ماجرای توهین به ایران در کشتی کج خسرو و آریا داوری با ۴ عربستانی

2

ماجرای توهین به ایران در کشتی کج خسرو و آریا داوری با ۴ عربستانی

این روزها فیلمی از مسابقات کشتی کج در کشور عربستان (با عنوان بزرگترین غرش سلطنتی) در فضای مجازی منتشر شده است که در آن ۴ ورزشکار عربستانی ، دو کشتی کج کار ایرانی تبار را که با پرچم ایران وارد رینگ شده اند را با حالت زننده ای تحقیر کرده و از رینگ به بیرون پرتشان میکنند.

کشتی کج

عربستان‌سعودی قراردادی امضا کرده که به مدت ده سال بزرگترین مسابقات کشتی کج رویال رامبل [بدون حضور زنان] در شهر جده برگزار شود.
دو روز پیش در این مسابقات چهار کشتی‌گیر سعودی و ۲ کشتی‌گیر با پرچم جمهوری اسلامی وارد شدند؛ این دو کشتی‌گیر بدون هیچ عکس‌العملی از تیم حریف کتک خوردند و پا به فرار گذاشتند!
برادران داوری “آریا و خسرو” مقیم آمریکا مقابل چهار نفر از چهار شهر مختلف عربستان که کاملاً هدفمند انتخاب شدند:
«ناصر از مکه، حسین از مدینه، منصور از ریاض و فیصل از جده، همگی با لباس شخصی!»

به گزارش برخی منابع خبری، عربستان‌سعودی برای نمایش چنین صحنه‌هایی بیش از صد میلیون دلار هزینه کرده است تا جوانان خشن و عصبانی پرچم ایران را بردارند و بچرخانند و ایرانی‌ها را یک چهره عصبانی و ترسو نشان می‌دهند.
کاربران کشورهای مختلف در فضای مجازی ضمن مسخره‌قرار دادن این نمایش گفتند که اگر عربستان راست می‌گوید در میدان مبارزه حقیقی با ایران درگیر شود! چرا عربستان روی به این مسخره‌بازی‌ها آورده؟

کشتی کج نمایشی است و برادران داوری مجازند در قبال پول و در قامت ۲ کله‌پوک، تنبیه بدنی شوند اما نه با لقب “شیر ایرانی” که مگس بال‌بریده ایرانی نیز چنین ساده تسلیم نمی‌شود.
و نه با پرچم ایران! هیچگاه در مسابقات، پرچم کشوری را که نماینده‌اش قرار است تحقیر شود، گوشه رینگ نصب نمی‌کنند

کشتی کج

بیوگرافی آریا داوری

آریا داوری متولد ۱۱ اوریل ۱۳۸۹ است و تابعیت ایرانی و آمریکایی دارد و در مینه سوتای آمریکا زندگی می کند و به زبان فارسی تسلط دارد.
یک برادر بزرگتر از خودش به نام خسرو یا شاون دارد که او نیز در کشتی کج فعالیت دارد. خسرو هم متولد ۳۰ اوریل ۱۹۸۴ می باشد.

جالب است بدانید بعد از این نمایش مسخره و کودکانه ورزشکاران رزمی کشورمان همچون امیر علی اکبری و رضا مددی ، این کشتی کج کاران عربستانی را به مبارزه دعوت کردند.

2 دیدگاه در “ماجرای توهین به ایران در کشتی کج خسرو و آریا داوری با ۴ عربستانی

  1. A. K گفت:

    در جواب اونکه کامنت گذاشت گفت این یه مبارزه واقعی بود باید بگم حتی یه آدمی که تو عمرش یه نرمش هم نکرده وقتی رو رینگ بره برا دفاع از خودش یه دست و پایی میزنه! اون دو تا احمق قشنگ واستادن که بزننشون و هیچ تلاشی هم نکردن فقط رجزخوندن،حتی یه احمق هم ببینه فیلم اون مبارزه رو متوجه ساختگی بودن و تبانیش میشه

  2. . گفت:

    چی دارین میگن توهین چی همه چی طبقه قرار داد اجرا میشه الان اندرتیکر با پرچم آمریکا میاد بعدش روسو هم با پرچم روسیه میاد بعدش کتک میخوره یعنی میشه توهین بابا شما دیگه کی هستین

نظرات