بیوگرافی زهرا شیخی نماینده مجلس کیست و همسر و فرزندانش +‌عکس و حواشی

1

بیوگرافی زهرا شیخی نماینده مجلس کیست و همسر و فرزندانش +‌عکس و حواشی

زهرا شیخی با نام کامل زهرا شیخی مبارکه متولد سال ۱۳۵۸ در اصفهان می باشد. او نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس یازدهم و پزشک لنفولوژیست است. او دارای مدرک تحصیلی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتری تخصصی طب سنتی بوده و در حال حاضر به عنوان سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی مشغول فعالیت است. در آبان ماه ۱۴۰۲ خبر جعلی بودن مدرک تحصیلی زهرا شیخی منتشر شد که صحت ندارد. ادامه بیوگرافی زهرا شیخی کیست و اهل کجاست با عکس ها و زندگینامه شخصی و سیاسی از پزشکی تا سیاست و  با نشانی اینستاگرام و همسر و فرزندان وی و حواشی و جنجال ها را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

زهرا شیخی اهل کجاست

خانم شیخی در سال ۱۳۵۸ متولد شده و اهل اصفهان می باشد. او در مبارکه اصفهان متولد شده و در مجلس یازدهم در حوزه انتخابی اصفهان و ورزنه به عنوان نماینده حضور داشت.

تحصیلات

زهرا شیخی، نماینده مجلس دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی طب سنتی بوده از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده و عضو انجمن بین‌المللی لنفولوژی می‌باشد.

ایشان عضو هیئت علمی پژوهشکده سرطان و عضو انجمن بین المللی لنفولوژی آمریکا بوده و سابقه ریاست پژوهشکده سرطان جهاد دانشگاهی در کارنامه خود دارد.

بیوگرافی زهرا شیخی و همسر و فرزندانش + زندگینامه و سوابق

بیوگرافی دکتر زهرا شیخی کیست

زهرا شیخی با نام کامل زهرا شیخی مبارکه متولد سال ۱۳۵۸ در اصفهان نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس یازدهم و پزشک لنفولوژیست،متخصص طب ایرانی و سیاستمدار اصولگرا می باشد. او دارای مدرک تحصیلی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتری تخصصی طب سنتی ایرانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد و همچنین دارای مدرک پزشکی لنفولوژی از کالج فولدی آلمان و Graz اتریش است.

سوابق و فعالیت ها

زهرا شیخی نماینده مجلس موفق شد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب ۱۷۲ هزار و ۸۵۰ رای، از حوزه انتخابیه اصفهان و ورزنه از استان اصفهان انتخاب گردد و به مجلس راه یابد او همچنین به عنوان سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در سال ۹۹ انتخاب شود.

گفتنی است، زهرا شیخی در سال ۱۴۰۱ به عنوان هیأت امنای جهاد دانشگاهی انتخاب شد. هیات‌ امنای جهاددانشگاهی‌ براساس‌ ماده‌ چهارم‌ و پنجم‌ اساسنامه‌ مصوب‌ شورای‌ عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ به‌ عنوان‌ یکی‌ از ارکان‌ جهاددانشگاهی‌ به عنوان،”عالی‌ترین‌ مرجع‌ سیاستگذاری‌” این‌ نهاد شناخته‌ می‌شود.

دکتر حمیدرضا طیبی، دکتر عبدالحسین شاهوردی و دکتر کیوان مجیدزاده نیز دیگر اعضای هیات امنای این نهاد را تشکیل می‌دهند که با انتخاب دکترزهرا شیخی ، ترکیب ۱۱ نفره هیأت امنای جهاددانشگاهی کامل شد.

زندگینامه دکتر زهرا شیخی

جعلی بودن مدرک تحصیلی نماینده اصفهان

به تازگی خبری مبنی بر غیرقانونی بودن مدرک تحصیلی زهرا شیخی نماینده اصفهان در مجلس از سوی سازمان نظام پزشکی کشور در برخی کانال‌ها در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

اما سخنگوی سازمان نظام پزشکی ایران در واکنش به انتشار اسنادی در فضای مجازی مبنی بر غیرقانونی بودن سوابق علمی زهرا‌شیخی تصریح کرده است: سازمان نظام پزشکی در مورد مدرک پزشکی افراد، تاییدیه معاونت آموزشی و معاونت درمان وزارت بهداشت را مستند قرار می‌دهد.

وی دارای مدرک تحصیلی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران ، دکتری تخصصی طب سنتی ایرانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، لنفولوژی از کالج فولدی آلمان و Graz اتریش می باشد.

همسر زهرا شیخی کیست

ایشان سالها پیش ازدواج کرده که حاصل این ازدواج سه فرزند است.

همسر زهرا شیخی کیست

ماجرای جنجال زهرا شیخی و بهداشت جهانی و کرونا

زهرا شیخی به عنوان رییس کمیته طب سنتی ایرانی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با خواستار استفاده از ظرفیت‌های طب سنتی ایرانی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا ویروس شد

او همچنین در حساب توییتر خود نسبت به ساختار ستاد ملی مبارزه با کرونا و آزمایش های سازمان جهانی بهداشت بر روی بیماران کرونایی مبتلا به کرونا انتقاد کرده بود.

به گزارش روزنامه ایران : خانم شیخی نماینده اصفهان در آذر ۹۹ در رشته توئیتی نوشته: «آوریل ۲۰۲۰ رویدادی توسط مکرون، بیل گیتس و دبیرکل WHO (سازمان جهانی بهداشت) برای ایجاد شتاب در درمان کووید ۱۹ برگزار شد. نتیجه این رویداد ایجاد سازوکار بین‌المللی واکسن به نام «کواکس» زیر نظر WHo و بنیاد بیل گیتس شد.» او این نقل قول از بیل گیتس را آورده که «با واکسن می‌خواهم تا ۱۵ درصد جمعیت جهان را کاهش دهم.

ماجرای جنجال زهرا شیخی و وزارت بهداشت و بهداشت جهانی و کرونا

اینستاگرام زهرا شیخی

صفحه شخصی وی با آیدی zahrasheikhi_ir/ فعال است

سوابق مدیریتی و اجرایی

• پزشک. لنفولوژیست و متخصص طب ایرانی
• پزشک(فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران)
• دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
• لنفولوژی(کالج فولدی آلمان و Graz اتریش)
• عضو هیئت علمی پژوهشکده سرطان
• عضو انجمن بین المللی لنفولوژی آمریکا
• سابقه ریاست پژوهشکده سرطان جهاد دانشگاهی

1 دیدگاه در “بیوگرافی زهرا شیخی نماینده مجلس کیست و همسر و فرزندانش +‌عکس و حواشی

  1. سحر گفت:

    پسوند مبارکه ندارند
    بردارید پسوند را که با اون زن … سعیدی مبارکه اشتباه نگیرند

    این کجا و آن کجاااااا؟!!!!

نظرات