بازیگر نقش فاطمه در سریال احضار کیست + عکس ها و اینستاگرام

0

“بازیگر نقش فاطمه”، در سریال احضار کیست؟ بازیگر نقش فاطمه, مادر زهره, یکی از بازیگران کمتر شناخته شده سینما و تلویزیون یعنی مریم یوسف, است که این شب ها او را در (سریال احضار رمضان ۱۴۰۰) می بینیم. در ادامه به معرفی کامل این بازیگر و سوابق هنری وی میپردازیم.

بازیگر نقش فاطمه در سریال احضار کیست + عکس ها و شرح سوابق

بیوگرافی مریم یوسف بازیگر نقش فاطمه در سریال احضار کیست

گفتنی است سریال احضار بهروز افخمی از شبکه یک در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ در حال پخش است و بازیگر نقش (فاطمه) نظر مخاطبان را جلب کرده در ادامه با یکی از بازیگران زن سریال احضار یعنی مریم یوسف آشنا شوید.

مجله حرف تازه – مریم یوسف متولد ۵ مرداد سال ۱۳۶۰ در گیلان،بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. از تحصیلات این چهره اطلاعی در دست نیست.

مریم یوسف در خانواده ۵ نفره با یک خواهر و یک برادر به دنیا امده، پدرش امیر یوسف و برادرش حسن یوسف هر دو خلبان هستند، برادرش ازدواج کرده و صاحب فرزند است و یک خواهر به نام مونا دارد. خودش تنها عضور خانواده است که وارد حرفه سینما و بازیگری شده است.

مریم یوسف در کنار بازیگرانی چون: رضا توکلی، نسرین نکیسا “معصومه”، مرتضی کاظمی ، آدرینا صادقی “مائده” و مینو آذرمگین نقش زهره ” ، دینا هاشمی “سوسن” و افسانه چهره‌آزاد “مینو”، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی “بهروز”، غزال نظر “رها” و درسا بختیار “مهتاب” و مریم سرمدی “شیده” و … ایفای نقش میکند.

مریم یوسف بازیگر نقش فاطمه در سریال احضار کیست

وضعیت ازدواج و همسر مریم یوسف

درباره ازدواج و مجرد و بودن این خانم بازیگر اطلاعاتی در دست نیست، اما در برخی منابع اشاره ای به متاهل بودن ایشان کرده اند و صفحه شخصی این چهره در اینستاگرام با نشانی maryaam.yousef فعال است

فیلم ها و سریال های این بازیگر

یوسف بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و تاکنون آثاری چون نمایش مکبث و نمایش عروسکی آهای تو دیگه کی هستی و همچنین نمایشنامه خوانی سمفونى درون بطری به کارگردانی حمد داودی و … فعالیت داشته است

در کارنامه هنری این سریال های پرستاران و سریال پرگار و فیلم سینمایی بچه های جسور به کارگردانی حجت الله سیفی در سال ۱۳۹۱ و صداهای خاموش و … دیده میشود.

بازیگر نقش فاطمه در سریال احضار کیست + عکس ها و اینستاگرام

بازی مریم یوسف در سریال احضار

اسم بازیگر نقش مادر زهره در سریال احضار

جدیدترین سریال مریم یوسف در سال ۱۴۰۰ در ماه رمضان به نام سریال احضار علیرضا افخمی در نقش فاطمه “مادر زهره” با بازی مینو آذرمگین و “حامد” با بازی «مهرزاد جعفری» و زندایی “مائده” با بازی «آدرینا صادقی» است که سومین همکاری این بازیگر با علیرضا افخمی کارگردان است.

عکس های جدید مریم یوسف بازیگر شمالی

بازیگر نقش فاطمه مادر زهره در سریال احضار کیست؟

نظرات