معرفی بهترین رنگ موهای تابستان ۲۰۱۸ – ۹۷

0

معرفی بهترین رنگ موهای تابستان ۲۰۱۸ – ۹۷

رنگ مو تابستان : دوست دارید تابستان پیش رو، موهایتان رنگی متفاوت و جذابی داشته باشد؟ امسال، رنگ موهای پاستلی در رنگهای جذاب و متنوع مد شده و انواع این رنگها در بازار موجود می باشند. با استفاده از این رنگها و تکنیک های مختلف هایلایت و مش، امسال تابستان موهایی متفاوت داشته باشید.

رنگ مو تابستان

 

۱ ) آمبره طلایی (رنگ طلایی در انتهای مو)

رنگ مو تابستان

ریشه موهایتان را تیره بگذارید و انتهای مو را طلایی کنید، این رنگ مو برای بانوانی که موهای فر یا مواج دارند در فصل تابستان بسیار زیبا و جذاب خواهد بود. با این مدل رنگ نیاز نیست هربار پس از شستن موها را صاف کنید. موی حالتدار با این رنگ، شیک و متفاوت است.

۲ ) رنگ موی نقره ای دودی

رنگ مو تابستان

انتخاب این رنگ موی تابستانی دل میخواهد، اما در عین حال رنگ نقره ای دودی چهره شما را متفاوت می کند و باعث می شود ظاهری کاملا جدید در فصل تابستان داشته باشید. این رنگ خصوصا برای خانمهایی که تارهای سفید بین موهایشان پدیدار شده، انتخاب خوبی است. با این رنگ مو حتما رژ رنگی بزنید.

۳ ) رنگ موی هلویی، کرم

رنگ مو تابستان

این مدل رنگ کردن مو شامل سه رنگ می شود، اما سه رنگی که در کنار هم جذاب و تماشایی هستند. ریشه موها را قهوه تیره کنید و قسمت میانی مو را هلویی دودی انتخاب کنید و سپس انتهای مو را روشن تر انتخاب کنید. این مدل رنگ مو در کنار لباس های زیبا و خنک تابستانی بسیار بی نقص عمل خواهد کرد. هرچند درآوردن این رنگ کار هرکسی نیست و حتما نیاز به آرایشگر حرفه ای دارید.

۴ ) رنگ موی کاراملی شیرین

رنگ مو تابستان

کاراملی شیرین به رنگ مویی گفته می شود که کمی روشن تر از رنگ موی کاراملی معمولی است. این رنگ را اغلب افرادی که رنگ موی بلوند معمولی است انتخاب می کنند تا هم رنگ موی روشن داشته باشند هم متفاوت. از این رنگ می توانید بعنوان هایلایت بین موها نیز استفاده می شود. پیشنهاد بانوی شهر این است که این رنگ را به طور یکدست به کل مو بزنید و فصل تابستان را با این رنگ موی تابستانی زیبا سپری کنید.

۵ ) رنگ موی مشکی و قهوه ای-صورتی

رنگ مو تابستان

رنگ موی قهوه ای پاستلی یک رنگ موی غیرمعمول است که باید با دقت استفاده شود. از آرایشگرتان بخواهید تا برای رسیدن به رنگ موی مد نظر کمک کند. این مدل رنگ مو برای خانم هایی که موهای تیره دارند و می خواهند هایلایتی متفاوت و متنوع در آن ایجاد کنند پیشنهاد می شود. آمبره ی قهوه ای-صورتی در لابه لای موهای مشکی و فقط پایین مو اعمال می شود و در میان رنگ موی تیره خودش را نشان می دهد و می درخشد.

۶ ) رنگهای صورتی در پایین مو

رنگ مو تابستان

مدل رنگ مو تابستان

یکی دیگر از ایده ها برای داشتن رنگ موی تابستانی جذاب و متفاوت داشتن چند رنگ از یک خانواده رنگ در پایین مو است. از رنگهای متنوع صورتی برای پایین مو استفاده کنید. هر چه مو بلند باشد، این مدل رنگ مو زیباتر جلوه خواهد کرد.

۷ ) آمبره روشن

رنگ مو تابستان

این مدل رنگ با پایه مشکی متفاوت و تابستانیست. از ریشه تا نیمی از مو مشکی تیره و سپس به سمت رنگ بلوند روشن تغییر رنگ می دهد. این تغییر رنگ تیره به روشن اگر به درستی انجام شود و خطی بین رنگ تیره بالا و روشن پایین ایجاد نشود، جذاب و زیبا خواهد بود.

۸ ) رنگ موی بنفش روشن و سفید

رنگ مو تابستان

رنگ مو تابستان ۹۷

همانطور که گفتیم رنگ های روشن، رنگ های تابستانی هستند، رنگ های پاستلی و فانتزی نیز از جمله رنگ موی محبوب تابستانی است. از رنگ بنفش گرفته تا آبی یا سبز رنگهایی هستند که متفاوت و در عین حال جذاب هستند. این رنگ مو ترکیبی از رنگ موی پاستلی بنفش روشن و سفید است.

۹ ) رنگ موی قرمز آتشی فصل تابستان

رنگ مو تابستان

برای رسیدن به این رنگ، دنبال رنگی بین قهوه ای روشن و مسی بگردید، یا این دو را با هم ترکیب کنید. در کاتالوگ های برندهای معتبر رنگ مو، متناسب با فصل این رنگ را پیدا خواهید کرد.

۱۰ ) رنگ موی آبی و لاجوردی

رنگ مو تابستان

رنگ مو تابستان ۲۰۱۸

اگر دوست دارید رنگ موی فانتزی داشته باشید اما همچنان نمی خواهید کل موهایتان سبز یا آبی یا هر رنگ پاستلی و فانتزی دیگری داشته باشد، رنگهای ترکیبی فانتزی را بعنوان رنگ موی تابستانی انتخاب کنید. ترکیب رنگهای آبی و لاجوردی، پایین موهای قهوه ای تیره ترکیب خوبی خواهد شد.

۱۱ ) رنگ موی صورتی پاستلی

رنگ مو تابستان

رنگ های پاستلی از جمله رنگ موی تابستانی هستند که خیلی ها ریسک استفاده از آن را نمیکنند، اما با دیدن این رنگ شگفت زده می شوند. رنگ موی صورتی پاستلی یکی از رنگهای پرطرفدار برای فصل تابستان است. هرچند ست کردن لباس و آرایش با این رنگ دقت و وقت میخواهد.

در نظر داشته باشید که تغییر جذاب است و داشتن رنگ موی تابستانی هیجان انگیز ولی این رنگهای متفاوت نیاز به رسیدگی بیشتر دارند. تا جایی که امکان دارد برای داشتن این رنگها از آرایشگر حرفه ای کمک بگیرید.

 

برگرفته از سایت بانو شهر

نظرات