عکسهای کیک عروسی ایرانی و نامزدی شیک و جدید ۲۰۱۸

0

عکسهای کیک عروسی ایرانی و نامزدی شیک و جدید ۲۰۱۸

کیک عروسی برای اکثر افراد مهم است و دوست دارند کیکی بسیار زیبا و شیک داشته باشند. کیک عروسی، یک نوع کیک است که برای جشن عروسی درست می شود. مواد این کیک در کشورهای گوناگون متفاوت است. معمولاً ویژگی های این کیک را چند طبقه بودن، تزیین بسیار مجلل، قرار گرفتن عروسک های کوچکی از عروس و داماد بر سر کیک و رنگ کاملاً سفید آن تشکیل می دهد.
کیک عروسی کیکی سنتی است که بعد از ضیافت شام عروسی سرو می شود و در مناطقی از دنیا همچون انگلستان، این کیک صبح روز بعد از مراسم سرو می شود. ولی در فرهنگ امروزی این کیک در مراسم به نمایش درمی آید و بعد از برش توسط عروس و داماد به مهمانان تعارف می شود یا نمی شود.

 

کیک عروسی با خامه برجسته

اگر به دنبال یک کیک عروسی ساده اما شیک هستید. تزیین کیک با خامه‌ برجسته می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. البته در این نوع تزیین معمولا از گل‌های طبیعی با رنگ‌های گرم مانند رز قرمز نیز استفاده می‌شود. زیرا استفاده از گل‌های طبیعی در تزیین کیک حس طراوت و تازگی را با خود به همراه دارد. همچنین انرژی مثبتی به عروس و داماد می‌دهد.

کیک عروسی

کیک عروسی

کیک عروسی با گل چین چینی

تزیین گل چین چینی و مرواریدهای خوراکی همرنگ زیبایی خاصی را در تزیین این کیک ایجاد کرده است. البته رنگ مروارید و فوندانت موجود در این کیک بهتر است مطابق با تم عروسی و رنگ لباس عروس و داماد انتخاب شود.

کیک عروسی

کیک عروسی

کیـک عروسی با ترکیب رنگ روشن و تیره

طبق تصور بسیاری از افراد کیک عروسی باید ترکیبی از رنگ‌های سفید و صورتی باشد. اما جالب است بدانید که ترکیب رنگ روشن و تیره یکی از ویژگی‌های افراد مدرن است. با توجه به این‌که در مراسم عروسی معمولا از رنگ‌های روشن و ملایم استفاده می‌شود. رنگ تیره و متفاوت کیک عروسی در کنار گل‌های برجسته می‌تواند زیبایی فوق‌العاده‌ای را ایجاد کند.

کیک عروسی

کیک عروسی

کیـک عروسی با ترکیب هنری

اگر به دنبال طرح خاص و تکی برای کیک عروسی خود هستید این مدل را از دست ندهید. این مدل کیک یکی از جدیدترین و جالب‌ترین نوع کیک‌هایی است که امروزه سفارش داده می‌شود. بسیاری از زوج‌هایی که عاشق طبیعت‌گردی و کارهای هیجان‌انگیز هستند معمولا چنین مدل‌هایی را برای کیک عروسی خود انتخاب می‌کنند. ناگفته نماند که این کیک عروسی جدید حالت هنری نیز دارد و برای هنردوستان انتخاب شایسته‌ای خواهد بود.

کیک عروسی

کیک عروسی

کیـک عروسی سه بعدی

کیک با طرح سه بعدی برجسته یکی از جذاب‌ترین مدل‌های کیک عروسی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از زوج‌های هنر دوست که همواره به دنبال نوعی زیبایی منحصر به فرد و متفاوت بودن هستند چنین مدل‌هایی را برای کیک عروسی خود انتخاب می‌کنند. اگر تم عروسی چوبی دارید انتخاب این کیک می‌تواند زیبایی مراسم شما را چندین برابر کند.

کیک عروسی

کیک عروسی

کیـک عروسی با تـم سفید و طلایی

اگر تم عروسی خود را سفید و طلایی انتخاب کرده باشید این تزیین کیک می‌تواند برای مراسم شما مناسب باشد. گل‌های طلایی برجسته این کیک زیبایی منحصر به فردی به آن بخشیده است. فراموش نکنید که در صورت انتخاب این کیک باید میز متناسبی را برای قرار گرفتن کیک بر روی آن انتخاب کنید. میزهای مربعی یا بیضی به رنگ‌ سفید می‌توانند جلوه‌ی زیباتری را ایجادکنند.

کیک عروسی

کیک عروسی

کیک عـروسی به شکل چند ضلعی

اگر به دنبال تنوع هستید می‌توانید به جای سفارش طرح‌های معمول کیک عروسی که عموما به شکل دایره و مربع هستند این مدل کیک را سفارش دهید. شکل شش ضلعی کیک‌ها با تزیین گل‌های برجسته‌ی یک طرفه زیبایی بی‌نظیری را به این کیک بخشیده است. در انتخاب گل‌های تزیینی روی کیک سعی کنید از رنگ تم عروسی خود استفاده کنید تا زیبایی مراسمتان چندین برابر شود.

کیک عروسی

کیک عروسی

عکـس مدلهای دیگر کیک عروسی

کیک عروسی

کیک عروسی

مدل کیـک عروسی ۲۰۱۸

کیک عروسی

کیک عروسی

مدل کیـک عروسی جدید

کیک عروسی

کیک عروسی

مدل کیـک عروسی چند طبقه ساده

کیک عروسی

کیک عروسی

کیک عروسی

کیک عروسی

کیک عروسی

کیک عروسی

کیک عروسی

مدل کیک عروسی یک طبقه

کیک عروسی

کیک عروسی

 

نظرات