رو به خودم گرفته بودم….”

دانلود فیلم فصل آلوچه های سبز

گفتنی است محمد نجفی‌زاده نیز تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینماست که تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی “تا ابد” را در کارنامه دارد. «تا ابد» در مرداد ماه سال گذشته و پس از اولین بازگشایی سینماها در دوران کرونا به اکران عمومی درآمد.

 

اسامی بازیگران فیلم فصل آلوچه های سبز به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم فصل آلوچه های سبز

 

دیگر عوامل

کارگردان: علی بیات، تهیه کننده: محمد نجفی‌زاده، نویسنده: احمد رفیع زاده، مجری طرح: حسین بشگرد، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، مدیر هنری: پیام اسکندری، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح گریم: محسن دارسنج، موسیقی: بهزاد عبدی، تدوین: عماد خدا بخش، جانشین تهیه کننده: محمد حسینخانی، مدیر تولید: سجاد نوری، مدیر تدارکات: بهمن صدیق، عکاس: احسان نقابت، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: پیام حنفی، دستیار اول کارگردان: نگار پناهی، منشی صحنه: مهدیه درگاهی و مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

نظرات