بازیگر نقش ترنج در سریال گمشدگان کیست‌‌؟ + عکس ها و بیوگرافی کامل

0

بازیگر نقش ترنج در سریال گمشدگان کیست‌‌؟ بیوگرافی روشنک گرامی بازیگر و سوابق هنری به همراه عکس های شخصی و معرفی آثار هنری و پیج اینستاگرامش به مناسبت بازی در سریال گمشدگان و پخش مجدد در تیر ماه ۱۴۰۰ از شبکه آی فیلم با عکس های جدید و جذاب وی در این بخش از مجله حرف تازه قرار دادیم.

بازیگر نقش ترنج در سریال گمشدگان کیست‌‌؟ + عکس ها و بیوگرافی کامل

روشنک گرامی بازیگر نقش ترنج در سریال گمشدگان

مجله حرف تازه – روشنک گرامی متولد سال ۱۳۶۲ در تهران و فارغ التحصیل رشته ی کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد است و یک لیسانس مهندسی معماری هم از دانشگاه سوره دارد.

وی در سال ۹۳ در خیابان های تهران دچار تصادفی شدید وقتی در حال عبور از خیابان بود شد که بعد از چند ماه بستری شدن در بیمارستان دوباره سلامتی خود را بدست آورد.

بازیگر نقش ترنج در سریال گمشدگان کیست‌‌؟ + عکس ها و بیوگرافی کامل

سوابق هنری

گرامی فعالیت حرفه ای خود را با تئاترهای دانشجویی در دانشگاه آغاز کرد و بطور حرفه ای و رسماً در سال ۸۹ با حضور در سریال فاصله ها به کارگردانی حسین سهیلی زاده آغاز کرد و در آثاری چون فیلم سینمایی قاعده تصادف به کارگردانی بهنام بهزادی و فیلم سینمایی هلن به کارگردانی علی اکبر ثقفی اولین تجربه ی نقش اولیش بود. او در این فیلم نقش دختری به نام هلن را داشت که قرار بود به ایتالیا برود اما به علت گرفتاری خانواده، مسیر دیگری در پیش می‌ گیرد. گرامی در این فیلم با بازیگرانی همچون امین حیایی، رویا نونهالی و پژمان بازغی همبازی بود.

بیوگرافی بازیگر نقش ترنج در سریال گمشدگان

روشنک گرامی در سریال گمشدگان

در سریال گمشدگان نقش اصلی سریال را دختری به نام ترنج ایفا می کند و در واقع شخصیت اصلی داستان اوست که از خانه فرار میکند

او با بازی در سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی در سال ۹۶ به شهرت رسید. گرامی در این سریال نقش ترنج را برعهده داشت، شخصیت اول یک داستان ملودرام اجتماعی که در آن زمان مخاطبان زیادی را با خود همراه کرد.

روشنک گرامی بازیگر نقش ترنج در سریال گمشدگان

سریال “گمشدگان” روایتگر داستان دختری جوان به نام “ترنج” است که در رشته عکاسی تحصیل می‌کند و به این حرفه مشغول است. او برای تغییر شرایط زندگی وارد مسیری می‌شود که اتفاقات پیش‌بینی‌نشده زیادی را به همراه دارد.

وی بعد از تجربه ی موفق سریال گمشدگان، در سریال شبکه نمایش خانگی هم گناه در نقش نیکی بازی کرد که که با استقبال زیادی رو به رو شده، بار دیگر نامش بر سر زبان ها افتاد

نظرات