دینا هاشمی و نازنین هاشمی خواهر هستند؟ چه نسبتی با هم دارند؟

0

دینا هاشمی و نازنین هاشمی خواهر هستند؟ چه نسبتی با هم دارند؟,(دینا هاشمی) و (نازنین هاشمی) چه نسبتی دارند؟ و آیا با هم خواهر هستند و یا نسبت فامیلی دارند و دختر عمو هستند را در ادامه به مطلب میپردازیم.

دینا هاشمی و نازنین هاشمی خواهر هستند؟ چه نسبتی با هم دارند؟

دینا هاشمی و نازنین هاشمی خواهر هستند؟

«دینا و نازنین هاشمی» از بازیگران اصلی و کلیدی سریال احضار علیرضا افخمی هستند که این شب ها آنها را در شبکه یک در قالب سریال ماورایی و ترسناک به نام احضار به کارگرانی علیرضا افخمی می بینیم .

تشابه فامیلی این دو بازیگر که اولیت تجربه خود را در سریال تلویزیونی به نمایش گذاشتند، این گمان را برای کاربران و بینندگان تلویزیون پیش اورده که آنها با هم خواهر و یا دختر عمو هستند، در صورتیکه این چنین  نیست و تنها تشابه فامیلی بین دینا هاشمی و نازنین هاشمی وجود دارد.

زیرا هیچ عکسی و اشاره ای به نسبت فامیلی با هم در صفحه شخصی خود نکردند و این حدس و گمان بیشتر میشود که این دو بازیگر با هم فامیل نبوده و نسبتی ندارد

دینا هاشمی و نازنین هاشمی چه نسبتی دارند؟

گفتنی است که دینا هاشمی, متولد ۲۱ فروردین, بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون است و از دانشجویان دانشگاه سوره در رشته تئاتر است که پیش از این، در تئاتر فعالیت داشته و در چند نمایش نیز نقش آفرینی کرده است.

و نازنین هاشمی، متولد ۱۹ مرداد ۱۳۷۶ در تهران است که بر خلاف فعالیت اخیرش در سینما و تئاتر و در عرصه بازیگری، در رشته شیمی تحصیل کرده و دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی شیمی است. او دانش آموخته کلاس های آزاد بازیگری است و جدی ترین کار هنری او سریال احضار است.

این دو بازیگر در کنار بازیگرانی چون: رضا توکلی، نسرین نکیسا “معصومه”، مرتضی کاظمی ، آدرینا صادقی “مائده” و مینو آذرمگین “زهره” و افسانه چهره‌آزاد “مینو”،خیام وقار کاشانی “بهروز”، غزال نظر “رها” و درسا بختیار “مهتاب” و مریم سرمدی “شیده” و مریم یوسف “فاطمه” و … می باشد و داستان درباره مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی هستند و با سوسن و شکیبا، به شمال میروندکه حوادث تلخی رخ میدهد و محسن میمیرد و مائده روح محسن را احضار میکند و ..

 

 

 

نظرات