بیوگرافی و عکس های شراره رخام بازیگر

1

بیوگرافی و عکس های شراره رخام بازیگر

بیوگرافی شراره رخام

شراره رخام (زادهٔ ۱۷ مرداد ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر ایرانی است. او دارای مدرک لیسانس زبان روسی از دانشگاه آزاد و همچنین لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی است.

شراره رخام فارغ التحصیل رشته تدوین از مرکز آموزش فیلمسازی نیز می باشد و دوره های بازیگری را در کارگاه های آزاد گذرانده است، از همین کلاس ها به فیلم عروسک کاغذی در سال ۱۳۷۴ معرفی شد.

بازی او در اپیزود اول فیلم نسل سوخته در سال ۱۳۷۹ او را به عنوان بازیگری توانا معرفی کرد اما بازی وی در مجموعه فقط بخاطر تو در رمضان سال ۱۳۸۲ باعث شهرت وی شد.

جدیدترین سریالی که شراره رخام در آن حضور دارد سریال همسرایی است که بزودی از تلویزیون پخش خواهد شد

شراره رخام

خانواده شراره رخام

پدرش فوت کرده و یک برادر و یک خواهر دارد.

همسر شراره رخام

فرهاد قریب (غریب) (استیون راش)فیلمنامه نویس و مستندساز ایرانی-آمریکایی ساکن لس آنجلس که در سینمای هالیوود فعالیت دارد

شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون گفت:بهترین عیدی ام را از همسر سابقم که یک بلیت مسافرت به جزایر هاوایی بود دریافت کردم.

شراره رخام

علت طلاق شراره رخام

شراره رخام بعلت اینکه همسرشان باید میرفتن امریکا و او راضی نبود با همسرش برود دوستانه از وی طلاق گرفتن و هنوز هم با ایشان در ارتباطند.

آدرس پیج اینستاگرام شراره رخام : @sharareh.rokham

فیلم شناسی شراره رخام

سینما

آرزوهای ناتمام(۱۳۹۵)
فیلسوف‌های احمق (۱۳۹۴)
لاله‌های واژگون (۱۳۹۴)
غراله (۱۳۹۳)
صفر (۱۳۹۳)
مبارزان کوچک (۱۳۹۲)
آژانس ازدواج (۱۳۸۹)
زنان ونوسی مردان مریخی (۱۳۸۹)
سرزمین آرزوها (۱۳۸۵)
پل سیزدهم (۱۳۸۳)
چشمان سیاه (۱۳۸۱)
غوغا (۱۳۸۱)
سمفونی تاریک (۱۳۷۹)
دختران انتظار (۱۳۷۸)
عروس کاغذی (۱۳۷۴)

تله فیلم

کودکی برای من
سال‌های حادثه (۱۳۹۱)
رمز عبور (۱۳۹۱)
راز پیرمردها (۱۳۸۹)
یه قندون نمک (۱۳۸۹)
فراموشی (۱۳۸۸)
مهره سوخته

مجموعه تلویزیونی

تلنگر (۱۳۹۱)
همسایه دنا (۱۳۹۰)
کلانتر ۲ (۱۳۸۴)
فقط به خاطر تو (۱۳۸۲)
پول کثیف (۱۳۸۲)
آتش و شبنم (۱۳۸۲–۱۳۷۹)
مسافر (۱۳۷۸) (کارگردان جواد اردکانی)

شبکه نمایش خانگی

مبارزان کوچک (۱۳۹۱)
نیم‌کیلو باش، مرد باش (۱۳۹۱)
در آرامش
کات کلانتری (۱۳۹۰)
ورشکسته‌ها (۱۳۸۹)

تئاتر

گاس نوشته عباس عبدالله زاده. به کارگردانی فرشاد یاری سال۱۳۹۵

شراره رخام

مصاحبه با شراره رخام

شراره رخام پس از تخلیه ژل لب هایش

او می‌گوید اشتباه کردم و پشیمانم، اما از پشیمانی‌اش خوشحال است.حالا از اینکه راضی است و می‌خواهد از تجربیاتش بگوید تا کسی مثل او پشیمان نشود.شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون بعداز تزریق ژل لب حالا به قول خودش ازشر آن ژل راحت شده و خیلی هم از ظاهرش راضی است.ظاهری که جامعه ما بیشتر می‌پسندد و البته او را خوشحال تر از قبل می‌کند.

متاسفانه من سال ۸۳ ژل لب تزریق کردم.آن زمان ژلهای پاژ بود.این ژلهای پاژ زمان طولانی در لب باقی می‌ماند و تا تخلیه نکنید خودش از بین نمی‌رود و تا آخر عمر هست ولی این ژلهای جدید زمان دارد و بعد از سه تا شش ماه از بین می‌رود.آن زمان از شانس بد من فقط ازاین ژلها استفاده می‌شد.به همین دلیل عملی بود که ریسک بالایی داشت و باید دکتر مطمئنی پیدا می‌کردم تا این ژل را تخلیه کند که خدا را شکر توانستم این عمل را انجام بدهم و از شر این ژل راحت شوم.

اینکه گفته می‌شد به خاطر آن ظاهر کمتر برای بازی در فیلم و سریال پیشنهاد داشتید درست است؟

بله.چند سریال تاریخی به من پیشنهاد شد که خب می‌گفتند مثلا درچند صد سال گذشته هیچ زنی ظاهر این چنینی نداشته است.حرفشان منطقی ودرست بود من هم قبول کردم.من به کارگردانها حق می‌دادم.درست است آن زمان خیلی نارحت می‌شدم، اما حالا خیلی خوشحالم.خوشحالم که ناخودآگاه و ناخواسته تبدیل به تریبونی شدم که کسی سراغ این کار نرود.

نظر شراره رخام درخصوص صحبت های لیلا حاتمی

شراره رخام درخصوص صحبت های لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین و حاشیه‌های بوجود آمده پس از آن گفت: در خصوص لیلا حاتمی در جشنواره برلین احساس می‌کنم این نوع واکنش‌ها و صحبت‌ها کاملاً مقطعی و گذرا است.

وی در همین راستا ادامه داد: من اکثر مواقع ترجیح می دهم نظراتی این چنین در مجامع ندهم. باید دید آیا واقعاً برخی صحبت‌ها کمک می کند و یا بلعکس باعث بدتر شدن شرایط می شود.

بازیگر “آرزوهای ناتمام” ادامه داد: مهم ترین نکته در برخی اظهار نظرات این است که من هنرمند و یا هر شغل دیگری بدانم چه سوء‌استفاده هایی از آن نظر می شود. من هنرمند باید بدانم کجا دارم در مورد چه موضوعی حرف میزنم. آیا حرفی که می زنم دردی را دوا می کند و یا نه صرفاً خوراک حاشیه سازی برخی رسانه های داخلی و خارجی می شود.

وی با اشاره به حاشیه‌سازی رسانه ها از برخی اظهار نظرات افزود: من به عنوان یک بازیگر باید در ابتدا هر نظری را در هر جایی ندهم و در ضمن حواسم باشد که اگر در مکانی امکان سوء استفاده از نظرم هست آن نظر را بیان نکنم.

عکس های شراره رخام

شراره رخام

شراره رخام

شراره رخام

شراره رخام

شراره رخام

شراره رخام

شراره رخام

شراره رخام

شراره رخام

شراره رخام

شراره رخام

شراره رخام

شراره رخام

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های شراره رخام بازیگر

  1. زهرا گفت:

    باسلام. خانم شراره رخام واقعا یکی از بازیگران بدون حاشیه و سنگین و متین سینما و تلویزیون هستند و واقعا چادر ب زیباییش افزوده ( در فیلم پارتان اگه اشتباه نکنم .) موفق باشی خانم مهربون و جذاب و باشخصیت : خانم رخام

نظرات