بازیگر نقش کودکی لیلی در سریال در چشم باد کیست؟ بیوگرافی

0

بیوگرافی بیتا توکلی بازیگر نقش کودکی لیلا در سریال در چشم باد بازیگر «نقش بچگی لیلی در سریال در چشم باد» کیست, علت فوت (بیتا توکلی بازیگر نوجوان) چیست در ادامه با عکس ها و سوابق هنری و تاریخ و علت دقیق فوت وی در مجله حرف تازه آشنا شوید.

بازیگر نقش کودکی لیلی در سریال در چشم باد کیست؟ بیوگرافی و درگذشت

بیوگرافی بیتا توکلی بازیگر نقش کودکی لیلی در سریال در چشم باد

بازیگر تاجیک تبار بیتا توکلی متولد ۱۳۷۴ در تهران، اصالتا تاجیک تبار – او در ۲۲ شهریور ۱۳۸۴ در سن ده سالگی بر اثر تصادف درگذشت.

جزئیات مرگ

توکلی در ۲۲ شهریور ۱۳۸۴ بر اثر تصادف درگذشت.

این بازیگر نوجوان که به همراه پدر و مادر خود برای ادای نذری پس از به هوش آمدن مادرش از کما، راهی مشهد مقدس شده بودند، به هنگام بازگشت در جاده تصادف کرده و هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

بیوگرافی بازیگر نقش کودکی لیلی در چشم باد

این بازیگر تاجیکستانی در سریال در چشم باد ؛یکی از بازیگران اصلی این سریال که کودکی دختری به نام لیلی را بازی میکند که بعدها رابطه عاشقانه ای بین او و بیژن بازیگر اصلی سریال ایجاد میشود و ماجراهای تلخ و جدایی در مقطعی در بین این دو نفر بوجود می آید. در این سریال بازیگر سرشناس ارسلان قاسمی نقش کودکی بیژن را بازی میکند و در اوایل قسمت ها این دو کودک همیشه با هم هستند

بیوگرافی بیتا توکلی بازیگر نقش کودکی لیلی در سریال در چشم با

سوابق هنری

وی از سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم چتری برای دو نفر ساخته احمد امینی، وارد بازیگری شد و سپس در فیلم سام و نرگس و پل سیزدهم و زمانه

سریال در چشم باد و سریال من و پوتی که در نقش لیموآ ایفای نقش کرد. اما سرنوشت او بد رقم خورد و در یک سانحه تصادف اتومبیل در جاده مشهد در سن ۱۰ سالگی فوت کرد و پرونده بازیگری او برای همیشه بسته شد.

بیوگرافی بازیگر نقش کودکی لیلی در چشم باد

از محل دفن و خاکسپاری و قبر و مزار این بازیگر خردسال اطلاعی در دست نیست

در چشم باد سریال ایرانی به کارگردانی مسعود جعفر جوزانی است. این سریال محصول سال ۱۳۸۷ و در ژانر ملودرام تاریخی است. سریال در چشم باد اولین بار از شبکه یک سیما در پخش شد.

بیتا توکلی کجا دفن شده

این مجموعه تلویزیونی قصه زندگی خانواده‌ای است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میرزا کوچک جنگلی تا آزادسازی خرمشهر در آن به تصویر کشیده می‌شود، قصه از زمانی آغاز می‌شود که میرزا کوچک خان جنگلی، در گیلان اعلام جمهوری می‌کند و با این اقدام دوران پر حادثه تاریخ معاصر ایران آغاز می‌شود که سه دوره تاریخ ایران را بازگو می‌کند.

نظرات