خلاصه داستان، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نفس + زمان پخش

0

“نفس″، سریال ایرانی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی احمد کاشانچی و با بازی مسعود رایگان است. این سریال محصول سال ۹۶ و در ژانر تاریخی و عاشقانه ساخته شده است. سریال نفس که برای اولین بار در ماه رمضان همان سال پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی انتن صداوسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نفس + خلاصه داستان

 

خلاصه داستان

سریال “نفس” روایتگر دختر دانشجویی به نام “ناهید” است که با “روزبه” عضو سازمان مجاهدین، آشنا می‌شود. او در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی اش فاش می‌شود و برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد.

داستان سریال نفس

جلیل سامان، کارگردانی این سریال را بر عهده دارد. گفتنی است استفاده از زنان بی حجاب ارمنی در این سریال به عنوان زنان ایرانی قبل از انقلاب، باعث به وجود آمدن حواشی ای شد.

 

اسامی بازیگران سریال نفس به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال نفس به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: محمد مهدی عسگرپور، نویسنده: حسین تراب نژاد، تهیه‌کننده: سید محمود رضوی، تدوین‌ گر: حمیدرضا قربانی، خواننده: علی زندوکیلی، موسیقی متن: کارن همایونفر، طراح صحنه و لباس:  بابک کریمی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، تولیدکننده: مؤسسه سیمای مهر.

نظرات