بیوگرافی و عکسهای اوزجان دنیز بازیگر و خواننده ترکیه ای

0

بیوگرافی و عکسهای اوزجان دنیز بازیگر و خواننده ترکیه ای

بیوگرافی اوزجان دنیز

اوزجان دنیز (به ترکی استانبولی: Özcan Deniz) (زادهٔ ۱۹ مهٔ ۱۹۷۲) خواننده و بازیگر ترکیه‌ای است.

وی در ۱۹ مهٔ ۱۹۷۲ در شهر آنکارا به‌دنیا آمد. پنج سال بیشتر نداشت که خانواده‌اش به شهر کوچک آیدین کوچ کردند و او دوران نوجوانی و جوانی خود را در این شهر سپری نمود.

اوزجان دنیز
او در طول تحصیلاتش علاقهٔ خاصی به نوشتن داستان و نمایش‌نامه پیدا کرد. اوزجان دنیز علاقهٔ زیادی به پرندگان و مخصوصاً محیط زیست اطراف خود داشت و برای محافظت و حمایت از محیط زیست، با همراهی دوستانش گروه تئاتری را تأسیس نمود. او در این گروه تئاتر بود که توانست افکار خود را در قالب داستان به اجرا بگذارد که بعدها موجب شکوفا شدن استعدادهای او در زمینهٔ بازیگری و موسیقی شد.
در سال ۱۹۸۵ در حین آغاز کار اولین اکستر شهر آدین او به عنوان تکنواز ارکستر شناخته شد. او طی مسافرتی که همراه گروه ارکستر برای اجرا به شهرهای ازمیر و آنتالیا رفت توانست هنر و استعداد خود را نشان بدهد.
اوزجان دنیز بعدها در جشنواره ملی موسیقی سنتی توانست به مقام اول دست یابد. او سال ۱۹۸۸ به استانبول و یک سال بعد به آلمان برای ادامه تحصیل در رشته موسیقی مهاجرت نمود. او در طی مدت اقامت در آلمان توانست استعداد نهفته و پنهان خود را شکوفا و در کنار تحصیلات آکادمیک توانست با سرعت زیادی پیشرفت کند.
او اولین آلبوم خود را درسال ۱۹۹۲ بنام “Yine Ağlattın Beni” را منتشر کرد. او در سال ۱۹۹۳ با آلبوم “Meleğim” توانست به شهرت برسد. او در سال ۱۹۹۵ به خدمت سربازی اعزام و پس دو سال خدمت در ارتش با آلبوم “Yalan mı” و در کنار آن با بازی در سریال تلویزیونی با همان نام شهرت و محبوبیت اش دو چندان گشت. در حال حاضر با مشغله کاری زیاد در حوزه بازیگری و سینمایی باز هم در کنار این هم مشکلات موسیقی را ادامه داده و آلبوم‌های زیادی را منتشر نمود.

همسر اوزجان دنیز :

اوزجان در سال ۱۹۹۱ با هاندان دنیز ازدواج کرد، این دو در سال ۲۰۰۰ از هم جدا شدند. پس از آن اوزجان مدتی با فخریه اوجن بازیگر معروف و همسر فعلی بوراک اوزچویت رابطه داشت و در حال حاضر با فیاض آکتان که نزدیک ۲۰ سال از وی کوچکتر است رابطه دارد و این دو در انتظار تولد نوزاد خود هستند.

اوزجان دنیز

اوزجان دنیز

عکسهای اوزجان و همسرش فیاض آکتان

از آخرین سریال هایی که وی در آنها بازی کرده است میتوان به سریال دست سرنوشت و بازی در کنار خدیجه شندیل و سریال عروس استانبول با بازی در کنار آصلی انور نام برد.
همچنین آخرین فیلم های سینمایی که وی در آنها بازی کرده است فیلم طرف دیگر (Öteki Taraf) در کنار آصلی انور و مریم اوزرلی و فیلم سینمایی شانس دوم (İkinci Şans) در کنار نورگل یشیلچای می باشد.

 

اوزجان دنیز

 

اوزجان دنیز

 

اوزجان دنیز

نظرات