بیوگرافی ارمیا قاسمی بازیگر نقش ستار در سریال کوبار کیست و همسرش +‌عکس جدید

3

بیوگرافی ارمیا قاسمی بازیگر نقش ستار در سریال کوبار کیست و همسرش +‌عکس جدید

ارمیا قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. او متولد ۲۵ مهر ۱۳۶۸ در تهران بوده و با بازی در سریال آسپرین به کارگردانی فرهاد نجفی و سریال کوبار در نقش ستار شهرت زیادی پیدا کرده است همچنین در فیلم سینمایی عین شین قاف به ایفا نقش پرداخته است. ارمیا قاسمی دانشجوی انصرافی ترم ۵ رشته عمران دانشگاه سراسری و انصرافی ترم ۲ معدن می باشد، بجز بازیگری در حیطه مدلینگ نیز فعالیت دارد.ادامه بیوگرافی ارمیا قاسمی بازیگر کیست و اهل کجاست و خانواده و عکس و سوابق و آثار فیلم و سریالش را از مجله حرف تازه می خوانید

بیوگرافی ارمیا قاسمی بازیگر نقش ستار در سریال کوبار کیست و همسرش +‌عکس جدید

بازیگر نقش ستار در سریال کوبار کیست

ارمیا قاسمی بازیگر نقش ستار در سریال کوبار می باشد. او در این سریال پر نقش یک معلم به نام ستار ایفای نقش کرده و عاشق دختری به نام سودابه می شود. ارمیا مدتهاست مدیر باشگاه تکنیک برتر vip می باشد، مادرش را عشقش میدونه و میگفت خیلی باهاش رفیق بودم، متاسفانه در مرداد سال ۹۵ بخاطر بیماری مادرم رو از دست دادم

ارمیا قاسمی که با حضور در سریال “آسپرین” تبدیل به چهره‌ای شناخته شده شد، در سریال “مرد” که بعدا به کوبار تغییر نام داده بود به کارگردانی فریدون حسن پور در نقش اصلی یعنی معلم روستا بازی کرده است.

او در خصوص فعالیت‌ های خود بیان کرده بود که : در این سریال نقش معلمی را بازی می‌کنم که از سوی آموزش و پرورش استان به یک روستا منتقل می‌ شود. در این بین برای او اتفاقاتی رخ می‌ دهد که پیش برنده قصه سریال است.

بیوگرافی ارمیا قاسمی کیست

ارمیا قاسمی متولد ۲۷ مهرماه ۱۳۶۸ در تهران مدل و بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران می باشد. بجز بازیگری در حیطه مدلینگ نیز فعالیت دارد.یک برادر بزرگتر از خود بنام ایلیا دارد.

ارمیا قاسمی

خانواده

ارمیا قاسمی در خانواده ۳ نفره در تهران به دنیا امده اسیت. مرحوم مادرش کرد کرمانشاه از ایل کلهر بوده و پدرش تهرانی است یک برادر بزرگتر از خود بنام ایلیا دارد.مادر ارمیا قاسمی به نام شیدا قبادیان کلهر در سال ۱۳۹۵ به دلیل یک بیماری درگذشت.

ارمیا قاسمی

زندگی ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی بازیگر و مدل جوان با سریال آسپرین وارد عرصه بازیگری شد و با کوبار به اوج شهرت رسید. ارمیا قاسمی متولد ۲۷ مهرماه ۱۳۶۸ در تهران می باشد. از سمت مادری اصالتا اهل کرمانشاه و ایل بزرگ کلهر است اما پدرش تهرانی می باشد و تنها یک برادر بزرگتر از خود بنام ایلیا دارد. او سال ۹۵ مادرش را به خاطر یک بیماری از دست داده است.

وی تاکنون ازدواج نکرده است و مدتی پیش شایعه ای مبنی ازدواجش با الیکا خواهر الناز شاکردوست در فضای مجازی منتشر شد که شدیدا تکذیب کرد و گفت: این خانم دوست خوبمه و مدتی با هم همکاری کردیم و این باعث سوء تفاهم شده است. او با حضور در سریال آسپرین توانست به عرصه بازیگری ورود پیدا کنید و در سریال کوبار نقش اصلی این سریال را که نقش یک معلم بود بر عهده داشته ا

همسر ارمیا قاسمی کیست

مدتی پیش شایعه ای مبنی ازدواجش با الیکا خواهر الناز شاکردوست در فضای مجازی منتشر شد که شدیدا تکذیب کرد و گفت: این خانم دوست خوبمه و مدتی با هم همکاری کردیم و این باعث سوء تفاهم شده است.

ارمیا قاسمی فعلا ازدواج نکرده و مجرد میباشد.

سوابق

به مدت یک سال و شش ماه در کانون فیلمسازان جوان دوره بازیگری را پشت سر گاشته است و پس از پایان دوره از طریق دستیار قاسم جعفری برای بازی در فیلم عین شین قاف سال ۹۳ معرفی گردید که اولین کار اولین در بازیگری وی در ۵ – ۶ سکانس این فیلم شروع شد. اما وی بعد از آن با بازی در سریال آسپرین به کارگردانی فرهاد نجفی بهتر دیده ش

فعالیت ارمیا قاسمی در دنیای بازیگری با شرکت در سریال “عین شین قاف” به کارگردانی قاسم جعفری و در سن ۲۳ سالگی آغاز شد. اما وی با بازی در سریال “کوبار” به نقش معلم در سال ۱۳۹۶ به شهرت رسید.
علاوه بر بازیگری، ارمیا قاسمی از سن ۲۲ سالگی به صورت حرفه‌ای در صنعت مدلینگ نیز فعالیت می‌کند.

او درباره سوابق بازیگری خود می گوید: به مدت یک سال و شش ماه در کانون فیلمسازان جوان دوره بازیگری را پشت سر گذاشتم، پس از پایان دوره از طریق دستیار قاسم جعفری برای بازی در فیلم عین شین قاف سال ۹۳ معرفی شدم. اولین کارم در بازیگری در ۵ – ۶ سکانس این فیلم شروع شد.

دومین تجربه و شناخته شدن ارمیا با سریال نمایش خانگی آسپرین شروع شد که البته اقبال عمومی نسبت به این سریال ۱۷ قسمتی در بین مردم رخ نداد.

فعالیت در مدلینگ

فعالیت من در مدلینگ از سال ۱۳۹۰ شروع شد. من رفتم پیش یکی از دوستان واسه عکاسی چند سال پیش،عکسمو چندتاشو گذاشتم فیس بوک و دیدم دوستان لطف کردن با عکسها لایک بالا میگرفت،از چند روز بعدش بهم تو آتلیه ها پیشنهاد میشد واسه عکاسی که بعضیهاشو میرفتم.بعد چند وقت هم بهم پیشنهاد کارهای مدلینگ واسه لباس شد که خودم زیاد دوست ندارم این کار حرفه ام باشه.

من چند ساله وارد این کار شدم ولی کار اصلیم نیست و گاهی اگه کار خوبی باشه انجام میدم.کارهای دیگه هم از برندهای خوب کت و شلوار بهم پیشنهاد شد که متاسفانه بخاطر یه سری مدل تو ایران که بدون دریافت هزینه کار میکنن و برای اینکه عکسشون روی ژورنال باشه و معروف بشن حتی خودشون هم هزینه میکنن،من قبول نکردم چون توقع دارند یا بدون دریافت هزینه کار انجام بدم یا استفاده از بن.چند تا کار تیزر کردم که دیگه اونم انجام ندادم و مشغول فعالیت جدیدم هستم.

راستش نمیخوام از خودم تعریف بکنم ولی من از ۱۵ سالگی تا الان نشده که نمازمو نخونم و همیشه شکر گذار خدا هستم.

ارمیا قاسمی

نسبت فامیلی ارمیا قاسمی با ارسلان قاسمی

در برخی از سایت های اینترنتی ذکر شده است که ارمیا قاسمی عموی ارسلان قاسمی است که این مورد درست نیست و این دو هیچ رابطه فامیلی با هم ندارند.

شغل جدید

ارمیا قاسمی از سال ۱۳۸۷ تا سال ۹۲ کارش فروش عینک آفتابی بود ولی بخاطر مسائل ارزی تصمیم گرفت این کارو دنبال نکند.

ورود به تلویزیون

چهره و استعداد بازی ارمیا قاسمی در سریال آسپرین مورد توجه عوامل سریال کوبار شد، ارمیا اولین تجربه خود در تلویزیون را با نقش اولی سریال کوبار تجربه کرد که در فروردین ۹۷ از شبکه ۲ پخش می شود.

از ۱۵ سالگی با نماز

راستش هیچ وقت نمی خواهم از خودم تعریف کنم ولی از ۱۵ سالگی تا الان نمازهامو خوندم و همیشه شکر گذار خدا هستم.

بازیگر نقش پدرام در سریال آمستردام

سریال آمستردام به کارگردانی و نویسندگی مسعود قراگزلو محصول ایرانی نمایش خانگی است. داستان سریال آمستردام موضوع اجتماعی عاشقانه دارد که داستان چند دوست را روایت می‌ کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌ شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم می زند.

نقش پدرام سریال آمستردام را ارمیا قاسمی مدل جذاب کشورمان بازی می کند.

علایق

● خواننده مورد علاقه : فرزاد فرزین

● رنگ مورد علاقه : سبز

● غذا : کلا برایم زیاد فرق نمی کند

● اهل کتاب : بله، روانشناسی و رمان می خوانم

● ورزش : به غیر از بدنسازی فوتبال و کوهنوردی

بازیگر نقش آریا در سریال آسپرین

در ادامه زندگی ارمیا قاسمی که در سریال آسپیرین نقش آریا یک جوان بیماری دارد… بیماری او آلزایمر است و مورد توجه دکتری قرار می گیرد که می خواهد آزمایشاتی روی این فرد بیمار انجام دهد ولی از آنجایی که تمام عواقب سنجیده نشده بود، دچار مشکلات بدی می شود و اتفاقات عجیبی رخ می دهد و همه چیز را بر هم می ریزد…با مشخص شدن داستان کامل، تصحیح خواهد شد.

سریال آسپرین به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی فرهاد نجفی که این دومین سریال بعد از ماتادور است که وی کارگردان آن بوده است. در این مجموعه ارمیا قاسمی بازیگر نقش آریا بوده و در کنار بازیگران مشهور این سریال کسب تجربه کرده است. نقش اصلی سریال آسپرین (نیما) را علیرام نورایی بازی می کند. نیما جوانی است که با اقدامات پزشک داستان، حافظه اش دچار اختلال می شود و داستان حول محور بیماری این فرد می چرخد.

فیلم ها و سریال ها

عین شین قاف

آسپرین، ۱۳۹۴
آمستردام، ۱۴۰۱

کوبار

عکس های جدید ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی

3 دیدگاه در “بیوگرافی ارمیا قاسمی بازیگر نقش ستار در سریال کوبار کیست و همسرش +‌عکس جدید

  1. سمانه گفت:

    سلام ارمیا جون خیلی فوق العاده ای عاااااالی هستی ، عاشقتم فقط ای کاش تو سریالهای بیشتری بازی کنی،برات آرزوی موفقیت دارم

  2. تنهای تنها گفت:

    سلام ارمیا جون خیلی دوست دارم عاشقتم میخوام از نزدیک ببینمت

  3. شهرزاد گفت:

    آفرین کارت عالیه😍
    خیلی دوست دارم عشقی 😘😘😘
    فقط ای کاش تو سریال های بیشتری بازی میکردی

نظرات