بیوگرافی و عکس های جدید «سیما شایسته» بازیگر سریال احضار

0

“سیما شایسته”, بازیگر تازه کار و نوظهور سینما ، تئاتر و تلویزیون است, او بیشتر در تئاتر فعالیت دارد, به تازگی در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی در (نقش مهشید) بازی کرده است. در ادامه به معرفی یکی از بازیگران سریال احضار علیرضا افخمی یعنی (سیما شایسته) می پردازیم تا شما با بیوگرافی شخصی و هنری و فیلم شناسی و پیج اینستاگرام و خانواده و عکس های شخصی این بازیگر و وضعیت ازدواج و همسرش در
“مجله حرف تازه” آشنا شوید.

سیما شایسته | بیوگرافی و عکس های جدید «سیما شایسته» و همسرش +خانواده و فیلم شناسی

بیوگرافی سیما شایسته

مجله حرف تازه – سیما شایسته ،متولد ۱۵ آذر ۱۳۷۲ در مشهد، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که در رشته بازیگری تحصیل کرده و به صورت آکادمیک وارد بازیگری ابتدا در تئاتر و سپس در سینما و تلویزیون شد

آغاز فعالیت حرفه ای

سیما شایسته بازیگری را از کلاس های بازیگری تئاتر در مشهد آغاز کرده و اولین نمایشی که روی صحنه اجرا کرد، نمایش کلفت ها به کارگردانی کامران سعادت و پس از نمایش دپوتات به کارگردانی کیوان صباغ بود.

او با بازی در فیلم کوتاه کودک و گربه جلوی دوربین رفت و اولین تجربیه بازی تصویری خود را به خوبی به نمایش گذاشت. از دیگر آثار بازیگری ایشان میتوان به فیلم کوتاه خدا و فیلم کوتاه کودک و گربه و تله فیلم عروس آسمان و سریال احضار اشاره کرد.

بیوگرافی و عکس های جدید «سیما شایسته» بازیگر سریال احضار

 همسر سیما شایسته کیست

این بازیگر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده و همسری ندارد.

تله فیلم عروس آسمان

این بازیگر جوان با بازی در تله فیلم عروس آسمان به کارگردانی علیرضا عارفی و به نویسندگی آرزو عصاری و تهیه کنندگی رضا علیپور و بهرام امینی در کنار بازیگران مطرحی چون: نیلوفر شهیدی، سعید کریمی ، مینا نوروزی، کیانوش گرامی، محمود مقامی، پریسا گلدوست، ساقی زینتی،جواد زیتونی،شهیار سعید نیا و … پای به دنیای تصویر گذاشت و اولین فیلم خود را جلوی دوربین بازی کرد.

عکس های جدید سیما شایسته بازیگر

بازی در سریال احضار در نقش مهشید

ایشان با بازی در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی وارد قاب تلویزیون شد و در نقش مهشید دختر شیده در کنار بازیگرانی رضا توکلی، نسرین نکیسا “معصومه”، مرتضی کاظمی ، آدرینا صادقی “مائده” و مینو آذرمگین نقش زهره ” ، دینا هاشمی “سوسن” و افسانه چهره‌آزاد “مینو”، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی “بهروز”، غزال نظر “رها” و درسا بختیار “مهتاب” و … ایفای نقش میکند.

پیج اینستاگرام سیما شایسته

نشانی اینستاگرام این بازیگر با آیدی
sima.shayesteh7 در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید تصاویر و اخبار جدید وی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

فیلم شناسی سیما شایسته

تئاتر کلفت ها

تئاتر دپوتا

فیلم کوتاه خدا

فیلم کوتاه کودک و گربه

تله فیلم عروس آسمان

سریال احضار سال

۱۴۰۰

سیما شایسته | بیوگرافی و عکس های جدید «سیما شایسته» و همسرش +خانواده و فیلم شناسی

اینستاگرام سیما شایسته

 

نظرات