بررسی امکانات، تعداد واحد ها و طبقات در پروژه رومنس،طرح توامند سازی ارتش

0

پروژه رومنس : چند سالی است که ساخت و ساز برج های مسکونی در منطقه ۲۲ تهران و نزدیک دریاچه چیتگر بسیار رواج یافته است. این منطقه به دلیل آب و هوای خوبی که دارد باعث شده است که بسیاری از مردم این مکان را برای زندگی کردن انتخاب نمایند.

علاوه بر این برج های مسکونی ساخته شده در این منطقه جزو ساختمان های فول امکانات شهر تهران محسوب می شوند و این هم دلیل خوب دیگری برای انتخاب این منطقه برای زندگی است. در ادامه شما را با تعدادی از این برج ها و امکانات آنها بیشتر آشنا خواهیم نمود.

البته در مقاله بررسی موقعیت و دسترسی عالی پروژه رومنس،طرح توانمند سازی ارتش،برج های پهنهC و b در اطراف دریاچه چیتگر به معرفی و بررسی موقعیت این پروژه ها و دسترسی به نقاط مختلف تهران پرداخته ایم.

 پروژه رومنس

پروژه رومنس

پروژه رومنس در غرب دریاچه چیتگر قرار دارد و در منطقه مروارید شهر توسط تعاونی همت در حال ساخت می باشد. این پروژه از چهار بلوک تشکیل شده است که هر بلوک ۱۷ طبقه دارد. ۱۲ طبقه مسکونی است، یک طبقه لابی می باشد و چهار طبقه نیز منفی است و به پارکینگ و انباری اختصاص داده شده است. در هر طبقه این برج ۶ واحد مسکونی وجود دارد و در مجموع ۷۲ واحد مسکونی در هر بلوک وجود دارد. واحدهای مسکونی این پروژه در متراژهای ۱۰۰، ۱۳۰ و ۱۵۰ متری ساخته شده اند و دو خوابه و سه خوابه هستند.

از جمله امکانات پروژه رومنس عبارتند از:

پارکینگ و انباری اختصاصی
سالن اجتماعات
سالن ورزشی
سالن ماساژ
سونا و جکوزی
لابی مجلل و لابی من ۲۴ ساعته
کتابخانه
کافی شاپ
سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی
دوربین مداربسته
فضای سبز و بازی کودکان
هلی پد

طرح توانمندسازی ارتش

بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی در حال ساخت برج هایی در پهنه E شهرک چیتگر است. این برج ها با هدف توانمندسازی کارکنان ارتش با سابقه بالای ۱۵ سال در حال ساخت است. طرح توانمند سازی ارتش (پهنه e) از ۴ برج تشکیل شده است که هر برج ۴۲ طبقه دارد که در ۳۶ طبقه آن واحدهای مسکونی قرار دارد، ۵ طبقه به پارکینگ و انباری اختصاص داده شده است و یک طبقه نیز لابی است. از جمله امکانات برج های طرح توانمندسازی ارتش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاوم در برابر زلزله
پارکینگ و انباری اختصاصی
لابی و لابی من ۲۴ ساعته
اینترنت و آنتن مرکزی
اتاق مدیریت
سالن اجتماعات
سالن ورزشی
آمفی تئاتر
فضای سبز
محوطه باز کودکان
سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی

برج های پهنه C

پهنه C شهرک چیتگر به نارنجستان نیز معروف است. در پهنه C شهرک چیتگر، برج های چهارگانه متعلق به نزاجا (نیروی زمینی ارتش)، توسط چند تعاونی مختلف در حال ساخت می باشد. این پروژه شامل چهار برج است که هر برج ۳۸ طبقه دارد. در هر طبقه این برج ها ۱۴ واحد مسکونی وجود دارد. واحدهای مسکونی این برج ها دارای متراژهای ۹۳، ۱۱۰، ۱۲۱ و ۱۳۵ متری است که به جز واحدهای ۱۳۵ متری که سه خوابه هستند، بقیه واحدها دو خوابه می باشند. از جمله امکانات این برج ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لابی مجلل
لابی من ۲۴ ساعته
سالن اجتماعات
سالن ورزشی
محوطه بازی کودکان
کتابخانه
فضای سبز
۸ لاین آسانسور نفربر و باربر
۴ لاین پله فرار

پروژه رومنس

برج های پهنه B

پهنه B شهرک چیتگر به سروستان نیز معروف است. پروژه های پهنه B شهرک چیتگر متعلق به بنیاد تعاون ارتش است و شامل چهار پروژه B، G، N و D است که در مجموع شامل ۱۵ بلوک می باشد. بلوک های B و G در حال اتمام هستند و به زودی به خریداران تحویل داده خواهند شد. بلوک های N و D فعلا در مرحله گود برداری می باشند.

برج های پهنه B به صورت زیر تقسیم بندی شده اند:

برج های G1 تا G4 که با نام های سرو ۱ تا سرو ۸ نامگذاری شده اند. هر چهار برج دارای بال غربی و شرقی می باشند که بال غربی ۳۶ طبقه و بال شرقی ۳۴ طبقه است و در بال غربی ۴۳۴ واحد مسکونی و در بال شرقی ۴۹۴ واحد مسکونی وجود دارد.

برج های بخش N از ۶ شامل شش بلوک می باشد و هر بلوک از ۲۵ طبقه تشکیل شده است. ۲۱ طبقه از این برج ها مختص واحدهای مسکونی است، یک طبقه لابی و چهار طبقه به پارکینگ و انباری اختصاص داده شده است. در هر طبقه این برج ها ۱۶ واحد مسکونی وجود دارد. سازه این برج ها به شکل منحنی است.

برج های بخش D از ۳ بلوک مجزا تشکیل شده اند که هر برج دارای ۲۱ طبقه مسکونی است. در هر طبقه نیز ۱۸ واحد مسکونی وجود دارد. سازه این برج ها به شکل پروانه است.

از جمله امکانات برج های پهنه B می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگ اختصاصی
انباری اختصاصی
لابی مجلل
لابی من ۲۴ ساعته
سالن اجتماعات
سالن ورزشی
واحدهای تجاری مخصوص برج
پارکینگ مهمان در محوطه
آیفون تصویری
خروجی اضطراری
بالکن
سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی

نظرات