صحبتهای بهروز افخمی درباره کرونا و زدن ماسک جنجالی شد + فیلم کامل

0

فیلم اظهارات جنجالی و صحبتهای بهروز افخمی درباره کرونا و زدن ماسک در جشنواره فیلم فجر ۹۹ را بشنوید.

فیلم حرفهای جنجالی بهروز افخمی درباره کرونا و زدن ماسک

فیلم صحبتهای بهروز افخمی درباره کرونا و زدن ماسک

بهروز افخمی، کارگردان سینما و‌ مجری تلویزیون حاشیه ای جدید ایجاد کرده و با اظهارات عجیب باعث عصبانیت کاربران شد. او درباره کرونا و زدن ماسک صحبت های عجیبی زده که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه فیلم کامل صحبت های عجیب و جنجالی وی و واکنش کاربران را بشنوید.

بهروز افخمی که پیش از این اجرای بر نامه هفت را بر عهده داشت، درباره جشنواره فیلم فجر و نحوه برگزاری آن در دوران شیوع کرونا گفت؛ «تعطیل کردن سینماها و مدارس و تحمیل کردن ماسک به مردم کار غلطی بوده است.»

افخمی با اشاره به اینکه این سیاست‌ها در آمریکا تعیین شده و ایران “کاسه داغتر از آش” شده گفت: “برنامه جهانی وحشت که احتمالا با اهداف سیاسی در آمریکا و انگلیس طراحی شده در ایران طوری اجرا شد که به اصطلاح ما کاسه داغتر از آش شدیم.”
آقای افخمی کاش به احترام دیگران، ماسک می‌زدید!

جنجالی شدن حرفهای بهروز افخمی کارگردان

به گزارش مهر: اظهارات عجیب بهروز افخمی در حاشیه حضور در جشنواره فیلم فجر، چالش‌های کرونایی این رویداد سینمایی را وارد فاز تازه‌ای کرد.

او گفت: «نه تنها نفس برگزاری جشنواره بد نبوده بلکه اساساً تعطیل کردن سینمای ایران کار بسیار غلطی بوده است. تحمیل ماسک به مردم کار بسیار غلطی است.

تعطیلی مدارس و تبدیل کردن بچه‌ها به زندانی در خانه‌ها کار غلطی است. این برنامه جهانی وحشت که احتمالاً با اهداف سیاسی در آمریکا و انگلیس طراحی شده، در ایران به‌گونه‌ای اجرا شده است که گویی کاسه داغ‌تر از آش شده‌ایم.»

بهروز افخمی بدون ماسک در فضای جشنواره حاضر و در مقابل دوربین یک رسانه به طرح دیدگاه‌های خود علیه لزوم استفاده از ماسک می‌پردازد، فی‌نفسه رفتاری غلط و غیرقابل دفاع است.

آسیب‌شناسی، نقد و حتی رد اظهارات بهروز افخمی درباره کرونا را طبیعتاً باید به کارشناسان این حوزه واگذاشت اما نمی‌توان بر رفتار غیراصولی این فیلمسازی در حین حضور در مهمترین رویداد سینمایی کشور، چشم‌پوشی کرد.

حضور افخمی بدون ماسک در جشنواره فیلم فجر ۹۹

حضور افخمی بدون ماسک و رعایت ملاحظات بهداشتی در محل برگزاری جشنواره فیلم فجر، علاوه‌بر به خطر انداختن سلامت اطرافیان، کلیت برگزاری این رویداد را هم به‌واسطه حساس شدن مسئولان و دلسوزان حوزه بهداشت با تهدید جدی مواجه خواهد کرد و بعید است به‌راحتی بتوان این تهدید را هم به طراحی آمریکا و انگلیس نسبت داد!

نظرات