بازیگر نقش صابر در سریال شرم کیست + بیوگرافی و عکس های جدید

0

ابوالفضل پورعرب از بازیگران سرشناس و سوپراستار سینما و تلویزیون ایران است که حالا در سریال شرم در نقش صابر بازی کرده است. با این ستاره سینمای ایران آشنا شوید.

بیوگرافی بازیگر نقش صابر در سریال شرم با عکس های جدید و جوانی

ابوالفضل پورعرب بازیگر نقش صابر در سریال شرم کیست

ابوالفضل پورعرب متولد ۴ آذر ۱۳۴۰ در تهران و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشسرای هنر است.

پورعرب در تمام آن سال‌های دهه طلایی دوران بازیگری‌اش پرکار بود و فعال، تا جایی که بعضاً سالی سه یا چهار فیلم روی پرده داشت. با عروس روی پرده درخشید و فیلم‌های خوب بعدی‌اش یکی بعد از دیگری روی پرده می‌رفت. وی در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم «عروس» به شکل حرفه‌ای وارد سینما شد و به عنوان چهره اول فیلم‌های دهه ۷۰ نقش‌های زیادی بازی کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش صابر در سریال شرم با عکس های جدید

سریال و فیلم های ابوالفضل پورعرب

نخستین کار حرفه ای ابوالفضل پورعرب در سینما دستیار کارگردانی فیلم دزد و نویسنده در سال ۱۳۶۴ است. در بازیگری هر چند نخستین بار در نقش کوتاهی در فیلم زخمه ظاهر شد، اما ورود حرفه ای او به عرصه بازیگری در سینما را باید از ۱۳۶۹ و بازی در فیلم عروس برشمرد. وی به عنوان جوان اول فیلم‌های دهه ۷۰ نقش‌های زیادی را بازی کرده‌است.

این هنرمند در سریال ها و فیلم هایی چون قربانی ،نرگس ، آواز تهران ، رابطه پنهانی مهاجران سؤظن دو روی سکه، نیش چهره بی‌قرار مرضیه ،روزهای بی‌قراری وضعیت سفید آخرین سرقت ،جاده در دست تعمیر و یک وجب خاک ، زیرزمین و … حضور داشته است.

 بازیگر نقش صابر در سریال شرم کیست

بازیگر نقش صابر در سریال شرم کیست

آقای پور عرب بعد از چند سال دوری از تلویزیون به صحنه برگشته و در سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری در سال ۹۹ در نقش صابر در کنار فاطمه گودرزی و اردلان شجاع کاوه و سیروس گرجستانی و سیاوش طهمورث و الهام طهموری و … خوش درخشید

پورعرب سه بار ازدواج ناموفق داشته که آخرین همسرش آناهیتا نعمتی (بازیگر) بوده که جدا شده و یک فرزند دختر به نام رائیکا دارد
فرزندان دیگرش رعنا، پوریا نام دارند که رعنا دخترش ازدواج کرده و فرزند نیز دارد و آقای پورعرب صاحب نوه می باشد

عکس پورعرب و فاطمه گودرزی و الهام طهموری در سریال شرم

عکس های جوانی ابوالفضل پورعرب

داستان سریال شرم دو شخصیت محوری و اصلی دارد؛ اولین کاراکتر محوری “شرم” را ابوالفضل پورعرب ایفا می‌کند که در مقطع جدی داستان قرار دارد و نقش دوم و مهمِ “شرم” را فاطمه گودرزی بازی می‌کند. داستان، مثلت جوانی دارد که الهام طهموری، میلاد میرزایی و نیما نادری بازیگران آنند.

سریال شرم از تاریخ ۴ آذر ۹۹ هر شب حوالی ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه ۳ سیما پخش می شود و تکرارش در ۳۰ دقیقه بامداد، ۹ و ۵۰ دقیقه صبح و ۱۴ و ۴۵ دقیقه روز بعد می باشد

اسم واقعی صابر در سریال شرم

عکس جدید ابوالفضل پورعرب

نظرات