بازیگران سریال شبکه مخفی زنان با داستان کمدی تاریخی + بیوگرافی بازیگران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان با داستان کمدی تاریخی + عکس

“سریال شبکه مخفی زنان″، جدیدترین سریال افشین هاشمی در بستر تاریخی و ژانر کمدی – تاریخی است که به تازگی در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است و داستانی کمدی و سرگرم کننده را در بستری تاریخی روایت می‌کند. در ادامه مطلب معرفی اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان با خلاصه داستان و تا اسامی عوامل و بیوگرافی نقش های بازیگران با عکس ها تا زمان و روز های پخش سریال شبکه مخفی زنان در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان با عکس

سریال کمدی تاریخی شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی محمدحسن شانه‌ ساززاده ساخته شده‌ است و اولین حضور افشین هاشمی به عنوان کارگردان در شبکه نمایش خانگی است.

‏‎در «شبکه مخفی زنان» بازیگرانی مانند سیامک انصاری در نقش میرزا محمودخان، لیلا حاتمی ، مهدی هاشمی ، باران کوثری در نقش پروین اعتصامی، شبنم مقدمی در نقش سلطان بانو ، شقایق دهقان ، مونا فرجاد ، یلدا عباسی ، حمید فرخ نژاد ، امیرحسین رستمی ، رضا بهبودی .. بازی کردند.

زمان و روزهای پخش

مجموعه جذاب و تماشایی شبکه مخفی زنان در ژانر درام کمدی تاریخی به صورت اختصاصی جمعه ها ساعت ۱۲ ظهر از نماوا پخش می‌شود

خلاصه داستان سریال شبکه مخفی زنان

وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …

این سریال روایتگر ماجرایی اجتماعی با مضمون کمدی دارد و قصه آن در صد سال پیش یعنی سال ۱۳۱۰ می گذرد.

در خلاصه داستان شبکه مخفی زنان که قرار است به‌طور اختصاصی از نماوا پخش شود، آمده است: «در ابتدای قرن چهاردهم شمسی، وقتی شاه متوجه جنبش‌ های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می‌ شود، ماموریت ویژه‌ای به یکی از اهالی دربار خود می‌ دهد.»

داستان سریال شبکه مخفی زنان

سید افشین هاشمی‌ مرغزار متولد ۱۳۵۴ در تهران، کارگردان، فیلمنامه‌نویس، بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و نوازنده ایرانی است. او کارگردانی این اثر را بر عهده دارد و بیش از این نیز آثاری چون “خداحافظ دختر شیرازی”، “خاله قورباغه”، “گذر موقت”، “صدای آهسته” و “خسته نباشید” را کارگردانی کرده است.

اسامی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان به همراه نقش

شبنم مقدمی بازیگر نقش سلطان بانو

اسامی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان به همراه نقش

شبنم مقدمی متولد ۱۳۵۱ در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامه “خانه ی کاغذی” به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقه اجرا در برنامه هایی چون “هفت شنبه”، “خط خطیم، “کبوتری ناگهان” و “هفت ترانه” را داراست.

لیلا حاتمی در سریال شبکه مخفی زنان

عکس لیلا حاتمی در اسامی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

 

لیلا حاتمی متولد ۹ مهر ماه سال ۱۳۵۱ در تهران است. وی دختر علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما، بود.

سیامک انصاری (میرزا محمودخان)

بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

باران کوثری در نقش پروین اعتصامی

اولین سکانس بازی باران کوثری در نقش بانو پروین اعتصامی با گریم جالبی به شباهت زیادی از پروین اعتصامی رسیده است رونمایی می شود.
در اسلاید دوم و سوم میتوانید سکانسی از این سریال را با بازی باران کوثری و سیامک انصاری ببینید

 

سریال شبکه مخفی زنان

مهدی هاشمی (رئیس عدلیه)

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

مهدی هاشمی بازیگر و کارگردان قدیمی سینما و تلویزیون و تئاتر با نام اصلی میرمهدی هاشمی قرمزی در ۱۶ آذر سال ۱۳۲۵ در لنگرود به دنیا آمده و علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردان و فیلم‌نامه‌ نویسی نیز فعالیت دارد.

یلدا عباسی

یلدا عباسی در بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

دیگر عوامل

کارگردان: افشین هاشمی،

تهیه کننده: محمدحسن شانه‌ ساززاده
نویسندگان: محسن قرائی و محمد رحمانیان

طراح ایده و طرح: محمد رحمانیان

مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین‌دست

صدابردار: احمد صابری

تولید: شبکه نمایش خانگی

محصول: ایران ۱۴۰۱

نظرات