جدیدترین مدل کت سفید مجلسی ۲۰۲۲ زنانه و دخترانه (ترند)

0

“ مدل کت سفید مجلسی ۲۰۲۲ “، کت سفید دارای طرح های مجلسی و اسپرت و ساده می باشد و بهتر است این رنگ کت را با شلوار و اکسسوری هایی مناسب بپوشید تا شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل کت سفید مجلسی ۲۰۲۲ – ۱۴۰۰ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.در دوخت برخی از کت های سفید از رنگ تیره ای برای دوخت یقه و سرآستین ها و … استفاده می شود .

مدل کت سفید مجلسی ۲۰۲۲ جدید

اگر از کت سفید رسمی یا مجلسی در پوشش خود استفاده کرده اید بهتر است از پاپیون یا کراواتی زیبا نیز استفاده نمایید همچنین می توانید از زیر کت ، جلیقه بپوشید تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید.در بیشتر کت و شلوار های مخصوص بانوان فرم بدن خاصی را لحاظ نموده اند و اگر شما این فرم بدن را رعایت نکنید ممکن است کت و شلواری که انتخاب نموده اید برای بدن شما تنگ و یا گشاد جلوه نماید.

مدل کت سفید زنانه مجلسی

کت ها از خز های مصنوعی و همراه پلی استر و پشم با کمربند طراحی می شوند. این نوع کت ها دارای ظرافت و پیچیدگی بسیاری هستند این مدل کت در بیت ایتالیایی ها و فرانسوی ها از محبوبیت بالایی برخوردار است و در فصل پاییز و زمستان گزینه بسیار مناسبی می باشند.

برای شستن پیراهن سفید خود باید دقت کنید که دو لیتر آب را درون کتری بریزید روی حرارت گاز بگذارید تا به جوش بیاید، سپس یک قاشق غذاخوری نمک به آب جوش اضافه کنید. بعد از حل شدن نمک در آب جوش، دو لیموترش را درون آب جوش فشار دهید و یک‌چهارم پیمانه پودر رختشویی به این ترکیب اضافه کنید. در نهایت لباس‌های سفیدتان را درون این محلول خیس کرده و بعد از حدود ۴۰ دقیقه دو یا سه بار آبکشی کنید تا کاملا تمیز شود.

 

 

 

 

نظرات