با کفش مرل از طبیعت گردی و پیاده روی لذت رو ببرید

1

انتخاب کفش مناسب نه تنها در ظاهر و سلامتی شما تاثیرگذار است، بلکه نوع برند انتخابی می‌تواند تعریفی واضح از شخصیت شما به مخاطب ارائه دهد.ازاین‌رو منطقی است که به خرید کفش به چشم یک تفریح نگاه نکنید، بلکه آن را یک تصمیم بزرگ به‌شمار آورید که قرار است با یک تیر چند نشان بزند. هم شما را شیک و آراسته به دیگران معرفی کند، از هزینه‌های جانبی شما بکاهد، سلامتی‌تان را تضمین کند، تفریح و پیاده‌روی را برایتان حرفه‌ای و لذت‌بخش کند و شخصیت شما را تاثیرگذارتر نشان دهد. اگر از آن جمله افراد خوش‌فکری هستید که برای موقعیت‌های متعدد، کفش‌های مناسب مختلفی تهیه می‌کنید، خوب است بدانید که  هیجان یک کوهنوردی دوستانه یا پیاده‌روی لذت‌بخش را با خرید کفش مرل می‌توانید دوچندان کنید. در ادامه این مطلب درباره کفش مرل مردانه  و به‌طور کلی برند Merrell اطلاعات بیشتری ارائه می‌دهیم.

 کفش مرل اصل

آشنایی با برند مرل

مرل یک کمپانی معروف امریکایی که ۴۰ سال است به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کفش و پوشاک در حال فعالیت است. کفش پیاده‌روی، ورزشی، کوهنوردی، کلاه، کاپشن، جوراب، تی‌شرت و دستکش از جمله محصولاتی است که این کمپانی تولید و عرضه می‌کند. کفش مرل در سراسر دنیا شناخته شده است و سالانه میلیون‌ها دلار سود بابت فروش این محصول نصیب شرکت امریکایی می‌شود. امروزه کفش‌های برند مرل هم در ایالات متحده آمریکا و هم در برخی از کشورهای آسیایی مانند ویتنام تولید و عرضه می‌شود.

کفش مرل اصل

ویژگی‌های کفش مرل

برندی که در سطح جهانی به تولید کفش‌های با کیفیت معروف می‌شود، باید از مواد اولیه مرغوب و طراحان ماهر استفاده کند.مرل، هر دو اصل را در بالاترین سطح رعایت کرده است و محصولاتی را به بازارهای جهانی فرستاده که با دوام و شیک هستند. کفش مرل از مواد اولیه طبیعی و مصنوعی ساخته می‌شود که می‌توان از چرم، پلی استر، لاستیک و پارچه برای تولیدات آن نام برد. کفش‌های برند مرل از یک فناوری پیشرفته برخورداند که در عین حال که خاصیت ضد آب به کفش می‌بخشد و آن را ایمن نگاه می‌دارد اجازه تنفس به پا می‌دهد و جریان هوا را در آن به گردش می‌اندازد. زیره کفش مرل مردانه قابلیت چسبندگی به زمین را دارد که حرکت را ایمن می‌کند و بروز حوادث را در پیاده‌روی‌های تند و گردش در طبیعت کاهش می‌دهد. این کفش‌ها قابل شستشو هستند و اگرچه بهتر است پس از هربار استفاده با برس آن را غبارروبی کنید، اما توصیه می‌شود پس از استفاده‌های طولانی، کفش مرل را آب و صابون بشویید تا ضمن آنکه مانع تجمع قارچ‌های بیماری زا می‌شوید، بردوام کفش هم بیفزایید.

 

کفش مرل اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

هنگامی که یک برند در دنیا مطرح می‌شود، عده‌ای سودجو تلاش می‌کنند تا با تولیدات کم‌ کیفیت با مواد اولیه ارزان و کپی برند، به سودهای کلان دست پیدا کنند.  به‌همین علت در کنار هر برند معروفی در تمامی صنایع، جنس تقلبی و فیک آن نیز در بازار عرضه می‌شود.  اما سوال اینجاست که اگر قصد خرید کفش مرل داشته باشید، چگونه می‌توانید اصالت آن را تشخیص دهید. ما در ادامه نکاتی را مطرح می‌کنیم که راهنمای خرید شما برای یک محصول اصیل خواهد بود:

  1. از فروشنده معتبر خرید کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای خرید محصول اصل و اورجینال، خرید از فروشگاه‌های معتبر است. برندهای معروف در کشورها، مراکز نمایندگی دارند که با اطمینان می‌توان کفش اصل را از آنان خریداری کرد. اگر قصد دارید کفش مرل را به صورت اینترنتی خرید کنید، حتما به نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه دقت کنید، سابقه مرکز خرید مجازی را بررسی کنید و حتما از درگاه پرداخت امن برای واریز وجه استفاده نمایید. فروشگاه‌های مطرحی مانند بولگانو که سال‌هاست در عرصه فروش انواع کفش‌های برند فعال هستند، انتخاب مناسب‌تری برای خرید کفش مرل به‌شمار می‌روند. با خرید از این فروشگاه خیالتان راحت است که ضمانت اصالت و کیفیت کالا را دریافت می‌کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل امکان مرجوع کردن کفش را نیز دارید.

  1. به لوگوی مرل دقت کنید

کفش مرل، دارای لوگوی مشخص این برند است. نام MERRELL با حروف بزرگ و به صورت برجسته در قسمت میانی کفی کفش قابل مشاهده است. نام این برند در قسمت داخلی کفش نیز باید در قسمت پاشنه درج شده باشد.

  1. مشخصات کفش را بررسی کنید

اگر حضوری برای خرید کفش اقدام کرده‌اید، زیره کفش را بررسی کنید. کفی محصولات مرل، بافت‌دار و مستحکم اما انعطاف‌پذیر است و معمولا از لاستیک چسبناک ساخته می‌شود. اگر کفش مرل را به‌صورت اینترنتی خریداری کردید هم پس از رسیدن بسته به دستتان، فورا آن را بررسی کرده و امتحان کنید و در صورتی که تشخیص دادید محصول تقلبی است فورا آن را مرجوع کنید.

  1. قیمت محصولات مرل در بازار ایران را بدانید

با اطلاع از قیمت واقعی کفش مرل مردانه، اقدام به خرید نمایید. ممکن است فروشگاهی کفش‌های خود را با تخفیفات ویژه‌ای عرضه کند که وسوسه‌انگیز باشد، اما پیش از خرید، تمامی جزییات کفش را بررسی کنید. قیمت کفش‌های برند مرل با توجه به مواد اولیه و هزینه واردات به کشور، تعیین می‌شود، بنابراین عرضه زیر قیمت معمول آن، شائبه تقلبی بودن محصولات را تقویت می‌کند. فروشگاه‌هایی مانند بولگانو که واردکننده مستقیم انواع برندها به ویژه کفش مرل هستند، قیمت‌هایی منطقی برای عرضه محصولاتشان دارند. بنابراین فراموش نکنید که هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست! در نتیجه به دنبال جنس ارزان نباشید، بلکه کفش‌های برند را با قیمتی منطقی و کیفیت اصل تهیه کنید.

کفش مرل اصل

مرکز خرید کفش مرل

مرل، تولیدکننده انواع کفش‌های با کیفیت با قیمتی مناسب است که جذابیت طرح‌ها و مواد اولیه مرغوب، آن را در سطح جهانی به ویژه کشور ما به برندی محبوب تبدیل کرده است‌. برای خرید کفش مرل، می‌توانید بولگانو را انتخاب کنید. انواع کفش مرل مردانه مانند کفش کوهنوردی، کفش پیاده روی و کفش ورزشی را مطابق سلیقه و بودجه خود می‌توانید از دسته‌بندی وب‌سایت فروشگاه بولگانو انتخاب و در بستری امن اقدام به پرداخت وجه کنید. در هر کدام از مراحل ثبت سفارش، پروسه دریافت کالا و یا پس از رسیدن محصول، چنانچه با مشکل و یا ابهامی مواجه شدید نیز می‌توانید روی پشتیبانی قوی این فروشگاه حساب کنید. بولگانو در کنار شماست تا محبوب‌ترین کفش‌های برند را به آسانی و با قیمتی که واسطه‌ها از آن حذف شده‌اند، تهیه نمایید و با کفش مرل، تفریحات و ورزش خود را دلچسب و حرفه‌ای کنید.

1 دیدگاه در “با کفش مرل از طبیعت گردی و پیاده روی لذت رو ببرید

  1. مجسن گفت:

    سلام. جنس چرم کفش پیاده روی مرل ویتنام چیه؟ مرل آمریکا چرم ان را خوک معرفی کرده آیا مرل ویتنام هم چرم خوکه یا چرم مصنوعی؟

نظرات