بیوگرافی «برنا خورشیدی» مجری ترکیه ای برنامه رفیق و همسرش + عکس های خانوادگی و شغل

0

“برنا خورشیدی”، یکی از مستندسازان و گردشگران و مجریان ترکیه ای است, که از ۶ سال پیش به ایران مهاجرت کرده مقیم ایران است در ادامه با زندگینامه و بیوگرافی «برنا خورشیدی» و همسرش به همراه زندگی شخصی و هنری و ماجرای ازدواج و سوابق هنری و عکس ها و ماجرای اجرای برنامه رفیق در شبکه امید را به همراه پیج اینستاگرامش مشاهده کنید. با ما همراه باشید

بیوگرافی «برنا خورشیدی» مجری ترکیه ای و همسرش + علت مهاجرت به ایران و عکس ها

 

بیوگرافی برنا خورشیدی

برنا خورشیدی, متولد کشور ترکیه, مستندساز و گردشگر و مجری است که از پنج سال پیش از کشود ترکیه مهاجرت کرده و حالا در ایران زندگی میکند.

او به تازگی فارسی را یاد گرفته، اما بطور کامل هنوز تسلط پیدا نکرده و به تازگی برنامه رفیق ویژه برنامه افطار شبکه امید در ماه رمضان ۱۴۰۰ را اجرا میکند.

آغاز فعالیت حرفه ای برنا خورشیدی

برنا خورشیدی هیچ آموزشی برای اجرا نداشته و خودش را مستند ساز و گردشگر می داند

اولین اجرای وی در مسابقه ناهار فامیلی در شبکه افق رقم خورد و حالا در جدیدترین مجریگری اش در ماه رمضان ۱۴۰۰، اجرای برنامه رفیق از شبکه امید بر عهده دارد

بیوگرافی «برنا خورشیدی» مجری ترکیه ای برنامه رفیق و همسرش + عکس های خانوادگی و شغل

همسر برنا خورشیدی کیست

برنا بعد از آشنایی با یک جوان ایرانی در ترکیهف تصمیم میگیرد با او ازدواج کند و به گفته خودش با سختی و دشواری های زیاد به عشقش میرسد و با همه موانع با وی ازدواج میکند و اکنون ۶ سال است که با همسرش در ایران زندگی میکند.

فعالیت مدلینگ

او از زمانی که به ایران مهاجرت کرده به عنوان مجری در شبکه های افق و امید مجری بوده و علاوه بر آن در زمینه مدلنیگ برای عکس های با حجاب و پوشاک و مدل عروس با حجاب فعالیت میکند.

همسر برنا خورشیدی کیست

برنا خورشیدی مجری برنامه رفیق شبکه امید

دلیل انتخاب من به عنوان مجری برنامه رفیق ، اهل ترکیه بودن و مهاجرتم از ترکیه به ایران بود.

من برای اجرا هیچ آموزشی ندیدم. همچنین حرف‌ های زیادی برای گفتن در برنامه دارم؛ اما به دلیل اینکه با زبان خودم اجرا نمی‌ کنم، برخی از جملاتم ناقص می‌ ماند. البته من پنج سال پیش به ایران آمدم و به تازگی زبان فارسی را آموخته ام؛ بنابراین اگر اشتباهی هم در کلمات داشته باشم به من خرده نمی‌ گیرند.

فعالیت در زمینه اجرا

فعالیت به عنوان مجری را در ذهن نداشتم؛ اما اگر از این به بعد هم پیشنهاد اجرا به من داده شود و توانایی انجام آن را داشته باشم، قبول می‌ کنم. من بیشتر خودم را مستندساز و گردشگر می‌ دانم.

من قبل از برنامه رفیق در مستند مسابقه ناهار فامیلی در شبکه افق مجری بودم! امیدوارم روزی بتوانم از فرهنگ‌ های مختلف ایران، با زبان فارسی مستند بسازم.

بیوگرافی و عکس های «برنا خورشیدی» مجری و مستندساز و گردشگر ترکیه ای

لهجه خاص در اجرا

بازخورد مردم و دوستانم تا به حال مثبت بوده است. مخاطبان انرژی مثبت می‌ دهند و از لهجه من خوششان می‌ آید.

حرفی که برخی از دوستان به من زدند، این بود که اجرایم رو به پیشرفت است. من الگویی برای اجرا ندارم و تا الان توجهی به نوع بیان مجری‌ های مختلف نداشتم.

گفتنی است که برنامه رفیق به تهیه کنندگی محمد حسین حیدری، ویژه برنامه افطار از شبکه امید است که به موضوع مهاجرت و دلایل خروج بعضی از افراد از کشور و بازگشت آنها می‌پردازد و در ۳۰ قسما هر شب روی آنتن میرود و تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ ادامه دارد

این برنامه با حضور مهمانانی از چهره های فرهیخته به صورت گفتگو محور است که بنا به دلایلی از کشور مهاجرت کردند و مجددا به کشور بازگشته اند.

اینستاگرام برنامه خورشیدی مجری شبکه امید و افق

ویژه برنامه سحر برنامه رفیق با اجرای حجت الاسلام رضوانی از شبکه امید پخش میشود که به موضوع تبلیغ معارف دینی در خارج از کشور پرداخته میپردازد و بخش گفتگوی تنهایی ،به نوع مناجات های خودمانی نوجوانان با رفیق الهی در خلوت های تنهایی است

برنامه رفیق به تهیه کنندگی محمدحسن حیدری از چهارشنبه ۲۵ فروردد ین ۱۴۰۰ هر روز یک ساعت قبل از اذان مغرب و یک ساعت قبل از اذان صبح تا پایان ماه مبارک رمضان پخش می شود.

اینستاگرام برنا خورشیدی

این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارد و صفحه شخصی او با نام وی در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید با نشانی ذکر شده سری به پیج وی بزنید.

نظرات