مدل کیک عروسی شیک ۲۰۲۲ با طرح های متنوع و خاص

0

“ مدل کیک عروسی شیک ۲۰۲۲ “، توجه به اندازه و مدل کیک عروسی، اولین نکته در انتخاب آن در هنگام سفارش کیک عروسی، باید به اندازه ی آن توجه داشته باشید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل کیک عروسی شیک ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. عموماً پیشنهاد آن ها برای هر نفر، صد گرم کیک است. البته این مقدار برای زمانی در نظر گرفته می شود که کیک عروسی، در قسمت دسر قرار نداشته باشد.

مدل کیک عروسی شیک ۲۰۲۲ جدید

روی کیک خود را با تزیینات مختلف شلوغ نکنید؛ گل و دیگر تزیینات مثل طرح های خال خالی و راه راه، ایده های خوبی برای تزیین هستند، ولی در حد متعادل از آنها استفاده کنید. نکته ی مهم دیگری که در انتخاب کیک عروسی باید مورد توجه قرار گیرد، مسئله ی حمل و نقل آن است. این موضوع در تابستان، خیلی بیش تر اهمیت پیدا می کند. چرا که امکان خراب شدن کیک در اثر گرما بیش تر است.

زیباترین کیک عروسی ۱۴۰۰

گل هایی که جهت تزئین کیک غروسی به کار می رود از آن جایی که بخش مهمی از عکس های مراسم عروسی در کنار این کیک گرفته می شود، لازم است که ظاهر آن زیبا باشد. رنگ های ملیح در تهیه ی کیک عروسی، مناسب هستند. در صورتی که رنگ مجلس عروسیتان سبز و آبی است؛ برای اینکه طعم و ظاهر زیبایی داشته باشد، آن را به رنگ سفید انتخاب کنید که با روبان آبی تزیین شده باشد و یا اینکه از قناد خود بخواهید که با رنگ سبز یا گلهای سبز روی آن را تزیین کند.

 

 

 

 

 

 

نظرات