سایت ثبت نام مسابقه دورهمی مهران مدیری dorehamitv.ir

6

سری پنجم دورهمی با شکلی کاملا متفاوت با اجرای مهران مدیری برای بالا بردن سطح آگاهی عمومی و دانش جوانان است. دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهها می توانند با مراجعه به سایت شبکه نسیم در این مسابقه مهیج، عجیب و سخت ثبت نام کنند.

 مسابقه دورهمی

آنطور که از شواهد پیداست مدیری قرار است تنها از نام «دورهمی» در این برنامه استفاده کند و همانطور که خودش اعلام کرده است سبک و سیاق متفاوتی خواهد داشت. باید دید آیا این برنامه مدیری نیز می‌تواند همچون چند فصل گذشته «دورهمی» با استقبال خوب مخاطبان شبکه نسیم مواجه شود یا خیر.
مهران مدیری هم در تیزر سری پنجم برنامه دورهمی، آن را جذاب، عجیب و مهیج معرفی کرد و گفت این مسابقه در حوزه اطلاعات عمومی تولید شده و سوالات آن مانند نمونه‌های مشابه در زمینه سینما، تئاتر، ادبیات، تاریخ، موسیقی و هنر‌های تجسمی خواهد بود.

مشاهده تیزر مسابقه دورهمی

.

در جدیدترین خبر منتشر شده از سوی پیج رسمی برنامه دورهـمی، تیزر فصل پنجم دورهمی پخش شده و گفته شده که سری پنجم این برنامه احتمال دارد پس از پایان ماه صفر و در تابستان روانه آنتن شبکه نسیم شود.

پیش از آنکه فصل چهارم دورهـمی به پایان رسد، مهران مدیری کارگردان این برنامه، در قسمت آخر دورهمی که با حضور احسان علیخانی اجرا شد؛ گفته بود که تاکنون ساخت سری پنجم برنامه قطعی نشده و فعلا درگیر ساخت سریالش برای شبکه نمایش خانگی است.

اما اکنون پس از گذشت دوماه و در اواسط پخش سریال جدیدش، خبر‌هایی از ساخت سری پنجم دورهمـی به گوش رسیده و مدیری در تیزر فصل جدید این برنامه اعلام کرده که مردم باید منتظر بخش‌های متفاوتی از دورهمی باشند.

او فصل تازه دورهمـی را مسابقه‌ای عجیب و سخت می‌داند که در آن از بازوی روباتیک استفاده می‌شود و تمرکز روی سوالات فرهنگی و سینمایی است.

آدرس سایت ثبت نام مسابقه دورهمی

فصل پنجم مسابقه دورهمی

مراحل ثبت نام

همراهان عزیز، برای ثبت نام در مسابقه ی بزرگ دورهمـی لطفا این مراحلی که در عکس ها گفته شده رو انجام بدید تا اطلاعات و ثبت نام شما با موفقیت به پایان برسد؛

 

مسابقه دورهمی

 

مسابقه دورهمی

 

مسابقه دورهمی

6 دیدگاه در “سایت ثبت نام مسابقه دورهمی مهران مدیری dorehamitv.ir

  1. حمزه غفاری گفت:

    سلام خیلی دوستدارم تومسابقه دورهمی شرکت‌کنم‌… راستشوبخواین نمیدونم چطور باید شرکت کنم …غفاری از خوزستانم

  2. فراهانی گفت:

    سلام ، وقت بخیر من خیلی دوست وارم ور بر نامه به عنوان تماشا چی شدکت کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون.

  3. رضا گفت:

    با سلام و احترام ایده ای در ذهنم دارم جهت تهیه یک فیلم سینمایی فاخر ؛ موضوع آن مقاومت افتخار آمیز ۳نفر مرزبان ایرانی در مقابل لشکر ۴۷شوروی در سال ۱۳۲۰شمسی و شهادت قهرمانانه آنان است .که ژنرال نایکوف فرمانده روسی لشکر ۴۷بعد از شکستن مقاومت این عزیزان یکی از درجه های نظامی خود را از روی دوشش کنده و روی سینه سرجوخه ایرانی میگذارد و این سه قهرمان ملی مارا به شیوه مسلمانان و با احترام کامل کنار پل مرزی رود ارس دفن میکند که هم اینک مزار این عزیزان آنجاست.آیا این استحقاق ساخت یک فیلم فاخر را ندارد، مانند فیلم شهر در محاصره یا نجات سرباز رایان.اگر شما هم نمی توانید چنین فیلمی بسازید این ایده را به هر کس که میتواند منتقل کنید…آیا ما در این شرایط نیاز به معرفی چنین قهرمانانی نداریم؟؟؟.تو را بخدا حداقل به وظیفه ملی و میهنی خود عمل کنید.البته پیشنهاد من تهیه فیلمی با این مضمون با امکانات و بازیگران هالیوودی است و با هزینه ملی تا اثری درخور تحسین پدید بیاید با تشکر …سرهنگ شکری

  4. مژگان سیفی گفت:

    سلام وقت بخیر. در صفحه ثبت نام نوشته شده فرصت به پایان رسیده.من چند هفته هست که چک میکنم ولی سایت برای ثبت نام باز نشده. چه زمان ثبت نام صورت میگیره؟

  5. هاجر انتظاری گفت:

    سلام.وقت به خیر.عالی بود.ممنون که سطح علمی ما را ارتقاء میدهید.فقط قطعه هایی از یک فیلم در واقع تصویر نیست که گفته میشد تصویر..بلکه برشی از یک فیلم…قطعه ای از یک فیلم….بسیار صحیح تر است.چون فیلم حرکت داره ولی تصویر یا عکس فقط یک عکس است که میتواند تصویر یک نقاشی…تصویر یک بنا و یا …..باشد.ممنون میشوم اگر این مورد را اصلاح فرمایید.سپاسگزارم.

  6. محسن احمدي گفت:

    خداوکیلی نگاه نکنید شرکت کننده خانمه یا آقا سوالات ر و منصفانه تقسیم کنید خانمی که امشب برنده مسابقه شد اصلا حقش نبود
    آخه آهنگ پایتخت رو از بچه یک ساله هم بپرسی بلده انقدر پخش شد که گوش پسر من بهش عادت کرده بود باهاش میخوابید یا پل پیروزی تو جنگ جهانی دوم رو از بچه کلاس پنجمی هم بپرسی بلده جون تو کتاب اجتماعیش هست
    اصلا خانما تو این مسابقه با آقایون قابل مقایسه نبودن
    سوالا طوری تقسیم بشه که اونی که حقش هست ببره

نظرات