بیوگرافی سعیده مهرعلیزاده دختر محسن مهرعلیزاده کیست؟ + شغل و اینستاگرام

0

با بیوگرافی سعیده مهرعلیزاده دختر محسن مهرعلیزاده ، عکس های جدید سعیده مهرعلیزاده و همسرش ، زندگینامه سعیده مهرعلیزاده و همسرش ، اینستاگرام سعیده مهرعلیزاده و همسرش ، زندگی شخصی و همسر و خانواده سعیده مهر علیزاده و تصاویر شخصی و خانوادگی سعیده مهر علیزاده و همسرش با ما در مجله حرف تازه همراه باشید.

بیوگرافی سعیده مهرعلیزاده دختر محسن مهرعلیزاده

سعیده مهر علیزاده دختر محسن مهرعلیزاده سیاستمدار و نماینده مجلس و کاندید انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است که در خرداد سال ۱۳۶۶ متولد شده و دانش آموخته کارشناسی رشته دوخت و خیاطی است

بیوگرافی سعیده مهرعلیزاده دختر محسن مهرعلیزاده + شغل و اینستاگرام و عکسها

سوابق تحصیلی و مدرک تحصیلی

وی از یکی از دانشگاه‌های مالزی در رشته طراحی دوخت و مقطع کارشناسی فارغ‌ التحصیل شده و دارای کارشناسی ارشد طراحی صنعتی در پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه تهران نیز می باشد.

خانواده

سعیده مهرعلیزاده در خانواده ای ۵ نفره تحصیلکرده و اهل علم و سیاست به دنیا آمده و دارای دو برادر به نام های علی و یاسر است، پدرش محسن مهرعلیزاده نمایسنده مجلس و استاندار سابق اصفهان و کاندید انتخابات یاست جمهوری ۱۴۰۰ است.

برادرش یاسر متولد ۱۳۶۰ پسر ارشد خانواده و دارای مدرک مهندسي مكانيك سيالات دانشگاه صنعتي شريف و  برادر دیگرش علي متولد سال ۶۲ فارغ التحصیل رشته فيزيك دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي و شغل مادرش نیز خانه دار می باشد.

همچنین ببینید: بیوگرافی امیرحسین قاضی زاده هاشمی و همسرش + زندگی شخصی و سوابق و گفتگوها

بیوگرافی سعیده مهرعلیزاده دختر محسن مهرعلیزاده کیست؟ + شغل و اینستاگرام

سوابق و فعالیت ها و شغل سعیده مهرعلیزاده

در سال ۹۸ غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حکمی سعیده مهرعلیزاده دختر محسن مهرعلیزاده معاون رئیس جمهور در دولت روحانی و رئیس سازمان تربیت بدنی را به‌ عنوان دبیر شورای راهبردی گردشگری سلامت منطقه آزاد کیش منصوب کرد و در حال حاضر رئیس اداره توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش است

گفتنی است که محسن مهرعلیزاده متولد در سال ۱۳۳۵ در مراغه می باشد او رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش است.

مهرعلیزاده در دولت اول سید محمد خاتمی استاندار خراسان و در دولت دوم وی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی بود.

همچنین در ۷ آبان ۱۳۹۶ در دولت حسن روحانی، به عنوان استاندار اصفهان انتخاب شد و در ۲۶ آبان ۱۳۹۷ به علت قانون منع به‌ کارگیری بازنشستگان سمت خود را ترک کرد

نظرات