داستان و بازیگران فیلم برف آخر + بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی برف آخر

0

“فیلم برف آخر″، فیلم ایرانی به کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه کنندگی حسن مصطفوی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی برف آخر که به تازگی در مرحله پایان فیلمبرداری قرار گرفته است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و اسامی بازیگران این فیلم می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم برف آخر + بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی برف آخر

 

خلاصه داستان

فیلم “برف آخر” روایتگر روزمرگی یک دامپرشک است. این فیلم در شرایط سخت و سرد شمال کشور ساخته شده است. هنوز جزئیات بیشتری از داستان این فیلم منتشر نشده است.

خلاصه داستان فیلم برف آخر

گفتنی است کارگردان این فیلم، در ساخته قبلی خود فیلم “بدون مرز” موفق به دریافت تندیس بلورین «جایزه ویژه هیئت داوران» بخش نگاه نو سی و سومین جشنواره فیلم فجر و نیز برنده جوایز متعدد بین المللی همچون جایزه بهترین فیلم آسیایی بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم توکیو، جایزه بهترین کارگردان جوان نوزدهمین دوره جشنواره فیلم صوفیا و نامزد دریافت ققنوس طلایی از سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم هنگ کنگ شده است.

 

اسامی بازیگران فیلم برف آخر به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم برف آخر به همراه بیوگرافی بازیگران

 

دیگر عوامل

مدیر فیلمبردار: آرمان فیاض، طراح گریم: امید گل‌زاده، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، صدابردار: امیر حاتمی، دستیار اول کارگردان: رضا کشاورزی، برنامه‌ریز: لاله مستوفی، منشی صحنه: شیما باقری، عکاس: حسن شجاعی، جانشین تولید: علی بهرمند، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل.

نظرات