داستان و بازیگران فیلم فاتحان اروند+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی فاتحان اروند

0

“فیلم فاتحان اروند″، فیلم ایرانی به کارگردانی فرهاد فداکار داورانی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان در ژانر دفاع مقدس و جنگی با موضوع دلاوری‌های شهدای غواص و عملیات آزادسازی اروند است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر دفاع مقدس ساخته شده است. فیلم سینمایی فاتحان اروند که به تازگی در مرحله پیش تولید قرار گرفته است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و اسامی و بیوگرافی بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم فاتحان اروند+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی فاتحان اروند

فیلم فاتحان اروند

فیلم سینمایی «فاتحان اروند» فیلم دفاع مقدسی و کاملا جدی‌ست فعلا در مرحله درخواست پروانه ساخت از شورا است و به محض دریافت مجوز مراحل ساخت آن توسط عوامل آغاز میشود.

این پروژه سینمایی کاملاً توسط بخش خصوصی تولید می‌شود و مراحل پیش تولید فیلم نیز بزودی در کرمان با انتخاب عوامل و بازیگران در استان کرمان آغاز می‌شود.

شهید احمد امینی و شهید حاج قاسم سلیمانی

 

موضوع و خلاصه داستان فاتحان اروند

هنوز خلاصه ای از فیلم فاتحان اروند منتشر نشده، اما فیلمی مستند و براساس واقعیت، درباره یک گروهان شهید غواص کرمان است که در زمان جنگ تحمیلی کار بزرگی انجام داد. بخشی از لوکیشن‌های فیلم در کرمان و بخش دیگری در فضای جنگ ساخته می‌شود که لوکیشن‌های این فیلم قرار است در شهرهایی چون کرمان، بندرعباس، آبادان و تهران انتخاب شود.

 

فیلمنامه این فیلم درباره شهید حاج احمد امینی است که شخصیت بسیار دوست داشتنی داشته و از سوی شهید حاج قاسم سلیمانی به فرماندهی گردان غواصی مورد نظر انتخاب شده بود.

بیشترین بخش از فیلمبرداری این فیلم زیر آب انجام خواهد شد. البته در قصه «فاتحان اروند» توجه بیشتری به زوایای شخصیتی شهید حاج احمد امینی می‌شود، اما این توجه به صورت موازی با قصه اصلی پیش می‌رود.

داستان و بازیگران فیلم فاتحان اروند+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی فاتحان اروند

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم فاتحان اروند

به گفته عامریان تهیه کننده این فیلم: برای انتخاب بازیگر شخصیت‌هایی که در این فیلم به تصویر کشیده می‌شود، به دنبال شبیه سازی چهره اعضای گردان هستیم، در همین راستا به دنبال افرادی هستیم که شبیه شخصیت‌های مورد نظر باشند تا بتوانیم با گریم، چهره‌ها را بیشتر نزدیک به شخصیت‌های اصلی کنیم.

 

بازیگر نقش شهید احمد امینی

درباره انتخاب بازیگر شهید امینی هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم، اما به این فکر می‌کنیم که بازیگرانی مانند پیمان معادی و نوید محمدزاده می‌توانند برای این نقش مناسب باشند، البته هنوز در این باره با هیچکدام از بازیگرانی که نامشان را برده‌ام، مذاکره نکرده‌ایم.

بازیگر نقش شهید احمد امینی در فیلم فاتحان اروند

دیگر عوامل

تهیه کننده سید ابراهیم عامریان

کارگردان فرهاد فداکار

و …

 

 

نظرات