بیوگرافی و عکس های جدید میترا محمدزاده سخنران انگیزشی | خواهر نوید محمدزاده

0

بیوگرافی و عکس های جدید میترا محمدزاده سخنران انگیزشی | خواهر نوید محمدزاده

“میترا محمدزاده″، سخنران انگیزشی روانشناس و نویسنده ایرانی مقیم خارج از کشور و «خواهر نوید محمدزاده» بازیگر معروف است در ادامه با بیوگرافی و عکس ها و سوابق نویسندگی و روانشناسی و ماجرای مهاجرت و ازدواج و همسر و پسرش و پیج اینستاگرامش را در این صفحه بخوانید

میترا محمدزاده | بیوگرافی و عکس های جدید میترا محمدزاده و همسرش + خانواده

بیوگرافی میترا محمدزاده خواهر نوید محمدزاده

مجله حرف تازه – میترا محمدزاده اصالتا کردتبار، چهره شناخته شده و معروف در خارج از کشور که در زمینه روانشناسی و نویسندگی فعالیت دارد و درای مدرک دکترای رشته مدیریت منابع انسانی است. در سال ۱۳۶۴ با وجود داشتن یک فرزند و سختی های مادر بودن در دانشگاه محلات پذیرفته شد و در سال ۱۳۷۵ از دانشگاه فارغ التحصیل شد و وارد بازار کار شد. وی ابتدا به عنوان معلم نهضت سوادآموزی و سپس در موسسه تحقیقاتی مهرشهر کرج مشعول بکار شد.

بیوگرافی و عکس های جدید میترا محمدزاده سخنران انگیزشی | خواهر نوید محمدزاده

خواهر نوید محمدزاده کیست

او خواهر نوید محمدزاده بازیگر سینمای ایران است و یک خواهر دوقلو به نام مینو و یک برادر به نام امید محمدزاده و یک خواهر بزرگتر از خودش هم دارد و اصالتا کرد هستند، اما او بعد از ازدواج از کرج به ایلما رفت، در حالیکه زبان کردی بلد نبود

خانم دکتر محمدزاده به تازگی به مناسبت تولد برادرش نوید با به اشتراک گزاشتن تصاویری از افتخارات برادرش،  تولد او را تبریک گفته است.

اینستاگرام میترا محمدزاده روانشناس

سوابق و آغاز فعالیت های اجتماعی

وی بعد از فارغ التحصیلی ابتدا به عنوان معلم نهضت سوادآموزی و سپس در موسسه تحقیقاتی مهرشهر کرج مشعول بکار شد و مدتی نیز در دانشکده روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی کار کرد و سابقه همکاری با چهره های مشهور حوزه روانشناسی و روان درمانی مانند دکتر فردوسی و دکتر لادن منصور و دکتر حمیدرضا پوراعتماد را در کارنامه خود دارد.

خواهر نوید محمدزاده کیست

همسر میترا محمدزاده کیست

ایشان در سن کم و در ۱۸ سالگی با پسر عموی خود ازدواج کرده  و در سال ۶۸ صاحب یک فرزند پسر به نام مهرزاد شد. دو فرزند دیگر در بحبوحه جنگ و دوران سخت در همان نوزادی از دست رفتند.

صفحه اینستاگرام میترا محمدزاده

صفحه رسمی و شخصی ایشان با آیدی زیر در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است که میتوانید با مراجعه به نشانی اینستاگرام mitra mohamadzadeh تصاویر و ویدئوهای انگیزشی و لایو هایی درباره روانشناسی و تصاویر خانوادگی و شخصی را مشاهده کنید

همسر میترا محمدزاده کیست

ماجرای مهاجرت

میترا محمدزاده با سختی فراوان از ایران مهاجرت کرد و دوباره در مالزی به دانشگاه رفت و توانست انگلیسی یاد بگیرد و تحقیقات علمی زیادی انجام دهد و مدرک دکترای خود را دریافت کند و اکنون او یکی از زنان موفق ایرانی خارج از کشور است که افتخارات زیادی را کشب کرده. اما بعد از پذیرش پسرش در دانشگاه ونکوور به کانادا مهاجرت کرد .

نظرات