بیوگرافی و عکسهای بهار ارجمند بازیگر

0

بیوگرافی و عکسهای بهار ارجمند بازیگر

بیوگرافی بهار ارجمند

بهار ارجمند متولد ۹ فروردین ۱۳۵۹ در مشهد است. وی لیسانس رشته فلسفه از “دانشگاه علامه طباطبایی” است اما با توجه به علاقه ای که به هنر هفتم دارد بازی در تئاتر را از پنج سالگی آغاز کرده است. بهار بازیگر توانایی است البته او بیشتر در عرصه تئاتر فعالیت می کند. او با معلومات بالا و آموخته هایش از پدر روی صحنه همیشه عالی بوده و به همین دلیل بود که در سن ۱۳ سالگی “بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر” را از آن خود کرد.پس از آن در تئاترهای بسیاری به ایفای نقش پرداخت . او تا کنون در بیش از ده فیلم سینمایی و سریال به ایفای نقش پرداخته است.

بهار ارجمند

خانواده هنری بهار ارجمند

در خانواده ای بازیگر بدنیا آمد، پدرش انوشیروان ارجمند و عمویش داریوش ارجمند از بزرگان عرصه هنر هستند برادرش برزو ارجمند نیز از بازیگران قابلی در این حرفه است .بهار ارجمند :بابا انوش همیشه به ما یاد داده که روی پای خودموم بایستم مطالعه داشته باشیم کار بکنیم و اگر هم تو کاری بوده که بابا مخصوصا در تئاتر کارگردانی میکرده و ما بازی میکردیم من و برزو ، سخت گیری های بیشتر را روی ما میکرد که بریم بخونیم، مطالعه کنیم و تحقیق بکنیم کار بکنیم و آنچه را که ماه عسل این زحمات هست رو بخوبی روی صحنه ارزیابی بکنیم. امیریل ارجمند پسر عموی بهار ارجمند هستند.

بهار ارجمند

بهار ارجمند

پدر بهار ارجمند

انوشیروان ارجمند (متولد ۲۷ مهر ۱۳۲۰ در زاهدان – درگذشت ۲۳ آذر ۱۳۹۳ در تهران) هنرپیشه اهل ایران بود. امام علی، روزی روزگاری و مختارنامه از مهمترین مجموعه هایی بودند که او در آنها ایفای نقش کرد.او برادر بزرگتر داریوش ارجمند و همسر بانو امین (طراح صحنه ولباس) و همچنین پدر برزو ارجمند و بهار ارجمند است.انوشیروان ارجمند از اواخر دهه ۱۳۴۰ خورشیدی به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد. زنده یاد ارجمند به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان پارسیان تهران بستری شده بود و یکشنبه ۲۳ آذرماه ۹۳ جان به جان آفرین تسلیم کرد.

همسر بهار ارجمند

وی مجرد و ازدواج نکرده است.

فیلم‌شناسی بهـار ارجمند

او در تئاترهای “زنی که تابستان گذشته رسید” و “امشب باید بمیرم” و چند فیلم سینمایی اکران نشده مثل “سبک زندگی” و “خودکشی” ایفای نقش کرده است. همچنین قرار بود در سریال ساعت شنی بازی کند که اینطور نشد.

تلویزیونی ویلای من (۱۳۹۱)

جدیدترین سریالی که در آن ایفای نقش کرده سریال سر دلبران میباشد.

عکسهای بهـار ارجمند

بهار ارجمند

بهار ارجمند

بهار ارجمند

بهار ارجمند

بهار ارجمند

بهار ارجمند

بهار ارجمند

بهار ارجمند

بهار ارجمند

بهار ارجمند

نظرات