پیام و متن ادبی تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا ۹۹ + عکس نوشته

0

با فرارسیدن ایام فاطمیه ۹۹ و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در این بخش پیام و متن سوزناک تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا ۹۹ با عکس نوشته های غمگین و مزین به نام حضرت زهرا برای عکس پروفایل و اس ام اس و پیامک و اشعار سالروز شهادت حضرت فاطمه را برای شما عزاداران این بانوی دو عالم گرداوری کردیم.

پیام و متن ادبی تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا 99 + عکس نوشته

عکس و متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا ۹۹

حضرت فاطمه زهرا (س) ۷۵ روز پس از وفات حضرت محمد (ص) به دلیل جراحات و صدمات وارده توسط عمر بن خطاب (خلیفه دوم) به شهادت رسیدند. حضرت علی (ع) ایشان را شبانه به خاک سپردند و محل دفن خانم فاطمه (س) مخفی می باشد. درباره سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دو روایت در تاریخ آمده که تاریخ اول ۱۳ جمادل الاول و دیگری ۳ جمادی الثانی می باشد که فاطمیه اول (روز ۱۳ الی ۱۵ جمالی الاول) و تاریخ دوم در فاطمیه دوم (روز ۳ الی ۵ جمادی الثانی) به عزاداری می پردازند.

عکس نوشته جدید سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

سهمش از این دنیا مگر چه بود؟ قرار دل و گیرایی دستانت، که در شکستگی‌ها، پهلوی او بود. که همان‌ها را هم برای خاطر غریبش، زیاد می‌دیدند.

پیام و متن ادبی تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا 99 + عکس نوشته

حضرت محمد (ص): فاطمه پاره تن من است. هر که او را بیازارد، مرا آزرده‌خاطر کرده است و هر که او را شاد کند، مرا خوشحال نموده است.

*****

فاطمیه که شروع می‌شود دل برای فاطمه می‌گیرد؛ تمام که می‌شود برای علی…

*******

گفتند: فاطمیه کدام است؟ کوچه و چادر خاکی چیست؟ این‌ها همه افسانه‌ای بیش نیستند. آه کشیدم و گفتم: خدا کند.

عکس پروفایل تسلیت شهادت حضرت فاطمه ۱۴۰۰

پیام و متن رسمی تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا

در تاریخ ملت‌های مسلمان و توده‌های محروم در امت اسلامی، فاطمه منبع الهام آزادی و حق‌خواهی و عدالت طلبی و مبارزه با ستم و قساوت و تبعیض بوده است./ علی شریعتی

*******

اینجا بقیع است و در مظلومیت حضرت زهرا (س) همین بس که در روز شهادتش دریغ از یک سینه زن، یک روضه‌خوان، یک عزادار…

پیام و متن ادبی تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا 99 + عکس نوشته

متن ادبی درمورد شهادت حضرت زهرای مرضیه (س)

آن شب قوی‌ترین سند غربت علی، تشییع مخفیانه و دفن شبانه دختر پیامبر و همسر امام مسلمین بود. آجرک الله یا مولای… ایام فاطمیه تسلیت باد

*******

یا فاطمه الزهرا (س) من از کوچه‌های تنگ که می‌گذرم؛ دلم خیلی برایت تنگ می‌شود!

عکس نوشته شهادت حضرت زهرا تسلیت باد

فاطمه (س) یک زن بود، آنچنان که اسلام می‌خواهد. مظهر یک دختر در برابر پدرش، مظهر یک همسر برابر شویش، مظهر یک مادر برابر فرزندانش و مظهر یک «زن مبارز و مسئول» در برابر زمان و سرنوشت جامعه اش./ علی شریعتی

*****

یا فاطمه! داغ تو شرح کامل نهج البلاغه است…

جملات رسمی تسلیت شهادت حضرت فاطمه به امام زمان

عکس و متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا به امام زمان

هر قلبی که دوستدار زهرا (س) و آشفته و بی‌قرار برای بانو است؛ گویا گنجینه هفت آسمان‌ها را در سینه دارد. نه مگر عالم امکان همه هستی و حیاتش را وامدار زهراست؟ مگر نه اینکه خلقت ما از صدقه سر زهرای مرضیه (س) بوده است؟

عکس نوشته سخنان فاطمه زهرا

حدیث از حضرت فاطمه (س) درباره خوشرویی

حضرت زهرا (س): پاداش خوشرویی در برابر مؤمن بهشت است.

******

حضرت زهرا (س): کسی که عبادت‌های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ برترین مصلحت را به سویش فرو خواهد فرستاد.

متن های غمگین برای شهادت حضرت فاطمه (س)

فرشتگان در اضطراب هستند، به در باغ بهشت آتش افکنده شده و بین در و دیوار دخت مکرم بهترین خلق می‌نالد. زمین ضجه می‌زند و آسمان می‌گرید. خاک بر سر دنیا که بعد شهادت فاطمه برقرار ماند.

*****

در هر مکان که رفتم، محور را علی علیه السلام دیدم. و این علی (ع) بود که هر شب کنار تربت حضرت فاطمه زهرا (س) مهمان می‌شد و تا سحر گریان بود.

پیام و متن ادبی تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا 99 + عکس نوشته

ای وای مادرم، دوباره دست به بازویت گرفتی و مرا پریشان کردی، ای وای مادرم، دوباره پهلویت درد گرفت و مرا در هول و ولا انداختی. بمیرم برای تو مادر خوبم. ای وای مادرم، حال تو به اضطرار و ناله رسیده است و من ضجه می‌زنم، ای وای مادرم، حیدر کرار پس از تو در این شهر غریب‌تر از پیش می‌شود و من بر مظلومیت علی گریانم، کاش فدایتان می‌شدم با این جگر خون شده‌ام.

عکس نوشته یا فاطمه زهرا برای پروفایل

جملات سوزناک درباره حضرت زهرا (س)

ناموس خدا، دختر نبی، همسر حیدر کرار، شفیع خلق به محشر را شهید کردند. نه این غم از دل ما می‌رود و نه کینه انتقام را فراموش می‌کنیم. فقط صبر کرده‌ایم و منتظریم.

******

ای خلق جهان! صورت دختر پیامبر از سیلی نامرد مردمان نیلی شده است. خدایا! عذاب آنکه یاس کبود را آزار داد و به پهلوی مبارک او ضربه زد، هزار هزار برابر کناد.

پوستر و طراحی یا زهرا

مگر بانوی دو عالم چه گناهی داشت که این گونه او را آزار دادند و شهید کردند؟ مگر ناموس خدا جز حق و حقیقت چیزی می‌فرمود؟ کور باشند و دستشان شکسته باد آنان که پهلوی او را شکستند و فرزندش را سقط کردند.

عکس و متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) به شیعیان

فاطمیه آمده است، یکی به من بگوید مونس، غمخوار و همدم شیعیان کجاست؟ تا کی انتظار بکشیم تا گل نرگس برگردد و بر داغ دل ما مرهم گذارد؟ یا بن الحسن در عزای مادرت برگرد. مردم سراغ صاحب عزا را می‌گیرند.

عکس و متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) به شیعیان

بانو جان! یا فاطمه (س)! هرچه چشم چشم می‌گردانم مزار تو را نمی‌یابم‌، اما قلبم همواره عشق و مهر تو را فریاد می‌زند. مگر می‌توان پهلوی تو بود و شکسته نبود؟

******

یا فاطمه (س) مرا ببخشا اگر صورتم نیلی نیست، پلک سالم دارم و بازو و پهلوی من بی درد است؛ ولیک چشمانم اگر بهر تو گریان نشود نامرد هستند.

*****

مادر هر کاری کند… بچه‌ها یاد می‌گیرند… مثلا اگر شهید بشود… یا زهرا… مادر که نباشد… خانه بهم می‌ریزد… حسن دربقیع… حسین درکربلا… زینب در دمشق…

عکس نوشته منم گدای فاطمه برای پروفایل

امشب حسن (ع) اول شب یتیمی را با گریه می‌گذراند؛ حسین (ع) عزا گرفته است؛ بعد از زهرا (س) زینب (س) خانم خانه است… امشب مهدی (عج) شب زنده‌دار است… و همه منتظر ظهور او هستند تا بیاید و لااقل یک دانه شمع بر سر قبر زهرا بسوزاند…

****

یا زهرا ببین آنهایی که برای تو عزاداری می‌کنند و حاضرند برای تو جان‌شان را بر کف دست بگذارند، آنها که از مصیبت تو اشک از چشمانشان جاری است؛ همه و همه به تو و یک نیم‌نگاه تو محتاج هستند. آنها را در شب شهادتت دست خالی برنگردان.

*****

عالم فدای چادر خاکی تو، عالم فدای ناله‌های شب و روز تو… و جان من فدای مهربانی تو که بی‌شک به من ناقابل هم خواهد رسید. مرا دریاب که بی مهر تو هیچ هستم. السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)…

متن کوتاه در مورد حضرت زهرا (س)

فاطمه زهرا سلام الله علیها فقط عزادار ایشان نباشیم، کاش امشب بانو را بهتر بشناسیم و بیشتر…

******

حضرت فاطمه (س) را نمی‌توان با شعر یا نوشته توصیف کرد. فاطمه را باید حس کرد. دلت، رفتارت و گفتارت که مورد پسند فاطمه شد؛ قبر مخفی بانوی دو عالم آشکار می‌شود. دلتان که مملو از محبت فاطمه شد، قبر او را در دل مصفای خود می‌یابید.

******

یار پهلو شکسته علی به سوی پدر کوچ می‌کند. یار و یاوری که رونق خانه علی و قوت زانوان اوست، دارد پر می‌کشد. اجرک الله فی مصیبتها…

عکس پروفایل سالروز شهادت دخت گرامی پیامبر

مادر دوبخش است: «ما» و «در»… و قصه یتیمی «ما» از کنار «در» شروع شد.

*****

یا زهرا (س)، ای مادر معنوی تمام شیعیان جهان، در روز شهادت شما دلم مانند پهلویتان شده است. می‌خواهم دستِ دلم را بگیرید و دعایش کنید. آخر می‌گویند دعای مادر، معجزه می‌کند. برای فرزند کوچک روسیاه‌تان معجزه کنید.

******

امام صادق علیه السلام فرمود: إنَّ فاطِمَهَ بِنْتَ مُحَمَّدٍ صَلَّی الله عَلَیهِ و آله تَحْضُرُ زُوّارَ قَبْرِ ابْنِهَا الْحُسَینِ عَلیه السلام فَتَسْتَغْفِرُ لَهُمْ ذُنُوبَهُمْ.
فاطمه دختر محمد نزد زائران قبر فرزندش حسین علیه السلام حضور می‌یابد و برای گناهانشان طلب آمرزش می‌کند.

عکس پروفایل یا فاطمه الزهرا
ای تاج سر عالم و ادم زهرا
از کودکیم دل به تو دادم زهرا (س)
ان روز که من هستم و تاریکی قبر
جان حسنت برس به دادم زهرا (س)
(شهادت حضرت زهرا تسلیت باد)

نظرات