سحر قریشی بازیگر فیلم هالیوودی شد! ماجرای بازی سحر قریشی در فیلم ۳۶۵ روز

0

سحر قریشی بازیگر فیلم هالیوودی شد! ماجرای بازی سحر قریشی در فیلم ۳۶۵ روز

وبسایت IMDb یکی از معتبرترین پایگاه های خبری درباره اخبار جدیدترین فیلم های هالیوودی و اخبار جدید بازیگران می باشد با انتشار عکس و اسامی بازیگران فیلم ۳۶۵ روز عکس و نام سحر قریشی را نیز به عنوان یکی از بازیگران این فیلم در لیست قرار داد حالا خبر بازیگر فیلم هالیوودی شدن سحر قریشی داغ شده است که در ادامه جزویات کامل را بخوانید

سحر قریشی بازیگر فیلم هالیوودی شد! ماجرای بازی سحر قریشی در فیلم 365 روز

حرف تازه – به تازگی وب سایت IMDb با انتشار عکس و اسامی بازیگران فیلم ۳۶۵ روز را منتشر کرد و نام سحر قریشی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران را به لیست بازیگران  افزود که خبرساز شده است که شایعه ای بیش نیست و صحت ندارد

این اولین بار نیست که چننی شایعاتی در فضای مجازی منتشر میشود، مدتی پیش نیز شایعه بازی لیلا حاتمی و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم سینمایی “آخرین سیاره” جدیدترین اثر ترنس مالیک منتشر شده بود و نام این دو بازیگر ایرانی در فهرستی که در بانک اطلاعات فیلم IMDb ثبت شده بود، منتشر شد و بعد از مدتی مشخص شد این اتفاق با شیطنت کاربران ایرانی صورت گرفته است.

آیا حضور سحر قریشی در فیلم ۳۶۵ روز حقیقت دارد؟

آیا حضور سحر قریشی در فیلم ۳۶۵ روز حقیقت دارد؟

سحر قریشی دیگر بازیگری است که گرفتار این شیطنت‌ها شده و نام او در فهرست بازیگران دنباله فیلم “۳۶۵ روز” آورده شده است؛ فیلمی محصول کشور لهستان که امتیاز پایینی را هم دریافت کرده و با انتقاد‌های جدی روبرو شده است. بانک اطلاعاتی اینترنتی فیلم‌ها (IMDb)، در حالی نام سحر قریشی بازیگر ایرانی را در قسمت دوم فیلم “۳۶۵ روز” منتشر کرده که این خبر در هیچ یک از سایت‌های رسمی تائید نشده است.

مجله آنلاین و معتبر “ددلاین هالیوود” هم لیستی از بازیگران این فیلم منتشر کرده، اما نامی از سحر قریشی در آن دیده نمی‌شود.

تکذیب خبر

اینطور که پیداست، بانک اطلاعات فیلم “IMDb” قابل ویرایش است و اطلاعات فیلم‌ها می‌تواند توسط کاربران دچار تغییر شود. به همین دلیل صرفا دیدن نام فردی در فهرست بازیگران یک پروژه نمی‌تواند دلیلی قطعی برای نقش آفرینی او در فیلم باشد.

 

نظرات