بیوگرافی یکتا جمالی قهرمان وزنه برداری و همسرش + زندگی شخصی و مهاجرت

1

یکتا جمالی وزنه دار ایرانی متولد ۱۳۸۳ دارنده اولین مدال جهانی تاریخ وزنه برداری ایران است در ادامه بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی به همراه سوابق و عکس ها و پیج اینستاگرامش و ماجرای مهاجرت یکتا جمالی و ناپدید شدن در مسابقات وزن برداری ۲۰۲۲ را در این بخش قرار دادیم تا شما با این بانوی ورزشکار ایرانی آشنا شوید.

بیوگرافی یکتا جمالی قهرمان وزنه برداری و همسرش + زندگی شخصی و مهاجرت

یکتا جمالی مدال آور تیم وزنه برداری جوانان ایران پس از پایان مسابقات تیم اعزامی ۲۰۲۲ ناپدید شده و به کشور بازنگشت. گویا او قصد مهاجرت دارد و دگر به ایران بازنخواهد گشت و پیگیری ها نشان داد این عضو تیم وزنه برداری جوانان ایران محل اقامت تیم را ترک کرده و مسئولان فدراسیون و تیم ملی هم از او بی خبر هستند.

بیوگرافی و سوابق یکتا جمالی وزنه بردار دارنده اولین مدال جهانی + زندگی شخصی و ورزشی

بیوگرافی یکتا جمالی وزنه بردار

یکتا جمالی وزنه برداری متولد ۲۶ آذر سال ۱۳۸۳ در شهر اصفهان می باشد و اولین مدال‌آور جهانی تاریخ ورزش ایران در رشته وزنه‌برداری دسته ۸۷ کیلوگرم می باشد

سال های فعالیت

از سال ها پیش به دلیل علاقه به ورزش وزن برداری وارد این رشته شد و توانست به خموفقیست های چشمگیری دست یابد. او عضو تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران است که به تازگی با تاریخ‌سازی در مسابقات قهرمانی وزنه برداری جهان در تاشکند ۲۰۲۱ نخستین مدال جهانی تاریخ وزنه‌برداری ایران در بخش بانوان را بدست آورد.

 

بیوگرافی و عکس های جدید یکتا جمالی وزنه بردار ایرانی

عضو تیم ملی وزنه برداری

جمالی از سال ۱۳۹۸ برای حضور در مسابقات چهانی وزنه برداری به اردوی تیم ملی دعوت شد و در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ بزرگسالان جهان در تایلند شرکت کرد و در اولین حرکت دوضرب وزنه ۱۰۵ کیلوگرم را بالای سر برد

موفقیت او در مسابقات قهرمانی وزنه برداری جهان در تاشکند ۲۰۲۱ تاریخ ساز شد و توانست نخستین مدال جهانی تاریخ وزنه‌برداری ایران در بخش بانوان را بدست آورد.

او در دسته ۸۷ کیلوگرم زنان وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان، در حرکت یک ضرب موفق به کسب مدال برنز شد. جمالی برای اولین مرتبه در مسابقات جوانان جهان شرکت کرده بود و مدال برنز او، اولین مدال بانوان ایران در قهرمانی جوانان جهان محسوب می شود

پیج اینستاگرام

صفحه رسمی وی با نشانی yektajamalii فعال است که میتوانید عکس ها و تصاویر دیگر شخصی و ورزشی او را ببینید

عکس ها و تصاویر شخصی و ورزشی یکتا جمالی وزنه بردار

بیوگرافی یکتا جمالی وزنه بردار

مهاجرت یکتا جمالی

مسابقات وزنه برداری جوانان جهان ۲۰۲۲ در شرایطی به میزبانی یونا برگزار شد که تیم ایران نیز در این مسابقات حضور داشت و توسط یکتا جمالی و علیرضا یوسفی به مدال رسید.

یکتا جمالی که در دوره قبلی این مسابقات موفق به کسب مدال برنز شده بود و عنوان اولین مدال آور تاریخ وزنه برداری بانوان ایران را به خود اختصاص داد، این بار به مدال نقره رسید.

با پایان کار تیم جوانان ایران در این دوره از مسابقات، کاروان اعزامی ظهر امروز به وقت یونان این کشور را به مقصد تهران ترک کردند. این در حالی است که یکتا جمالی بدون اطلاع اردوی تیم را ترک کرد و در بازگشت به ایران سایر نفرات اعزامی را همراهی نکرد.

پیگیری ها نشان داد این عضو تیم وزنه برداری جوانان ایران محل اقامت تیم را ترک کرده و مسئولان فدراسیون و تیم ملی هم از او بی خبر هستند.

سوابق و افتخارات یکتا جمالی وزنه بردار ایرانی

سهراب مرادی و یکتاجمالی دو وزنه بردار ایرانی مدال آور جهانی

یکتا جمالی وزنه برداری

زندگینامه یکتا جمالی اولین بانوی مدال آور جهانی در ایران

اینستاگرام یکتا جمالی وزنه برداری

عکس ها و تصاویر شخصی یکتا جمالی در اینستاگرام

یکتا جمالی وزنه بردار ویکیپدیا

1 دیدگاه در “بیوگرافی یکتا جمالی قهرمان وزنه برداری و همسرش + زندگی شخصی و مهاجرت

  1. لارا گفت:
    1
    1

    این دختر بختیاری واقعا باعث افتخار ایران است. خدا کنه از ظرف مسئولین حمایت بشه و همیشه برای ایران افتخار آفرینی کنه. ایشون به همه جهان ثابت کرد که حجاب محدودیت نمیاره.

نظرات