بازیگر نقش مسعود در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و سوابق هنری روزبه حصاری

0

بازیگر نقش مسعود در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام

بازیگر نقش مسعود در سریال افرا کیست + بیوگرافی روزبه حصاری بازیگر به همراه سوابق هنری و عکس های شخصی و جنجال ها و زندگی شخصی و هنری روزبه حصاری بازیگر نقش مسعود در سریال افرا و عکس همسر و اینستاگرامش را در این بخش می خوانید:

بازیگر نقش مسعود در سریال افرا کیست؟ + بیوگرافی و سوابق هنری روزبه حصاری بازیگر

روزبه حصاری بازیگر نقش مسعود در سریال افرا کیست؟

روزبه حصاری متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ در تهران و دارای مدرک تحصیلی لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد که با بازی در سریال یادآوری و بچه مهندس به اوج شهرت رسید.

سوابق هنری

روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون بطور حرفه ای از سال ۱۳۸۸ وارد بازیگری شده و با بازی در سریال یادآوری در سال ۱۳۹۲ وارد قاب تلویزیون شد. اما بیشترین شهرتش با بازی در سریال بچه مهندس ۳ در نقش جواد جوادی می باشد که با بازی خوب و جذابش بیشترین مخاطب را برای بچه مهندس به ارمغان اورد.

حصاری با درخشش در نمایش های پیتزا جهان، برداشت آزاد و مرگ در میزند توانست جوایزی در جشنواره تئاتر دریافت کند

بیوگرافی روزبه حصاری بازیگر نقش مسعود در سریال افرا

بیوگرافی بازیگر نقش مسعود در سریال افرا

به جز روزبه حصاری که در نقش مسعود شوهر مهتاب (مینا وحید) و پسر حاج محمود (مهدی سلطانی) بازی میکند، دیگر هنرمندانی چون: مهدی سلطانی، پژمان بازغی، مینا وحید، فریبا متخصص، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، آریا دلفانی، فهیمه مؤمنی و بهمن صادق حسنی نیز حضور دارند.

بازیگر نقش مسعود در سریال افرا

سریال افرا از جمعه، ۵ شهریور، نخستین قسمت از سریال ۴۰ قسمتی افرا پخش شد. این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی ساخته شده و هرشب بجز پنجشنبه‌ها در ساعت ۲۲:۱۵، روی آنتن شبکه یک سیما رفته و داستان این سریال درباره موضوع محیط بانان و محیط زیست است.

بازیگر نقش مسعود در سریال افرا

در خلاصه متنی که سازندگان سریال افرا دربارع داستان آن ارائه داده اند، آمده است: «در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه‌های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می‌شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است.»

نظرات