بیوگرافی یاسر مهرعلیزاده پسر محسن مهرعلیزاده + شغل و اینستاگرام عکس های شخصی

1

با بیوگرافی یاسر مهرعلیزاده پسر محسن مهرعلیزاده ، عکس های جدید یاسر مهرعلیزاده و همسرش ، زندگینامه یاسر مهرعلیزاده پسر مهرعلیزاده و همسرش ، اینستاگرام یاسر مهرعلیزاده و همسرش ، زندگی شخصی و همسر و خانواده یاسر مهرعلیزاده و تصاویر شخصی و خانوادگی یاسر مهرعلیزاده و همسرش با ما در مجله حرف تازه همراه باشید

بیوگرافی یاسر مهرعلیزاده پسر محسن مهرعلیزاده

یاسر مهرعلیزاده پسر محسن مهرعلیزاده متولد سال ۱۳۶۰ در تهران دارای مدرک تحصیلی مهندسي مكانيك سيالات دانشگاه صنعتي شريف است که در حال حاضر در شغل آزاد فعالیت میکند. او سابق بر این در مرکز تحقیقات سایپا مشغول به کار بود.

بیوگرافی یاسر مهرعلیزاده پسر محسن مهرعلیزاده + شغل و اینستاگرام و عکس های شخصی

خانواده و زندگی شخصی

یاسر مهرعلیزاده در خانواده پنج نفره به دنیا امده و یک برادر و یک خواهر دارد؛ پدرش محسن مهرعلیزاده سیاستمدار و نماینده مجلس و استاندار سابق اصفهان بوده و مادرش خانه دار است

ياسر مهرعليزاده، پسر ارشد مهندس محسن مهرعليزاده، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات رياست جمهوری است که درباره ازدواج پدر و مادرش گفته: مادر دوست همسر يكي از دوستان پدر بود و دوست مادرم ايشان را معرفي مي‌كنند و در سال ۱۳۵۹ پدر و مادر با هم ازدواج كردند.

شغل و فعالیت ها

گفته که شغل آزاد دارد و در یک مجموعه استارتاپی مشغول به کار هست؛ برادرش در یکی از شرکت‌های خصوصی زیر مجموعه یکی از دانشگاه‌های کشور مشغول است و خواهرش در حوزه گردشگری سلامت فعالیت می‌کند و مادرش نیز خانه دار است.

همچنین بخوانید: بیوگرافی سعیده مهرعلیزاده دختر محسن مهرعلیزاده کیست؟ + شغل و اینستاگرام 

بیوگرافی یاسر مهرعلیزاده پسر محسن مهرعلیزاده و همسرش + شغل و اینستاگرام عکس های شخصی

من جزو آقازاده ها نیستم

ياسر مهرعليزاده خود را جزو آقازاده‌ها نمي‌داند و معتقد است كه نوع آقازاده متفاوت است. يكي از اين آقازاده‌ها كه معمولا آقازاده نيستند بلكه براي خود آقايي هستند و به جايي رسيده‌اند كه خودشان مي‌دانند به‌ويژه در امور مالي و اقتصادي چه كنند و به جاهايي نيز كشيده مي‌شوند، هستند و نوع ديگر نيز بيشتر به خود آن آقايي برمي‌گردد كه ‌گفته مي‌شود يك پسر آقازاده آن مي‌شود.

یاسر مهرعلیزاده پسر مسح مهرعلیزاده در تلویزیون

یاسر مهرعلیزاده پسر محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در برنامه‌ای تلویزیونی به بیان سوابق اجرایی و تحصیلی پدرش پرداخت و گفت: پدرم قطعا می‌تواند رییس جمهور خوبی شود چون سوابق اجرایی او تا این لحظه از سوابق اجرایی سایر کاندیداها و روسای جمهور پیشین پیشتر است.

وی افزود: با توجه به اینکه پدرم بطور مستقیم ده‌ها هزار شغل را در زمان حضور در وزارت صنایع سنگین و در زمان جنگ ایجاد کردند، امروز قطعاً می‌تواند تعداد بیشتری شغل ایجاد کنند.

فرزند این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه «مهمترین دغدغه پدرم ایران است»، خاطر نشان کرد: بهترین اخلاق آقای مهرعلیزاده قول ندادن بی اساس و بدترین اخلاق او فراموش کردن خانواده در زمان تصدی مسئولیت‌ها است.

یاسر مهرعلیزاده درباره در پاسخ به پرسشی درباره میزان توجه پدرش به مناطق محروم گفت: آقای مهرعلیزاده در زمان حضور در استان خراسان مرتب به شهرهای مرزی و مناطق محروم سفر می‌کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که آخرین موضوعی که آقای مهرعلیزاده از آن عصبانی شدند چه بود اظهار کرد: ترور شهید سلیمانی و حادثه هواپیمای اوکراینی موضوعاتی بود که پدرم عصبانی شد و من گریه او را وقتی که با یکی از دوستانش که فرزندش را از دست داده بود، دیدم.

1 دیدگاه در “بیوگرافی یاسر مهرعلیزاده پسر محسن مهرعلیزاده + شغل و اینستاگرام عکس های شخصی

  1. کیومرث گفت:

    یعنی بابات این همه حکم مدیریتی دارد و…شما راست میگی و ما هم دو گوش دراز..

نظرات