مهرشاد سهیلی کیست؟

20

این روزها اسم جوانی به اسم مهرشاد سهیلی با عناوین مختلف مثل فرمانده ایلامی و جوانترین فرمانده آتش به اختیار بر زبان ها افتاده و حواشی زیاده دارد.. این مطلب به نقل از فارس در مورد این فرد و اتفاقات اخیر وی منتشر شده است که در ادامه میتوانید آن را بخوانید.

 

مهرشاد سهیلی کیست؟ بیوگرافی مهرشاد سهیلی جوانترین فرمانده +عکس

بیوگرافی مهرشاد سهیلی کیست؟

مهرشاد سهیلی متولد ۱۳۸۳ در شهر موسیان از توابع استان ایلام میباشد که لقب جوانترین فرمانده آتش به اختیار را به خود داده و از سال ۹۴ و از ۱۱ سالگی فعالیت‌ خود را آغاز کرده است.

حکم مهرشاد سهیلی معروف به جوانترین فرمانده صادر شد

سخنگوی قوه قضاییه حکم صادر شده برای مهرشاد سهیلی را اعلام کرد.

ذبیح الله خداییان:

* این پرونده با کیفرخواست به دادگاه ارسال شد و حکم بدوی صادر شده است

* متهم به سه سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت، جزای نقدی و رد مال محکوم شده و حکم در صورت قطعیت اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش عبدالصمد خرمشاهی ۲۸ فروردین ماه گفته بود: دادگاه مهرشاد سهیلی روز ۲۰ فروردین در شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری دو استان قم برگزار شد و از آنجا که موکلم زیر ۱۸ سال است دادگاهش در شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری قم که ویژه اطفال هم است برگزار شد. موکلم اتهامات را تکذیب کرد و گفت که اقداماتش همواره خیر و در جهت کمک به فقرا بوده است.

وی ادامه داد: عناوین اتهامی موکلم «تحصیل مال نامشروع» و «غصب عنوان» و «جعل سند» بوده است. در دفاع از موکلم گفتم که هرگز و در هیچ جا عنوانی برای خود قائل نشده و اگر دیگران او را با عناوینی مانند فرمانده یاد کردند مشمول غصب عنوان نمی‌شود.

علت بازداشت مهرشاد سهیلی معروف به جوانترین فرمانده

رئیس حوزه قضایی بخش موسیان و دشت عباس گفت: «مهرشاد سهیلی» بازداشت شده است.

عین الله نیازی فر اظهار کرد: در راستای نیابت قضائی صادره از استان قم مهرشاد سهیلی بازداشت شده است.

وی تصریح کرد: در راستای نیابت قضائی دستگاه قضائی استان قم و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) صبح امروز مهرشاد سهیلی بازداشت و با قرار قانونی روانه زندان شده است.

وی اظهار داشت: این حوزه قضائی مجری اجرای دستور نیابت قضائی بوده و از محتوای پرونده متهم بازداشت شده مطلع نیست.

به نقل از فارس :
تا حالا با افرادی که عشق دیده شدن دارند، مواجه شده‌اید؟ ویژگی خیلی متفاوتی ندارند. فقط سعی می‌کنند با رفتارهای خاص، خود را مقبول همه نشان دهند و به نوعی در رفتار و فعالیت‌های خود، تأیید سایر افراد را به همراه داشته باشد.

یکی دیگر از ابزارهای مورد توجه واقع شدن، برندسازی‌های عجیب است: «جوان‌ترین فرمانده قرارگاه…». در حالی که معلوم نیست این فرمانده جوان از چه کسی حکم گرفته. آیا از رویکرد جوان‌گرایی کشور در انتخاب مسئولین، فقط همینش را گرفته و با آن خودش را مطرح می‌کند؟!
دیده شدن در زمانه ما شاید کار چندان سختی هم نباشد. فقط یک مقدار رو می‌خواهد که با پوشیدن لباس‌های خاص، آرایش عجیب یا به‌کار بردن اصطلاحات بانمک و جذب فالوور در فضای مجازی سعی حاصل می‌شود.
البته افرادی هم هستند که دیده شدن را فقط در فضای مجازی دنبال نمی‌کنند، بلکه در فضای حقیقی هم در جست‌وجوی آن هستند و در کنار انتشار عکس‌های خود با سلبریتی‌ها و شخصیت‌های مهم می‌خواهند خود را در نگاه دیگران محبوب جلوه کنند. من با فلان شخصیت معروف، عکس دارم؛ پس آدم مهمی هستم!

بیوگرافی «مهرشاد سهیلی» جوان ترین فرمانده ایلامی + اینستاگرام

یک جوان دهه هشتادی، همین راه را برای مشهور شدن انتخاب کرده است. او خود را برای معرفی به رسانه‌ها، «فرمانده قرارگاه حضرت ولی‌عصر (عج)» و «مدیر موسسه حضرت ولی‌عصر(عج) و موسسه امام صادق (ع)» معرفی می‌کند. چطور ممکن است یک جوان دهه هشتادی که هنوز به سن قانونی هم نرسیده، چند مؤسسه ثبت کند؟ او خود را ناجی محرومان می‌داند و سعی دارد با کارهای جهادی شهرت کسب کرده و به عنوان فردی خیّر جلوه کند. در چنین شرایطی، خبرگزاری فارس هم به عنوان رسانه بازتاب‌دهنده اقدامات جهادی در کشور، ممکن است بدون توجه به نیات افراد، آنان را تبلیغ کند. هرچند پس از مشخص شدن انگیزه‌های این جوان دهه هشتادی، با حذف مطالب و خبرهای مختلف روی خروجی‌ها، این اقدام خود را تصحیح کرد. یک جوان دهه هشتادی در یک سال اخیر در رسانه‌ها خوب مطرح شده تا خود را نه تنها نسبت به همسالانش، بلکه نسبت به سایر افراد هم برتر معرفی کند. برای این اقدام هم به فعالیت‌های فرهنگی روی آورده و به منظور دیده شدن در فضای مجازی و رسانه‌ها پول خرج می‌کند؛ تا جایی که داده کتابی هم از زندگی‌اش نوشته‌اند به نام «ستاره‌ای از غرب». او چگونه و با چه حد از نخبگی، در نوجوانی ستاره شده است؟! او، دانش، مهارت یا قدرت خاصی دارد یا با ۱۷ سال سن، تجربه‌های گرانی برای عرضه به دیگران دارد؟ با قدرت می‌شود گفت: هیچکدام!

مهرشاد سهیلیادامه این نوشتار را از آدرس زیر و در خبرگزاری فارس میتوانید بخوانید :

https://www.farsnews.ir/news/14000717000223/

20 دیدگاه در “مهرشاد سهیلی کیست؟

  1. مش قشمشم گفت:

    چه راحت رسانه ها و بعضی شخصیتها به بزرگ دیده شدنش کمک کردند و چه راحت برای خودش قرار گاه و وبسایت ساخت و چه راحت سری تو سرها در اورد و چه راحت ملیاردها پول به جیب زد با این سن چگونه برای خودش حساب بانکی باز کرد
    مسلما دستهایی پشت پرده هست و هرگز رو نخواهد شد
    من آیندهٔ این جوان را رسیدن به پستهای بالای مملکت و ریاست جمهوری و بالاتر میبینم
    به همین راحتی

  2. علی گفت:

    داداش اصالت به ریشه اس نه به ریش…

  3. فریبا گفت:

    سلام به نظر من غیر ممکنه این فرد دست تنهایی به اینجا رسیده باشه

  4. ح گفت:

    یک بچه گول خورده خخخخخخ بیشتر دقت کنید

  5. ناشناس گفت:

    نظام باید من بعد مراقب این جور قیافه ها باشه اینا خطرشون بیشتر تا یه لات قمه کش . قمه کش یه نفر و می کشته این کل مملکت و انسانیت را

  6. علی گفت:
    2
    4

    زورشون به این بدبخت رسیده.چون از .. پول گرفته بازداشت شده..وقتی دیدن ضرر کردن سریع گرفتنش..اما کسانی که میلیاردها هزار تومن پول دزدیدن رو کنارخودشون نگه داشتن

  7. یه بدبخت ایرانی دیگه گفت:

    عجب مارمولکی هست این جانور …! الله اکبر

  8. عبادی گفت:
    7
    2

    حتما پشت اش یک نفر ایستاده وگرنه هیچ کس به او اعتماد نمی کردند وقتی فکر می کنی می بینی مملکت چقدر خرتوخره.

  9. علی گفت:
    2
    4

    یک عوام فریب . یک با استعداد. کسی که بخوبی فهمیده در این کشور با چه ابزاری میتونه نفوذ کنه . و ما چقدر بدبخت هستیم که در کشوری زندگی می کنیم که براحتی تمام نهاده های نظارتی و کنترلی رو میخواد دور بزنه .این استعداد هیچ منفعتی برای مردم نداره خودمون رو فریب ندیم.

  10. داودامامعلیزاده گفت:

    وقتی گول ظاهر افراد را بخوریم از این موارد زیاد خواهیم دید

  11. . گفت:
    4
    16

    با ذات واقعی ساندیس خورها بیشتر آشنا شویم😂

  12. سید گفت:

    بدون جرم تشکیل پرونده،حکم جلب صادر شده؟!

  13. انسیه گفت:
    5
    7

    به فرض که دنبال معروف شدن باشه ولی این که جرم نیست این ادم به هر حال از لحاظ ذهنی از همسالانش جلو هست بهتره به جای انگ مجرمیت از توانایی هاش تو جای مناسب استفاده بشه…

  14. مهران گفت:
    8
    1

    همه حرفاتون درست ولی عنوان جرمش چیه؟ پس اون سلبریتیا ک همه غلطی میکنن چرا آزادند؟

  15. علی گفت:

    اکثر کسانی که عشق عکس با مقامات و مطلب و صحبت نیک بقیه در مورد خودشان را دارند از صفت رذیله اخلاقی و مشکل روحی روانی بهره می برند.
    این کودک ویترین این عاشقان دیده شدن هستند

  16. نورالهدی گفت:
    1
    1

    این افراد دچار بیماری روحی هستند. در جامعه ما باید سیستم پایش این افراد وجود داشته باشد. نباید هیاهو و یا ظاهر افراد را ملاک قرار داد. اگر کارهای جهادی و خیریه سازمان یافته باشند هر ننه قمری وارد این وادی نخواهد شد که سو استفاده کنه.

  17. پیام گفت:
    2
    6

    شاید نابغه است…زود قضاوت نکنید

  18. dara گفت:

    بچه ۱۷ ساله چطوری میتونه این همه عوام فریبی کنه، کل ایران را دور بزنه،اینها عوام فریبی است، حقه باز زیاد هست در مملکت

  19. صادق گفت:
    3
    1

    بزودي دستش رو خواهد شد،،،والله قسم ديپلم هم بزور گرفته وحتي نتونست درس حوزه بخواند…من همشهريش هستم وهيچ کار مثبتي دررفع محروميت زدابي در شهرموسيان ودهلران نکرده…هياهوي بسيار و اندرون پوچ

  20. یه بدبخت ایرانی گفت:

    این همه نخبه تو این مملکت ریخته هیچ کسی هم اونا رو نمیشناسه این چه کار بزرگی کرده که اینقدر بزرگش میکنید الله اعلم.

نظرات