اسامی و بیوگرافی بازیگران (سریال اسپینجر) + خلاصه داستان

0

“اسپینجر″، سریال ایرانی به کارگردانی علیرضا کریم زاده و تهیه کنندگی علیرضا کریم زاده با بازی بیتا بیگی,یوسف تیموری,آزیتا ترکاشوند,بهراد خرازی سامان خلیلیان,جوانه دلشاد,مهران رجبی,امید زندگانی,رضا شفیعی جم,نیما شاهرخ شاهی,محمدرضا هدایتی,شیوا طاهری,سلمان فرخنده,آذین فهیمی و تعدادی بازیگران جدید است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده است. سریال اسپینجر که به تازگی تصویربرداریش آغاز شده است، حالا قرار است در تابستان ۱۴۰۰ در قالب ۱۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای بر روی شبکه نمایش خانگی و پلتفرم “نماوا” برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

سریال اسپینجر | خلاصه داستان، اسامی و بیوگرافی بازیگران (سریال اسپینجر) به همراه نقش

 

خلاصه داستان

سریال “اسپینجر” روایتگر جوانی به نام “سهراب” است که یک نابغۀ ناآرام است و پس از محکوم شدن به اعدام، با خوردن قرص سفر زمان از سال ۱۵۰۰ فرار کرده و به زمان حال می‌آید.

خلاصه داستان فیلم اسپینجر

“رستم” که پلیسی از جان گذشته است، نیز تن به سفر زمان داده و به دوران ما می‌آید تا متهم را به زمان خودش بازگرداند، اما در این سفر اتفاقاتی می‌افتد که…

خلاصه داستان فیلم اسپینجر

گفتنی است، علیرضا کریم‌زاده تهیه‌کننده و کارگردان این سریال نمایش خانگی، امکان تست ۱۵ روز یک بار کرونا را برای همه عوامل فراهم کرده تا بتواند تولید را در شرایطی مطمئن پیش ببرد.

 

اسامی بازیگران سریال اسپینجر

اسامی بازیگران سریال اسپینجر

 

دیگر عوامل پشت صحنه

کارگردان و تهیه‌کننده: علیرضا کریم زاده، نویسنده: آزاده محسنی و الهه میرباقری، برنامه ریز: پویان درزی، دستیار اول کارگردان: مسعود قدسی، مدیرفیلمبرداری: مجید طرقی، منشی صحنه: یاسمین پدری، عکاس: مجید راد، فیلمبردار: ایمان تقی بخشی، صدابردار: وحید رضویان، طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو، دستیار طراح: جاوید جاویدنیا، مدیرصحنه: باران بابازاده، طراح گریم: رسول سیدعربی، جلوه‌های ویژه بصری:هادی اسلامی، جانشین تهیه‌کننده و مدیرتولید: سیدمحمدرضا وزیری، مدیر تدارکات: رضا دهقان، مشاور رسانه: سمیرا افتخاری.

نظرات