جزئیات پخش و آشنایی با برنامه مهمونی با اجرای ایرج طهماسب+ معرفی مهمانان

0

جزئیات پخش و آشنایی با برنامه مهمونی با اجرای ایرج طهماسب+ معرفی مهمانان

تاک شوی مهمونی محصول سال ۱۴۰۰ جدیدترین برنامه نمایش خانگی با اجرای ایرج طهماسب به تهیه‌کنندگی حسن خدادادی‌پور و علیرضا فراهانی است که قرار است در نوروز ۱۴۰۱ از پلتفرم نماوا پخش شود در ادامه به معرفی این برنامه و مهمانان و بخش ها و زمان و ساعت پخش مهمونی ارج طهماسب در عید ۱۴۰۱ میپردازیم.

جزئیات پخش و آشنایی با برنامه مهمونی با اجرای ایرج طهماسب+ معرفی مهمانان تاک شو مهمونی

علیرضا فراهانی تهیه کننده برنامه «مهمونی» به کارگردانی ایرج طهماسب اعلام کرد این برنامه برای نوروز ۱۴۰۱ و پخش از شبکه نمایش خانگی در خپحال تولید است و تاکنون ۲ قسمت آن اماده شده و عروسک ها و شخصیت های جدیدی قرار است عدر این برنامه رونمایی شوند.

هوتن شکیبا صداپیشه یکی از عروسک های همونی ایرج طهماسب است و دیگر صداپیشه ها از دانشجویان و چهره های جدید و جوان تئاتر کشورمان در عرصه صداپیشگی می باشند که به زودی با آنها آشنا خواهید شد

ایرج طهماسب تاک‌ شوی «مهمونی» را در نمایش خانگی اجرا و کارگردانی خواهد کرد. این برنامه به تهیه‌ کنندگی حسن خدادادی‌ پور و علیرضا فراهانی برای پلتفرم نماوا تولید خواهد شد و هیچ ارتباطی با مجموعه «کلاه‌ قرمزی» ندارد.

ایرج طهماسب در سال‌های اخیر جز برنامه‌ های «کلاه‌ قرمزی»، فعالیت شاخص دیگری در عرصه رسانه‌ های تصویری نداشته است و این برنامه هفتگی اینترنتی، به نوعی بازگشت او به عرصه برنامه‌سازی خواهد بود.

مجری تاک شوی مهمونی

ایرج طهماسب (زادهٔ ۳۰ اردیبهشت ۱۳۳۸ در تهران) مجری تلویزیون، هنرپیشه، عروسک گردان، کارگردان و فیلم‌نامه‌ نویس ایرانی است.

جزئیات پخش و آشنایی با تاک شوی مهمونی با اجرای ایرج طهماسب+ معرفی مهمانان

ایرج طهماسب فارغ‌التحصیل رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی فعالیت هنری‌اش را با بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری‌ نسب در سینما آغاز کرد. او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم‌هایی همچون کلاه‌ قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینی‌ فروش، کلاه‌ قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو و کلاه‌ قرمزی و بچه‌ ننه را در کارنامهٔ هنری‌اش دارد. طهماسب همچنین در مجموعه‌ های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانوادهٔ عجیب و کلاه‌ قرمزی به نقش‌آفرینی پرداخته و در برنامهٔ صندوق پُست و اولین حضور شخصیت عروسکیِ کلاهه قرمزی در تلویزیون، به‌ عنوان مجری حضور داشته‌است.

او همسر مرجان مدرسی و برادر ناصر طهماسب (دوبلور و مدیر دوبلاژ) است. او همکاری خوبی را با حمید جبلی در فیلم‌ها و مجموعه‌های خود دارد و سال ها پیش ازدواج کرده و دو دختر دارد .

نظرات