بیوگرافی و عکسهای مهرانه به نهاد بازیگر سریال کوبار

0

بیوگرافی و عکسهای مهرانه به نهاد بازیگر سریال کوبار

بیوگرافی مهرانه به نهاد

مهرانه به نهاد متولد ۱۳۶۲زاده شهرستان لنگرود یکی از شهرهای استان گیلان میباشد.

تخصص اصلی وی بازیگری و طراحی صحنه میباشد و کارشناس ارشد بازیگری است. شروع فعالیت ایشان از سال ۱۳۷۲ بوده و ایشان تجربه بازی در بیش از ۴۰ نمایش، بیش از سی کار تصویر و بازیگری در رادیو دارند. از کارهای تئاتر میتوان به نبرد ومده آ،خاطره ای نداشتم حتی اگر هزار سالم بود ، رعنا و … اشاره کرد.

مهرانه به نهاد

همسر مهرانه به نهاد

این خانم هنرمند در حال حاضر مجرد می باشند.

مهرانه به نهاد

تحصیلات مهرانه به نهاد

رشته تحصیلی وی بازیگری بوده و توانسته فوق لیسانس بازیگری را از دانشگاه تهران دریافت نماید و همچنین دارای مدرک دکوراسیون و طراحی صحنه نیز می باشد.

شروع بازیگری مهرانه به نهاد

از بازیگران زن ایرانی که هنر را به صورت رسمی در سال ۱۳۷۲ آغاز نموده است و  اولین اثر ایشان برای بازیگری در سال ۱۳۸۳ در شبکه استانی بوده است.

بازیگری را با تئاتر و نمایش شروع کرده و تا کنون ۴۰ نمایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده همچنین مدتی در رادیو فعالیت کرده و سپس وارد تلویزیون شده است.

اولین اثر حرفه ای وی که با بچه های حرفه ای تهران بوده اند بازی در مقابل آقای شکیبایی بوده است.

فیلم های معروفی که این خانم هنرمند به ایفای نقش پرداخته است می توان به سریال پایتخت ۲ و معمای شاه اشاره کرد.

شاید در نقش های اول و پررنگی حضور نداشته اما در کاراکترهای که به او سپرده اند توانسته بسیار خوب عمل کنند.

آخرین کار این بازیگر ، بازی در فیلم تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده می باشد.

ایشان علاوه برا بازیگری در رادیو گیلان نیز فعالیت دارند.

همچنین به گفته خودشان قبلا در زمان دانشجویی در رادیو نمایش و جوان رادیو تهران نیز بوده اند.

درخشش در این عرصه مورد توجه فیلمسازان زیادی قرار گرفته بر اعتقاد برخی از کارشناسان به خاطر اینکه به اصطلاح پارتی نداشته پیشنهادات بازیگری به او داده نمی شود اما باید به این نکته توجه داشت که او پیشنهاد فیلم و سریالی را که کیفیت پایینی دارد را قبول نمی کند که می توان یکی از دلایل مهم او به دلیل کم کار بودن در عرصه هنر قلمداد کرد.

مهرانه به نهاد

مهرانه به نهاد استاد دانشگاه

به دلیل تحصیلات عالیه که در رشته بازیگری سپری کرده است به خوبی تکنیکها و مهارتهای این کار را می داند برای همین منظور در دانشگاه فعالیت کرده و استاد دانشگاه می باشد و در رشته بازیگری و طراحی صحنه تدریس می کنند. او را می توان از باسواد ترین هنرمندان سینما و تلویزیون به شمار آورد.

وی به عنوان مدرس بازیگری و طراحی صحنه فعالیت دارد و همچنین حضور در هیئت بازبینی جشنواره ها و داوری برخی از پایان نامه های بازیگری زیر نظر وزارت ارشاد در استان گیلان هم بر عهده اوست.

بازی در سریال کوبار

جدیدترین کار تلویزیونی رو سریال کوبار ساخته فریدون حسن پور است سریالی که از فروردین سال ۱۳۹۷ از شبکه اول سیما بر روی آنتن تلویزیون رفت.

در این مجموعه بازیگران مطرحی همچون کامبیز دیرباز و سیروس گرجستانی و مهشید مرندی کهن و ریحانه رضی و آزیتا ترکاشوند و امیر نوری و مهران غفوریان و ارمیا قاسمی نقش آفرینی می کنند و می‌تواند تجربه بسیار خوبی برای خانم مهرانه به نهاد باشد.

عکس های مهرانه به نهاد

مهرانه به نهاد

مهرانه به نهاد

مهرانه به نهاد

مهرانه به نهاد

مهرانه به نهاد

مهرانه به نهاد

مهرانه به نهاد

 

نظرات