بیوگرافی و عکسهای سوگل طهماسبی بازیگر

1

بیوگرافی و عکسهای سوگل طهماسبی بازیگر

بیوگرافی سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی از بازیگز جوان و خوش آتیه ایران , زاده ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اهواز است , که در تئاتر, سینما و تلویزیون فعالیت می کند. بزرگ‌شده اهواز و فوق‌ دیپلم گرافیک است. سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنواره تئاتر استان می‌شود. داور این جشنواره مریم معترف بود و کیانوش عیاری نیز در این جشنواره حضور داشت.

سوگل طهماسبی

همسر سوگل طهماسبی

خانم طهماسبی مجرد است و فعلا ازدواج نکرده است‌. علت مجرد ماندنش را شغل بازیگری دانست و گفت حرفه ما را هر کسی قبول ندارد و ما نیز شرایط خاصی را برای ازدواج مد نظر داریم که هر کسی قبول نمی کند.

شروع فعالیت سوگل طهماسبی

کیانوش عیاری از کارگردانان ایرانی در جشنواره تئاتر اهواز وی را تشویق به ادامه بازیگری کرد و در دهه هشتاد در اولین حضورش جلوی دوربین در سریال روزگار قریب کاری از کیانوش عیاری در سن ۱۶ سالگی بازی کرد‌. نقش خوب و مخاطب پسندی که ایفا کرد برای دیده شدنش موثر بود و در سریال فاصله ها و یوسف پیامبر و کیمیا نیز برای بازی دعوت به کار شد‌.

آثار سوگل طهماسبی

سینما

۱۳۹۵ – چهل کچل
۱۳۹۰ – چارسو (فرهاد نجفی)
۱۳۹۰ – بزرگ‌مرد کوچک (صادق دقیقی)

تله‌فیلم

۱۳۹۲ – سرزمین بارانی (جواد مزدآبادی)
۱۳۹۱ – عاشقی در وقت اضافه (صمد یاری)
۱۳۹۱ – نیمه‌شب (سیامک صرافت)
۱۳۹۱ – لباسی برای خدمت (هادی شریعتی)
۱۳۹۰ – کلاس سوم ب (غلامرضا رمضانی)
۱۳۹۰ – دو خرمای نارس (سید مجید امامی)
۱۳۹۰ – این هفت نفر (سیامک صرافت)
۱۳۹۰ – گنجینهٔ پنهان (جواد مزدآبادی)
۱۳۹۰ – کور گره (جمشید محمودی)
۱۳۹۰ – بوسهٔ باد (حسین عامری)
۱۳۹۰ – برهوت (شهرام شاه‌حسینی)
۱۳۹۰ – گردنهٔ خان (حسین تبریزی)
۱۳۹۰ – مردان نمکی (سامان سالور)
۱۳۸۹ – سکوت مطلق (جواد مزدآبادی)
۱۳۸۸ – رهایی از زمین (محمد قاسمی)
۱۳۸۸ – دم زری (غلام‌رضا رمضانی)
۱۳۸۸ – تنهایی رود (علیرضا رزازی‌فر)
۱۳۸۷ – قبل از غروب (محمدجواد کاسه‌ساز)
کنارهم می‌خندیم

مجموعه تلویزیونی

۱۳۹۵ – بازگشت (حسین عامری)
۱۳۹۵ – گشت ویژه
۱۳۹۵ – برادر (جواد افشار)
۱۳۹۴ – کیمیا (جواد افشار)
۱۳۹۱ – ستاره حیات (جواد ارشاد)
۱۳۹۱ – بال‌های خیس (عباس رنجبر)
۱۳۹۰ – مهرآباد (سید فرید سجادی حسینی)
۱۳۹۰ – ساعت فراموشی (عباس رنجبر)
۱۳۸۹ – فاصله‌ها (حسین سهیلی‌زاده)
۱۳۸۸ – خانه بی پرنده (کاظم معصومی)
۱۳۸۷ – مثل هیچ‌کس (عبدالحسین برزیده)
۱۳۸۳ – زائرسرای ممتاز (حمید بهمنی)
۱۳۸۳ – یوسف پیامبر (فرج‌الله سلحشور)
۱۳۸۱ – روزگار قریب (کیانوش عیاری)

عکسهای سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

مصاحبه سوگل طهماسبی

از خودتان بگویید:
سوگل طهماسبی در فصل سرد اما زیبای زمستان بدنیا آمده است(۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۴) در اهواز،فوق دیپلم گرافیک دارد و دانشجوی انصرافی رشته تدوین،سوگل سه تا خواهر و برادر دارد به نام های سحر،ساغر،سینا
یه دختر ساکت،مظلوم و معصوم،من خودم شیطنت های خاص خودم را دارم و اگه یه کمی شیطنت کنم و جنب و جوشم زیاد باشه همه این را می فهمند چون از من توقع همان نقش هایی را دارند که من بازی کردم،شاید این معصوم و مظلوم بودن درباره نقش هایم باشه اما خود واقعی سوگل هم شیطونه و هم جنب و جوش زیادی دارد.

از دنیای بازیگری:
بازیگری با آنچه در خیالم و ذهنم داشتم خیلی فرق می کرد. من در شهرستان بزرگ شده بودم؛ البته جنوبی ها دارای قدمت هستند و شهری که من در آن زندگی می کردم یعنی اهواز به نسبت خیلی از شهرها دارای امکانات بیشتری است اما به هرحال اتفاقاتی که در پایتخت یک کشور می افتد مخصوصا در حوزه هنر با شهرستان ها کاملا متفاوت است؛ ضمن اینکه ما خیلی از امکانات را مثل جای تمرین یا اجرا نداشتیم و… .
من تنها دختری بودم که در گروه تئاترمان حضور داشتم و چون علاقه مند به فعالیت در زمینه بازیگری بودم مادرم مسولیت کل گروه تئاتر را قبول کرد؛ به خاطر اینکه دوست داشت من در محیطی امن پیشرفت کنم. مادرم ۸ سال مرا هر روز ساعت ۴ بعدازظهر برای تمرین می برد و ساعت ۸ شب به خانه باز می گرداند و هرگز از رفت و آمد در این مسیر خسته نشد. وقتی به تهران آمدم و خواستم بازیگری را ادامه دهم متوجه شدم آرزوی آدم ها اینجا بزرگ تر است.
شاید بزرگ ترین آرزوی من وقتی در اهواز بودم این بود که به تهران بیایم و یک سریال با یک کارگردان خوب کار کنم اما وقتی در محیطی بازتر قرار می گیرید آرزوهای تان هم به همان نسبت بزرگ تر می شود . طبعا تطابق این دو دنیا برای من که در سن کمی بودم سخت بود و دنیای بازیگری به شکل حرفه ای اش با چیزی که در تصوراتم بود، فرق داشت.

من بازیگری را از تئاتر شروع کردم اما آرزو داشتم همه مدیوم های بازیگری را تجربه کنم و یک روز خودم را روی پرده بزرگ سینما ببینم یا اینکه در یک سریال ۳۰ قسمتی بازی کنم و هر شب مهمان خانه مردم باشم. خوشبختانه خانواده ام همیشه از من حمایت کردند و اگر حمایت ها و پشتیبانی های مادرم نبود شاید نمی توانستم به آرزویم برسم.

خیلی دوست دارم با کسانی کار کنم که به من یاد بدهند و برای من خروجی خوبی داشته باشد،خیلی دوست دارم یک بار دیگر تجربه بازی با حسین سهیلی زاده نصیبم شود برای این که احساس می کنم او چیزی فراتر از کارگردان است،وقتی کسی خوب است باید درباره اش خوب هم گفت،حسین سهیلی زاده اعتماد می کند و نتیجه اعتمادش را هم می بیند،در سینما خیلی دوست دارم با بیژن میرباقری،مهدی کرم پور کار کنم،از بین بازیگران خیلی دوست دارم این سعادت نصیبم شود تا در کنار پرویز پرستویی کار کنم و فقط و فقط یاد بگیرم و مهتاب کرامتی،این زن بی نظیر است،در فیلم سینمایی ” زندگی خصوصی آقا و خانم میم” دو سکانس را باهاش بازی کردم و این قدر این همبازی شدن به من چسبید که دوست دارم این تجربه یک بار دیگر هم نصبیم شود.

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکسهای سوگل طهماسبی بازیگر

  1. محمدبختیاری معروف به نویسنده ماسالی گفت:

    salam eshgham mibosamet

نظرات