مدل کیک کیوت و بانمک ۲۰۲۲ مناسب تولد و مراسم های سوپرایز

0

“ مدل کیک کیوت و بانمک ۲۰۲۲ “، برای تهیه کیک ،تخم مرغ و کره آن را حد اقل ۲ ساعت زود تر از یخچال بیرون می آوریم. وقتی کیک شما هنوز در حال خنک شدن است بدنه کیک به اندازه کافی محکم نیست و ممکن است با اضافه کردن تزییات، کیک وا برود. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل کیک کیوت و بانمک ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای تزیین کیک شکلات را قبلا آب کرده و سپس کیک مورد نظر را روی توری قرار می دهیم شکلات ها روی آن ریخته و کیک را تزیین می کنیم برای تزیین شکلات یا خامه باید از کاردک استفاده کنیم.

مدل کیک کیوت و بانمک ۲۰۲۲ جدید

اگر در نوشتن روی کیک تازه کار هستید، حتما از شابلون استفاده کنید. اگر شابلون ندارید، پیام خود را به شکلی که می‌خواهید، روی کاغذ بنویسید و سپس نوشته خود را با قیچی جدا کنید. اگر ماسوره شیرینی ندارید یک کیسه فریزر برداشته و قسمت نوک انتهای آن را، با قیچی ببرید، به صورتی که سوراخ کوچکی در آن ایجاد شود. از طعم های آشنا در تزیین کیک میتوان به طعم وانیل اشاره کرد که برای بدست آوردن این طعم می بایست یک قاشق چای خوری وانیل را در شیر حل کرده و به مواد اضافه می کنیم.

مدل کیک بانمک ۱۴۰۰

برای تزیین کیک می‌توانید از وسایل تزیینی که در قنادی‌ها فروخته می‌شوند مانند چیپس شکلات، خمیر تزیین، رنگ خوراکی، شابلون یا مواردی که در خانه موجود دارید مثل میوه، آجیل و.. استفاده کنید. برای اینکه خمیر تزئینی خود را به به صورت یکسان روی کیک پخش کنید، باید از بالا شروع کرده و مقادیر کمی خمیر تزئینی را با چاقو مخصوص در سراسر کیک خود پخش کنید.

 

 

 

 

 

نظرات