ماجرای رابطه ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده

2

ماجرای رابطه ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده

ازدواج فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه : فرشاد احمدزاده که در یکی از برنامه های ویژه نوروزی به صورت رسمی گفته بود در سال ۹۷ ازدواج می کند امروز همراه با ترلان پروانه دیده شد و این ویدئو منتشر شده شاید مهر تائیدی بر حرف های این بازیکن باشد.

در عکس سلفی سرخپوشان، نشان می دهد که در دست چپ فرشاد، حلقه ازدواج قرار گرفته و این یعنی تازه داماد فوتبال ایران، بازیکن شماره ۱۰ پرسپولیس است.

اگر چه که صحت و سقم این تصویر همچنان تایید نشده است اما با توجه به صحبت های احمدزاده در یک ویژه برنامه نوروزی که خبر از ازدواجش در سال ۹۷ داده بود حالا باید منتظر ماند و دید که واقعا ازدواج این دو به طور رسمی تایید می شود یا خیر؟

هنوز هیچ گونه واکنشی از دو طرف نسبت به این خبر منتشر نشده است و باید منتظر واکنش ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده به این ویدئو و تصاویر باشیم.

 

 ازدواج فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه

ازدواج فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه

شایان ذکر است فرشاد احمدزاده (زاده ۱ مهر ۱۳۷۱ – ارومیه) بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی سابقه بازی در تیم‌های داماش گیلان، پارسه تهران، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز را دارد.و اکنون هافبک هجومی شماره ۱۰ پرسپولیس است و ترلان پروانه نیز (زاده ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز) بازیگری است که در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به عنوان بهترین بازیگر دختر شد.

فیلم زیر هم لحظه خروج این دو سلبیریتی از یک مرکز تجاری است


.
.

2 دیدگاه در “ماجرای رابطه ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده

  1. ارغوان تتلیتی گفت:

    من نفمیدم چرا، فرشاد رفت اخر سر یکی دیگ رو گرفت،خیلی ترلان رو دوست داشت که

  2. اورمولو گفت:

    من به عنوان همشهری جناب احمد زاده از اورمیه آرزوی خوشبختی و موفقیت ایشون رو دارم
    من خودم طرفدار هردوشون هستم با فیلم های ترلان خانوم هم بزرگ شدم البته هم سن و سالیم

    ولی کاش تعصبش به یه دختر ترک بود اونوقت تو دلمون جاش بیشتر بود .
    حیف…

نظرات