عواملی که باعث جذب و علاقه دیگران به شما می شود

0

عواملی که باعث جذب و علاقه دیگران به شما می شود

علاقه دیگران به شما و عواملی که باعث جذابیت میشود : در مورد علاقه دیگران به جذاب بودن یک فرد چه میدانید ؟ منظور از جذابیت یک فرد چیست ؟ کدام جذابیت ها در افراد ماندگار و مورد علاقه دیگران هستند ؟ اینها سوالاتی هستند که شاید در طول روز به ذهن شما هم خطور کرده باشد. ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه برای شما در مورد جذابیت افراد مطالبی را اماده کردایم.

علاقه دیگران

بستگی دارد که شما جذابیت را چگونه معنا کنید , ملاک علاقه دیگران و جذاب بودن چیست ؟ آیا فقط از شکل ظاهری جذابیت را معنی میکنید یا باطن فرد نیز مهم است؟

ما باید در طول زندگی یاد بگیریم طوری رفتار کنیم که نه تنها مورد قبول خودمان باشد بلکه این رفتارها و شخصیت مورد تایید جامعه نیز باشد , بستگی به این دارد که چگونه رفتار می کنیم و چگونه با دیگران کنار می آییم خیلی وقتها آنطور که باید با مردم برخورد صحیح نداریم ما می گوییم می خواهیم دیگران ما را همین طور که هستیم دوستمان داشته باشند. این بدان معناست که ما کارهای را که باید انجام بدهیم نمی دهیم و قصد تغییر دادن راه و روش خود را نیز نداریم خیلی راحت می گوییم چرا نمی توانند من را همین طور که هستم بپذیرند و دوست داشته باشند؟

واقعیت این است که برای انکه دوستمان بدارند باید دوست داشتنی باشیم. پس باید با تغییراتی در زندگی خود کاری کنیم که فرد مورد علاقه تان به شما علاقمند شود.

راههای جذب دیگران

به بهترین شکل خودتان باشید

اگرچه یک فرد شما را برای کسی که واقعا هستید و باطنتان دوست دارد ،اما آگاهی و تمرکز شما به خودتان کمک خواهد کرد که یک شکل ظاهری مناسب را حفظ کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

شباهت ها

طبق نظر بسیاری از روان شناسان بیشتر مردان و زنانی که شباهت بیشتری به یکدیگر دارند به سمت یکدیگر جذب می شوند این شباهت ها به نوع تصور و برداشت این افراد از زندگی بستگی دارد.

شوخ‌ طبعی

شوخ‌ طبعی بسیار مهم است، به ویژه اگر مردی هستید که با یک زن قرار ملاقات دارد. مطالعه‌های فراوان نشان داده است که خانم‌‌ها، بیشتر جذب مردانی می‌شوند که آنها را می‌خندانند. منطقی است، زیرا خنده احساس خوبی در فرد ایجاد می‌کند.

علاقه دیگران

طرز برخورد

برخورد و نحوه ارتباط دو طرف با یکدیگر در حفظ آن رابطه تأثیرگزار است تأثیرات این واکنش ها بسیار مهم است و توجه کردن به درخواست های طرف مقابل می تواند محبت و علاقه بیشتری را ایجاد کند.

از حرف‌‌های بیهوده پرهیز کنید

مثالا پرسیدن اینکه چند خواهر و برادر دارید؟ روش جالبی برای شروع نخستین قرار ملاقات نیست. بنابراین بهتر است که پرسیدن این سوالات اساسی را به فرصت‌‌های بعدی موکول کنید.

ارتباط چشمی

ارتباط چشمی می تواند به داشتن رابطه ای قوی تر به شما کمک کند و عشق و علاقه بیشتری را در دو طرف ایجاد خواهد کرد گروهی از روان شناسان با بررسی و تحقیق در پیرامون تأثیرات ارتباط چشمی آن را تأثرگزار قلمداد کردند.

نکات مثبت

یک یا چند نکته مثبت و ارزشمند را در طرف مقابل شناسایی و برجسته سازید و با تحسین صادقانه به جهت وجود آن امور مثبت، ارتباط خود را با وی محکم سازید و هیچ گاه رابطه خود را با نکته ای منفی آغاز نکنید.

شنونده خوب بودن

بکوشید شنونده خوبی باشید و زمینه ای فراهم آورید که دیگران درباره خود، برای شما حرف بزنند. اگر کسی احساس کند شنونده خوبی برای سخنان خود یافته است، به راحتی می تواند افکار و احساسات خود را به او منتقل کند و به ایجاد ارتباط با او اقدام کند.

بدانید که چه می خواهید

وقتی بدانید که از طرف مقابل خود چه می خواهید، نه تنها کاندیدهای احتمالی را بررسی می کنید بلکه قطعیت بیشتری هم در کارتان دارید. با این کار نشان می دهید که ناامید و بیچاره نیستید. و این شما هستید که قدرت دارید و انتخاب به عهده شماست. و وقتی قدرت دست شما باشد، این طرف مقابلتان است که دنبالتان می افتد.

نظرات