اپل آیدی چیست و چگونه بسازیم

1

اگر جزء کسانی هستید که به تازگی یک دستگاه اپلی با سیستم عامل iOS تهیه کرده است قطعاً برای استفاده از تمامی امکانات دستگاه خود نیاز به یکاپل آیدی خواهید داشت.

 ساخت اپل ایدی

اپل آیدی چیست

اپل آیدی به نوعی کارت شناسایی شما برای ورود به دنیای iOS است، شما از طریق اپل آیدی می توانید وارد اپ استور شوید و برنامه های مورد نیاز خود را دانلود کنید، همچنین برای استفاده از FaceTime، آیکلود، اپل موزیک، آی مسیج و… تمامی برنامه های تحت پوشش کمپانی اپل احتیاج به اپل آیدی دارید. با ما همراه باشید تا ساخت اپل آیدی به ساده ترین روش ممکن را به شما آموزش دهیم. ضمناً اگر به دنبال دردسر نیستید می توانید برای خرید appleid با ارزان ترین قیمت و بالاترین امنیت به آیدی تاپ (idtop.ir) مراجعه کنید.

ساده ترین روش ساخت اپـل آیدی

ساده ترین روش ساخت اپل آیدی استفاده از برنامه شرکت اپل یعنی آیتیونز از طریق کامپیوتر است. این برنامه حجم بسیار کمی دارد و به راحتی قابل دانلود می باشد. توجه داشته باشید که برای ساخت اپل آیدی احتیاج به برنامه تغییر IP دارید، دلیل این موضوع هم کاملاً واضح و روشن است، کمپانی اپل کشور ایران و چند کشور دیگر را که تحت تحریم ایالات متحده هستند از سرویس دهی خود خارج کرده است، بنابراین برای ساخت اپل آیدی نیاز به برنامه تغییر IP دارید. برای ساخت اپل آیدی از طریق آیتیونز مسیر زیر را دنبال کنید:

 

  1. پس از ورود به آیتیونز روی دکمه Sing in to iTunes  کلیک کنید.
  2. حالا برای ساخت اپل آیدی باید روی گزینه Create New Apple ID کلیک کنید.ساخت اپل ایدی
  3. در این قسمت باید تمامی اطلاعات شخصی که کمپانی اپل از شما خواسته است را وارد کنید، این اطلاعات شامل: ایمیل، رمز عبور، کشور محل سکونت (ایالات متحده را انتخاب کنید) است. پس از پر کردن موارد فوق و کلیک روی Terms and Conditions باید روزی گزینه Continue کلیککنید.
  4. در این مرحله باید نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را وارد کنید، به این نکته مهم توجه کنید که باید تمامی اطلاعات شما مثل ایمیل، پسورد و تاریخ تولدتان کاملاً واقعی بوده و حداقل در جایی یادداشت کنید.
  5. پس از وارد کردن اطلاعات خود در مرحله قبل، می بایست در این مرحله به سوالات امنیتی اپل پاسخ دهید تا در موارد حساس مثل گم کردن رمز اپل آیدی خود با پاسخ به این سوالات اکانت خود را بازیابی کنید، پر واضح است که می بایست تمامی اطلاعات وارد شده را بسیار دقیق و درست وارد کرده و حدالامکان در جایی یادداشت کنید. پس از پاسخ به سوالات امنیتی باید تیک SUBSCRIBE TO APPLE EMAIL را بزنید و در نهایت Continue کلیک کنید.
  6. در این مرحله باید یک آدرس پستی از محل زندگی خود (یادتان باشد که محل زندگی خود را ایالات متحده انتخاب کرده بودید) البته جای هیچ گونه نگران نیست، می توانید به وسیله وبسایت Fake Address Generator یک آدرس غیرواقعی برای خود تهیه کنید.
  7. در قسمت اطلاعات حساب بانکی نیازی به پر کردن اطلاعات ندارید و می توانید با کلیک بر روی گزینه None آدرسی که از طریق فیک آدرس بدست آورده اید جایگذاری کنید و سپس روی Continue کلیک کنید.
  8. در مرحله آخر نیز می بایست وارد ایمیل خود شوید و کد تأیید ۶ رقمی ارسالی توسط شرکت اپل را وارد کرده و روی گزینه Verify کلیک کنید. تبریک اپل آیـدی شما ساخته شد.

قیمت اپل آیدی

اپل آیدی در وبسایت آیدی تاپ برترین عرضه کننده اپـل آیدی در ایران به چند صورت ارائه شده است.

ساخت اپل ایدی

کاربران شخصی و همچنین همکاران می توانند بسته به نیاز خود محصول مورد نظرشان را انتخاب و اقدام به خرید آن کنند. اپـل آیدی برای کاربران به دو صورت آماده با تحویل فوری (با قیمت ۱۹ هزارتومان) و غیر آماده و ساخته شده با ایمیل شخصی شما (با قیمت ۳۴ هزار تومان) قابل ارائه است. همچنین همکاران نیز می توانند بسته به نیاز خود اپـل آیدی آماده را در پک های ۱۰ تایی، ۱۵، ۲۵، ۵۰ تایی، ۲۰۰ تایی و ۴۰۰ تایی با قیمتبه صرفه و ارزان تهیه کنند.

1 دیدگاه در “اپل آیدی چیست و چگونه بسازیم

  1. مهرداد گفت:

    منم از سایتشون خرید کردم
    خداییش هم پشتیبانیشون خوب بود سریع فرستادن برام هم ارزونه

نظرات