بیوگرافی و عکس های دلربا نوذری دختر ایرج نوذری

0

دلربا نوذری دختر ایرج نوذری بازیگر سینما و تلویزیون است با بیوگرافی «دلربا نوذری دختر ایرج نوذری» بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما و تلویزیون ، عکس های جدید دلربا نوذری و همسرش ، زندگینامه دلربا نوذری همسرش ، اینستاگرام و بیوگرافی دلربا نوذری ، زندگی شخصی و هنری و خانواده و محل تولد و سن و تاریخ تولد و دلربا نوذری ویکی پدیا تصاویر شخصی و هنری این چهره با ما در مجله حرف تازه همراه باشید.

بیوگرافی دلربا نوذری و همسرش + زندگینامه و شغل دلربا نوذری دختر ایرج نوذری

 

بیوگرافی دلربا نوذری دختر ایرج نوذری

دلربا نوذری متولد دهه ۷۰ و در رشته موسیقی تحصیل کرده و علاقه مند به حرفه موسیقی است و قصد دارد دکترای این رشته را اخذ کند

عکس دلربا و خواهرش دلناز

دلربا نوذری و خواهرش دلناز

 

خانواده

دلربا نوذری در خانواده کاملا هنرمند به دنیا امده است . او دخترایرج نوذری و نوه مرحوم منوچهر نوذری از بازیگران و مجریان مشهور و معروف نیز می باشد. یک عمه به نام نازنین دارد و مادرش اسپانیایی است و یک خواهر دارد که اسمش دلناز می باشد. دلربا به تازگی به همراه پدرش در مسابقه پنج ستاره شرکت کرده بود که بسیار مورد اقبال مخاطبان و بینندگان قرار گرفت

بیوگرافی دلربا نوذری دختر ایرج نوذری کیست

ماجرای آشنایی و ازدواچ پدر و مادرش

ایرج نوذری در سال ۱۳۷۰ با یک دختر اسپانیایی ازدواج کرده است این زوج صاحب دو دختر بنام های دلربا و دلناز دارد تاکنون عکسی از همسرش منتشر نشده است.

گفتنی است که ایرج نوذری (متولد ۷ اسفند ۱۳۴۲) هنرپیشه و قهرمان کونگ فو ایرانی، ایرج نوذری فرزند منوچهر نوذری می‌باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته زبان‌شناسی است.

او به زبان‌های سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است و هم اکنون ریاست امور بین‌الملل کونگ فوی ایران را برعهده دارد

همسر دلربا نوذری کیست

همسر دلربا نوذری کیست

وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

دلربا و پدرش در مسابقه پنج ستاره خرداد ۱۴۰۰

مسابقه “پنج ستاره” جمعه ۲۱ خرداد ماه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، میزبان ایرج نوذری بازیگر سینما، تلویزیون و دخترش دلربا نوذری بود

ایرج نوذری مجری توانمند تلویزیون ودخترش در این ویژه برنامه پاسخگوی سوالات مسابقه پنج ستاره در حوزه اطلاعات عمومی، تاریخ، ادبیات فارسی، ورزش، دینی و… خواهند بود.

ایرج نوذری و دخترش دلربا در پنج ستاره

ایرج نوذری پسر زنده یاد منوچهر نوذری یکی از چهره های سرشناس سینما و تلویزیون است که فعالیت در دنیای بازیگری را از سال ۱۳۷۰ با اویناز آغاز کرد اما بازی در سریال مسافری از هند و بعد از آن کلانتر به شهرت بیشتری در میان مردم دست یافت.

ایرج نوذری بازیگری در تلویزیون را با سریال سرنخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد آغاز کرد و با بازی در سریال هایی چون مسافری از هند ، کلانتر ، ریحانه ، اغما ، ملکوت ، سارق روح و … در میان مخاطبان به شهرت و محبوبیت بیشتر رسید و اجرای دو مسابقه از کی بپرسم و ستاره ها را در طول فعالیت هنری اش برعهده داشت.

پیج اینستاگرام دلربا نوذری

بیوگرافی و عکسهای دلربا نوذری

صفحه رسمی وی با نشانی فعال است که میتوانید در تصویر بالا مشاهده کنید

عکس های شخصی دلربا نوذری

عکس پدر و مادر دلربا نوذری

اینستاگرام دلربا نوذری دختر ایرج نوذری

مادر دلربا نوذری کیست

نظرات