بیوگرافی و عکس های جدید ندا کوهی بازیگر

0

با بیوگرافی و زندگینامه حرفه ای و شخصی ندا کوهی بازیگر و همسر و خانواده اش و عکس های جدید و جذاب اینستاگرام و فیلم ها و سریال های وی آشنا شوید.

بیوگرافی «ندا کوهی» بازیگر و همسرش + زندگینامه و اینستاگرام

بیوگرافی ندا کوهی بازیگر

ندا کوهی بازیگر ، خبرنگار، گوینده ، متولد خرداد ۱۳۶۵ در مشهد و دانش آموخته رشته بازیگری است‌ که در جدیدترین هنر بازیگری خود ، در سریال بوتیمار نقش زهرا سریال نوروز ۱۴۰۰ را در کنار بازیگران مطرحی چون مرجانه گلچین و حمید لولایی بر عهده دارد. او همچنین در فیلم شهربانو نیز ایفای نقش کرده و در این فیلم در جسنواره فجر سال ۹۹ به نمایش درمیآید.

سالهای فعالیت

از سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم کوتاه پیام دار و نمایش آدم های کاغذی در فیروزکوه وارد بازیگری شد و حالا تجربه حضور در بیش از ۲۰ نمایش را در کارنامه خود دارد

به دلیل درخشش در تئاتر؛ در سال ۱۳۹۲، کاندید بهترین بازیگر زن در جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد.

او علاوه بر بازیگری در زمینه گویندگی و ارتباطات و خبرنگاری نیز فعالیت دارد.

بیوگرافی و عکس های جدید ندا کوهی بازیگر

همسر ندا کوهی کیست

از زندگی شخصی و خصوصی این بازیگر و و ضعیت ازدواج و مجرد بودنش خبری منتشر نشده است

ورود به سینما

از سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سینمایی به کبودی یاس به کارگردانی جواد اردکانی وارد سینما شد.

او سپس در آثاری چون آسمان هشتم ، تله فیلم کویر ،کبوتر با کبوتر ، فرشته ، شهری که نمیخوابد و سریال های تلخ و شیرین ،شبهای روشن و سیگنال موجود است و …. حضور پیدا کرد.

اینستاگرام neda-kouhi

ندا کوهی بازیگر سریال نوروزی بوتیمار

او در بوتیمار نقش زهرا را بازی می‌کند و همچنین در مینی سریال شب عید کاری از سعید آقاخانی و سریال بوم و بانو نیز از دیگر کارهای این بازیگر جوان مشهدی است.

سوابق بازیگری

من با آدم‌های شناخته شده کارهای زیادی را در حوزه تصویر انجام دادم و حدود ۱۵سال است کار می‌کنم و اولین تجربه من با آقای نجف‌زاده بود.

اما به هر حال شانس دیده شدن برای من پیش نیامد، ولی همه اینها برای من تجربه بوده که باعث شده تا وقتی کنار این چهره‌ها قرار می‌گیرم با این‌که من را نمی‌شناسند، اما از کار من راضی باشند.

زندگینامه شخصی و هنری ندا کوهی

بازی در فیلم شهربانو

کوهی یکی از بازیگران اصلی فیلم سینمایی شهربانو به کارگردانی مریم بحرالعلومی در کنار فرشته صدرعاملی و بهرنگ علوی است که در سی‌و‌نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشته دارد.

بازی در فیلم بی‌صدا حلزون

از جدیدترین آثار بازیگری او علاوه بر شهربانو و بوم و بانو و بوتیمار بازی در «فیلم بی صدا حلزون» به کارگرانی بهرنگ دزفولی‌زاده در سال ۹۹ است که آماده اکران دارد.

بازی در فیلم مصلحت نظام

ندا کوهی در “فیلم مصلحت نظام” ساخته حسین دارابی در کنار بازیگرانی، چون فرهاد قائمیان، وحید رهبانی و نازنین فراهانی در سی‌و‌نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشته دارد و از بازیگران این فیلم می باشد.

بیوگرافی بازیگر نقش زهرا در سریال بوتیمار

اینستاگرام ندا کوهی

پیج اینستاگرام این بازیگر با نشانی neda_kouhi فعال است. اگر علاقه مند هستید تصاویر و فعالیت های وی را مشاهده کنید به آیدی درج شده مراجعه کنید

فیلم ها و سریال های ندا کوهی

این بازیگر جوان تاکنون در فیلم ها و سریال های چون فیلم شهربانو و سریال شب عید و پناه و آسمان هشتم و کبودی یاس و ….بازی کرده است

فیلم شهربانو (۱۳۹۸)

سریال شب عید (۱۳۹۶)

سریال بوم و بانو ۱۳۹۹

فیلم پناه (۱۳۹۵)

فیلم آسمان هشتم (۱۳۸۹)

فیلم به کبودی یاس (۱۳۸۷)

فیلم بی صدا حلزون ۱۳۹۹

فیلم مصلحت نظام۱۳۹۹

نظرات