بازیگر نقش مهسا در سریال خانه امن کیست؟+ بیوگرافی شیوا ابراهیمی بازیگر

0

بازیگر نقش (مهسا) در سریال خانه امن شیوا ابراهیمی یکی از بازیگران با سابقه و پرکار سینما و تلویزیون است بیوگرافی و زندگینامه کامل شیوا ابراهیمی بازیگر نقش “مهسا” نامزد و همسر داوود یکی از توریست ها و پولشویان در (سریال خانه امن) و همسرش به همراه سوابق هنری و بازیگری و فیلم ها و سریال های جدیدش به همراه تصاویر شخصی و آیدی اینستاگرامش به مناسبت حضور در سریال خانه امن در نقش مهسا و پخش مجدد سربال خانه امن از “شبکه آی فیلم” در تیر ۱۴۰۰ در مجله حرف تازه برای شما در این صفحه قرار دادیم

بازیگر نقش مهسا در سریال خانه امن کیست؟+ بیوگرافی شیوا ابراهیمی بازیگر

بازیگر نقش مهسا در سریال خانه امن کیست

مجله حرف تازه – شیوا ابراهیمی (زاده ۲۹ بهمن ۱۳۵۵، شمیرانات) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران دارای مدرک کارشناسی تئاتر، گرایش عروسکی است. او در سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد.

سوابق بازیگری

شیوا ابراهیمی اینروزها در سریال خانه امن در نقش مهسا همسر داوود یکی از ترویست های سریال و عضو باند پولشویی و قاچاق در سریال در نقش مهسا و در نقش یک مادر حضور دارد .

ابراهیمی پیش از حضور در سریال «خانه امن» در آثاری چون «برادر جان»، «مینو»، «پرده نشین»، «زمین گرم»، «بیگانه ای با من است»، نقش آفرینی کرده است.

اولین کار حرفه‌ای خود در جلوی دوربین را با سریال «کهنه سوار» در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی شروع کرد.

بیوگرافی و عکس های بازیگر نقش مهسا در سریال خانه امن

شیوا ابراهیمی در سریال خانه امن

شیوا ابراهیمی درباره کاکراکتر مهسا در خانه امن گفته: سریال «خانه امن» هم سریالی امنیتی – جاسوسی است طبعا نقش مردان در این مجموعه باید پررنگ باشد اما خوشبختانه بعد از خوانش فیلمنامه متوجه شدم که تصورم درباره کار غلط بوده و درست است که حجم نقش به دلیل مضمون سریال کم است اما نقشی تاثیرگذار است.

در ابتدا که فیلمنامه را خواندم شاید به این سمت متمایل بود که نقشی معمولی را باید به عینیت بدل کنم اما با پیشرفت داستان متوجه شدم فراتر از یک مادر است که یک فرزند دارد و کاملا نقشی چالش برانگیز است و در ابتدا شاید شخصیتی تک وجهی باشد اما در ادامه شاهد چند وجهی بودن شخصیت می شویم که برایم بسیار جذاب و خوشایند شد و ایفای نقش «مهسا» را پذیرفتم.

بیوگرافی شیوا ابراهیمی بازیگر نقش مهسا در سریال خانه امن

ازدواج و همسر

شیوا ابراهیمی متاهل است و یک دختر دارد .

بیوگرافی بازیگر نقش مهسا در خانه امن

این مجموعه داستان دو مامور امنیتی بـه نام‌ هاي کمال «حمیدرضا پگاه» و افشین «امین زندگانی» را روایت میکند کـه یکی مسئول تیم ضد تروریستی و دیگری مسئول تیم مبارزه با مفاسد اقتصادی و پولشویی اسـت.کمال طبق اخبار واصله مطلع می‌شود قرار است تیم‌های تروریستی داعش عملیات‌هایی را در ایران به راه بیندازند. کمال و تیمش با اطلاعاتِ دریافتی از خارج از کشور به ردزنی یکی از نیروهای داعش می‌پردازند تا از طریق او بتوانند رابطش در تهران را شناسایی کنند. رفته رفته طی این ماجرا دو پروندهٔ پیچیدهٔ تروریستی و اقتصادی به هم گره می‌خورد و … .

سریال ۵۰ قسمتی خانه امن روایتی پرهیجان از یک پرونده جاسوسی امنیتی اسـت کـه لایه‌هایي از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی گروه تروریستی داعش را روایت میکند. این سریال بر موضوع مبارزه با تروریست‌هاي تکفیری تمرکز دارد.

در سریال خانه امن بازیگرانی شامل حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، سامان صفاری، قربان نجفی،حمیدرضا عطایی،کاوه آفاق، افشین حسنلو،نیلوفر کوخانی،روژین رحیمی طهرانی، شایسته ایرانی، سوگل طهماسبی، اشکان هورسان، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، شیوا ابراهیمی سپیده خداوردی، ارسطو خوشرزم، زهره نعیمی، سامان دارابی و … ایفای نقش می‌کنند.

نظرات