بیوگرافی بازیگر نقش لیلا در سریال بی گناهان + عکس های شخصی

0

بیوگرافی بازیگر نقش لیلا در سریال بی گناهان با بازی نازنین احمدی و همسرش با عکس های شخصی و جدید و فیلم و سریال های وی با آیدی اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه مشاهده کنید.

بیوگرافی بازیگر نقش لیلا در سریال بی گناهان + عکس جدید نازنین احمدی

 

نازنین احمدی بازیگر نقش لیلا در سریال بی گناهان کیست

درباره زندگینامه نازنین احمدی ، او متولد دهه ۶۰ و دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.
وی به غیر از کارهای دانشجویی کار حرفه ای را از تئاتر شهر آغاز کرده است و در نمایش های هدهد، مجلس نامه، واقعه در مجلس سودابه خوانی، پنهان خانه پنج در، تله موش، دقیقه های بی حوصله و… و همچنین در سریال «بی گناهان» ایفای نقش کرده است.
او همچنین در فیلم های کوتاه آیینه، لبریز، اینجا آسمان ابری است، لیلا می میرد و… حضور داشته و در طی سال های اخیر در کنار بازیگری به صورت حرفه ای به کار مونتاژ می پردازد.

بیوگرافی نازنین احمدی بازیگر نقش لیلا در سریال بی گناهان

بازیگر لیلا در سریال بی گناهان کیست

احمدی در سال ۱۳۸۷ در سریال بی گناهان احمد امینی بازی کرده است که تجربه خوبی را برایش رقم زد او در کنار مهدی پاکدل، فریبا کوثری، مهرداد ضیایی، داریوش فرهنگ، مهری ودادیان، سعیده عرب، بیژن افشار، شهین نجف‌زاده و سیدمهرداد ضیایی و پرویز پورحسینی، بهرام ابراهیمی و محمدعلی نجفی و … در این مجموعه تلویزیونی حضور داشت

نازنین احمدی بیگناهان

سوابق و زندگی در آلمان

احمدی پس از بازی در سریال بیگناهان، چند سالی را در کشور آلمان سکونت داشت و سپس در سال ۱۳۹۲ به ایران بازگشت و به فعالیت خود ادامه داد.

از جدیدترین آثار بازیگری او در سال ۹۸ در سریال ملکاوان و ابر بارانش گرفته بوده و در این دو اثر حضور داشته است که فیلم ابر بارانش گرفته برایش جایزه جشنواره فجر ۳۸ را به همراه داشته است.

اصسم واقعی لیلا در بی گناهان

گفتنی است که بی گناهان محصول ۱۳۸۷ به کارگردانی احمد امینی است که برای اولین بار از شبکه سوم پخش شد و داستان آن درباره ماجرای دزدی سه دوست در گذشته و جریان خیانت‌های آنها به یکدیگر و اتفاقاتی است که در زمان حال گریبانگیر فرزندان آنها هم شده‌است. این سه دوست براساس انگیزه‌ای که چندان هم به آن پرداخته نمی‌شود

نظرات