بازیگر نقش بهنوش در سریال نقطه چین کیست + بیوگرافی

0

“ساناز سماواتی″ بازیگر نقش بهنوش در (سریال نقطه چین) است که نقش زن کوروش را در این سریال بازی میکند،در این پست برای شما عزیزان، بیوگرافی و جزییات زندگی شخصی و حرفه ای ساناز سماواتی، بازیگر (نقش بهنوش) در سریال نقطه چین را آماده کرده ایم. با مجله حرف تازه همراه باشید.

بازیگر نقش بهنوش در سریال نقطه چین کیست بیوگرافی و عکس اینستاگرام ساناز سماواتی

بیوگرافی ساناز سماواتی بازیگر نقش بهنوش در سریال نقطه چین

مجله حرف تازه – ساناز سماواتی متولد فروردین ۱۳۵۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فارغ‌ التحصیل مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۵ است.

بازیگر نقش بهنوش در سریال نقطه چین کیست بیوگرافی و عکس اینستاگرام ساناز سماواتی

سوابق بازیگری

بعد از طی یک دوره بازیگری در کلاس های آزاد؛ بازی در سینما را از سال ۱۳۷۳ با فیلم حامی به کارگردانی «قدرت الله صلح میرزایی» آغاز کرد.

علاوه بر ورزش و مطالعه فعالیت‌هایی در سازمان مردم‌نهاد در زمینه حمایت از حیوانات خانگی دارد.

ساناز سماواتی تاکنون در فیلم و سریال هایی چون داستان یک زندگی روزهای پرماجرا,ضیافت  ,شن های کف رودخانه ,محاکمه ,تولدی دیگر پشت دریاها, مسافر, نود شب مهران مدیری ,دردسرهای طلایی ,زیر آسمان شهر (سری سوم) مهران غفوریان در نقش شب, محکومین, خانه مادری ,سریال زندگی شگفت انگیز است و سریال محرمانه…. ایفای نقش کرده است.

بازیگر نقش بهنوش در سریال نقطه چین کیست + بیوگرافی

وضعیت ازدواج و همسر ساناز سماواتی

هومن حسین نژاد تدوین گر سینما و تلویزیون ، مدیر تولید و هماهنگی در دنیای سینما و تلویزیون ، همسر ساناز سماواتی است و این زوج پسری به نام برسا دارند.

بیوگرافی بازیگر نقش بهنوش در سریال نقطه چین

ساناز سماواتی در سریال نقطه چین در نقش بهنوش خواهر بامشاد و زن کوروش با بازی سیامک انصاری در کنار بازیگرانی چون: سعید پیردوست سیامک انصاری مهران مدیری ،رضا شفیعی‌جم، سحر ولدبیگی، سحر جعفری جوزانی، یوسف پشندی ،ساعد هدایتی، شقایق جودت ،شیوا بلوریان محمدرضا هدایتی ،سحر درویش زاده و … حضور دارد.

سریال ایرانی به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمید آقاگلیان و مجید آقاگلیان است. این سریال محصول سال ۱۳۸۲ و در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده است. سریال نقطه چین که اولین بار در سال ۸۲ از شبکه سوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن صدا و سیما برود

بیوگرافی ساناز سماواتی بازیگر نقش بهنوش در سریال نقطه چین

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکسهای سحر جعفری جوزانی 

سریال نقطه چین روایتگر دو باجناق به نام‌های اردل و بامشاد در شرکت منچولباف (مرکز نهادینه‌سازی چالشها و لوازم بهینه‌سازی امور فرهنگی) که متعلق به پدر زن آن‌ها است با یکدیگر همکار هستند.

این سریال در فروردین ۱۴۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شد.

عکس جدید ساناز سماواتی و همسر و پسرش

عکس جدید ساناز سماواتی و همسر و پسرش

پیج اصلی اینستاگرام ساناز سماواتی

پیج اصلی و صفحه شخصی این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی
sanaz_samavatiii در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید جدیدترین اخبار و عکس های ساناز سماواتی را پیگیری کنید.

نظرات